Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí54 - 63další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Doleželová, Eva ; Kristián, Petr (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce „Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení“ je na základě ekonomické analýzy provést zhodnocení výkonnosti vybraného podniku Montáže inženýrských sítí spol. s r.o. a identifikovat slabiny podniku a následně navrhnout řešení pro jejich odstranění. První část práce je věnována teoreticko-metodickým východiskům ekonomické analýzy. Ve druhé části práce jsou poté vybrané metody aplikovány na konkrétní podnik. V práci jsou použity ke zhodnocení ekonomické výkonnosti podniky metody finanční analýzy, PESTE analýza, Porterova analýza konkurenčních sil a SWOT analýza. Z výsledků provedených výpočtů je v syntetické části práce zhodnoceno hospodaření a navrhnuta opatření pro zlepšení finanční situace podniku.
Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti oblasti supply chain managementu
Pernicová, Dagmar ; Langová, Blanka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl na základě tržních analýz vypracovat marketingovou strategii a doporučení pro společnost MK.LD s.r.o., která poskytuje služby klientům v oblasti Supply chain managementu. Tato strategie má zároveň přispět k získání dalších klientů a udržení těch stávajících a zvýšení konkurenční výhody společnosti na trhu.
Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o.
Geyerová, Vladimíra ; Vaňková, Šárka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro společnost XXX s.r.o.. Tato společnost poskytuje zájmové kroužky pro děti do mateřských škol. Konkrétně je tato práce zaměřena na marketingový výzkum nového trhu Hodonínsko. Tato diplomová práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního okolí, srovnání plánu se skutečností a návrhy ke zlepšení chodu společnosti.
Analýza vybrané firmy
Válek, Petr ; Mátl, Roman (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu společnosti Miss Claire s.r.o. působící jako distributor na trhu kosmetiky a parfému. Vnější a vnitřní prostředí je prozkoumáno na základě Porterova hodnotového řetězce, ukazatelů finanční analýzy, PESTE analýzy a matice SWOT. Jako pomocné nástroje jsou použity model General Elecric a Boston Consulting Group matici. Navržené strategie splňují požadavky SMART a jsou v souladu se strategickým cílem podniku, kterým je zvýšení zisku a upevnění pozice na trhu.
Marketingový plán pro MORAVOSTAV Brno, a.s.
Kopecká, Lucie ; Hryciow, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu ve společnosti MORAVOSTAV Brno, a.s. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje charakteristika dané firmy a vypracování analýz současného stavu společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na rok 2009.
Změna systému řízení malé firmy
Škvařilová, Hana ; Šašek, Martin (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je anaýza a návrh systému řízení vybraného podniku podle manažerských funkcí. V práci je obsažena i strategická analýza, která je součástí analýzy podniku. Obsahuje návrhy a doporučení ohledně systému řízení, které by podpořily upevnění pozice firmy na trhu a přispěly ke zlepšení hospodářského výsledku firmy.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podnikatelského subjektu
PLACHÁ, Veronika
Bakalářská je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií, která je zaměřena na vysvětlení základních termínů, jako jsou podnik a podnikání, strategie a vnější analýza podniku. V praktické části je charakteristika vybraného podniku a zpracování vnějších analýz. Pro tuto bakalářskou práci byly vybrány tři nejznámější analýzy. Jde o PESTE analýzu, Porterův model pěti sil a SWOT analýzu.
Analýza značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna s.r.o.
Petrmann, David ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šanovec, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna, s.r.o., která se zaměřuje na výrobu tenkých tiskových papírů aplikujících se jako příbalové letáky ve farmaceutickém průmyslu na domácím i zahraničních trzích. Autor práce studuje vznik a úspěšnost značkových papírů OP, současnou značkovou strategii společnosti, doprovodný servis a oblíbenost produktů ve srovnání s konkurencí. Autor dále zanalyzoval současný stav firmy pomocé MOST analýzy, vývoj trhu pomocí PESTE analýzy, inovativní možnosti a příležitosti firmy a SWOT analýzu na jejímž základě odpověděl na předem stanovené otázky.
Finanční analýza Tesco a Carrefour
Cipka, Matej ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Staňková, Anna (oponent)
Diplomová práce "Finanční analýza Tesco a Carrefour" je věnována hlavně porozumětní hospodářské a finanční situace v maloobchodním průmyslu. Hlavní myšlenkou je porovnat dvě společnosti - Tesco a Carrefour. Srovnání se skládá z hluboké analýzy změny chování obou společností spolu v průběhu let spolu s analýzou ekonomických dat z výročních zpráv, které jsou zveřejněny každý rok. Je velmi důležité pochopit tyto informace, protože v dnešní době je maloobchodní průmysl vysoce závislý na globálních ekonomických změnách. Většina dat je analyzována v průběhu posledních tří let, protože nedávná ekonomická stabilita je neúměrně kolísavá a to by mohlo vyústit v vysokém skreslení výpočtů. Budeme schopni odpovědět, která společnost má lepší hospodářskou a finanční situaci, a do které společnosti je relativně lepší investovat. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. Z první částije možné pochopit filozofii a podmínky analýzy. Obsahuje vysvětlení analytických nástrojů, jako PESTE analýza, SWOT analýza a vysvětlení finančních výpočtů. Všechny tyto údaje se používají v druhé části analýzy - Praktická část - tam, kde jsou aplikovány na obě společnosti - Carrefour a Tesco. Skládá se z dosavadních informací o analyzovaných firmách aby bylo možné lépe pochopit jejich pozici na celém světě, a pokračuje s praktickou analýzou, kde byly použity nástroje jako rentabilita, likvidita, výkon a finanční a ekonomické nástroje chování. Práce je dokončena s porovnáním horizontální a vertikální analýzy, kde byly naměřené údaje z výročních zpráv. Všechny tyto údaje jsou shrnuty a oceňeny, kde vidět skutečné výsledky práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí54 - 63další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.