Název: Analýza značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna s.r.o.
Překlad názvu: The analysis of branding strategy and innovation opportunities of the company OP papirna s.r.o.
Autoři: Petrmann, David ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šanovec, Libor (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Guideline on the Readability; Inovace; MOST analýza; PESTE analýza; SWOT analýza; Značková strategie; Branding strategy; Guideline on the Readability; Innovation; MOST analysis; PESTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48678

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201773


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet