|
Realizace spodní stavby polyfunkčního domu ve Zlíně
Chaloupková, Tereza ; Diaz, Yvetta (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je technologie provedení spodní stavby polyfunkčního domu ve Zlíně. Obsahem této práce jsou technické zprávy, technologické předpisy, bezpečnost práce, ochrana životního prostředí, návrh strojních sestav, řešení zařízení staveniště, kontrolní a zkušební plány, časový harmonogram jednotlivých prací a rozpočet.
|
|
Montážní hala v Třemošné - technologická etapa hrubé vrchní stavby
Beránek, Jan ; Venkrbec, Václav (oponent) ; Henková, Svatava (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce „Technologická etapa hrubé vrchní stavby montážní haly v Třemošné“ je všeobecné stavebně – technologické řešení stavby. Tato práce obsahuje technologický předpis, technickou zprávu, zařízení staveniště, návrh strojní sestavy, časové plánování, rozpočet, kontrolní a zkušební plán, bezpečnost práce a ochranu životního prostředí.
|
| |
| |
|
Realizace hrubé vrchní stavby polyfunkčního domu v Lanškrouně
Holubová, Jolana ; Věrný, Luboš (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je stavebně technologické řešení etapy hrubé vrchní stavby polyfunkčního domu v Lanškrouně. Studie se zabývá užitím různých typů konstrukcí a jejich ekonomického hlediska, technologickými předpisy, bezpečností práce, kvalitou provádění konstrukcí a celkovou délkou etapy hrubé vrchní stavby. Podkladem pro vypracování byla částečná dokumentace pro realizaci stavby.
|
| |
|
Marketingový plán penzionu
Šikolová, Mirka ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem konkrétního penzionu v Krkonoších. Jedná se o projekt, který bude i na základě této práce realizován. Cílem práce je sestavit marketingový plán penzionu, včetně jeho jednotlivých bodů. Pro sestavení tohoto marketingového plánu bude využito dotazníkové šetření provedené mezi provozovateli penzionů v okolí.
|
|
Tvorba rozvrhu střední školy s využitím lineárního programování
Kozárová, Barbora ; Skočdopolová, Veronika (vedoucí práce) ; Fábry, Jan (oponent)
Sestavení školního rozvrhu obnáší poskládání vyučovacích hodin do pěti pracovních dnů tak, aby v každé třídě byly vyučovány předměty předepsané Školním vzdělávacím programem ve správném počtu hodin a ke každé hodině byl přiřazen vyučující a číslo učebny, ve které bude výuka realizována. Je však potřeba dodržet, aby ve vzniklém rozvrhu nevznikaly kolize nebo naopak zbytečné časové prodlevy v rozvrzích žáků i vyučujících, aby byly dodrženy podmínky stanovené legislativou a aby zároveň bylo vyhověno co možná nejvíce požadavkům ze strany vedení, vyučujících, popřípadě žáků či jejich rodičů. V této práci je navržen matematický model pro tvorbu rozvrhu střední školy, který byl vytvořen za pomoci systému MPL for Windows a dat poskytnutých Gymnáziem Chomutov.
|
|
Specifika při plánování AV děl malého rozsahu
Čáp, Marek ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem přípravy audiovizuálního díla s konkrétním zaměřením na sestavování natáčecího plánu. Nejprve je popsán produkční řetězec audiovizuálního díla a jeho jednotlivé procesy. V bakalářské práci jsou dále zahrnuty specifikace a rozdíly mezi jednotlivými druhy děl. Práce též definuje proměnné, které ovlivňují tvorbu plánu. Prostřednictvím problémů a jejich řešení je vysvětlen systém, kterým se při tvorbě plánu postupuje. V práci jsou popsány dokumenty a materiály, které jsou ke vzniku plánu potřeba, včetně jejich náležitostí, ale i výstupy, které v procesu vznikají. Závěr práce je věnován praktické aplikaci teoretických poznatků na plánování krátkého studentského filmu. Na příkladech je vysvětlena aplikace popsaných metod a jsou ukázány reálné výstupy.
|
|
Tvorba reklamní kampaně ve vybrané společnosti
MUŽÍKOVÁ, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření reklamní kampaně pro Krasobruslařský klub Plzeň. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické části a praktické části. Teoretická část diplomové práce definuje základní pojmy a vymezuje sestavení reklamní kampaně. Praktická část na základě znalostí získaných z teoretické části detailně popisuje proces naplánování reklamní kampaně. Na základě tohoto plánu je kampaň realizována a výsledky jsou poté vyhodnoceny. Poslední část diplomové práce přináší návrhy na zlepšení pro reklamní kampaň klubu v budoucnosti.
|