Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reingeneering procesů nákupu ZKL Brno, a. s.
Šnajdrová, Eva ; Svobodová, Hana (vedoucí práce) ; Klimeš, Vladimír (oponent)
Společnost ZKL Brno, a.s. se zabývá výrobou válečkových, soudečkových a speciálních ložisek. V úvodní části práce jsou popsány základní pojmy jako nákup, reengineering, centralizace nebo řízení zásob. Následuje krátký popis společnosti a popis původního stavu nákupu. Cílem práce je najít chyby v řízení nákupu za pomoci analýzy nakupovaných komodit, personálního zabezpečení a stavu zásob. V závěru práce je prezentována nová směrnice nákupu.
Zavádění procesního řízení v praxi
Bosák, Martin ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Pochobradský, David (oponent)
Práce se věnuje problematice procesního řízení. Popisuje důvody a okolnosti, které vedly podniky k zájmu o tuto oblast. Především jde o nevyhovující předchozího stav řízení a možnost lépe přiřazovat hodnotové veličiny k procesům. Důležitou roli hraje také módní vlna, díky které jsou slova jako proces a modely skloňována poměrně často. Přístupy k zavádění procesního řízení jsou různé. Zásadní odlišnost je forma přístupu ke změnám. Některé vyžadují zásadní změny v procesech a jejich vybudování od nuly, jiné preferují postupné vylepšování krok za krokem. Nejčastěji je však nejvhodnější volit varianty někde uprostřed a správně tyto přístupy namixovat. K zavedení jsou také potřeba i metodiky a nástroje. Jedním takovým nástrojem je Metastorm BPM. S jeho využitím byl tvořen výsledek projektu, který je popsán v praktické části této práce. Projekt měl za úkol zavézt procesní řízení pro řízení projektů. Využití nástroje Metastorm BPM umožnilo jednoduše naimplementovat potřebné procesy a to včetně jejich řízení a uživatelské funkcionality.
Dílčí strategie podniku - marketingová, prodejní, obchodní, ekonomická, finanční, personální, investiční apod.
Kouba, David ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vacek, Oldřich (oponent)
Cílem práce je analyzovat, zhodnotit a navrhnout vhodný postup pro budování nové marketingové, prodejní a obchodní politiky podniku jenž v nedávné době prošel změnou vlastníka. Hlavní důraz při zpracování diplomové práce byl kladen na vystihnutí důležitých aspektů souvisejících s procesem změny podniku orientované na jednoho zákazníka (podnik vlastněný městem) směrem k organizaci orientované na otevřené tržní prostředí. Získané poznatky budou aplikovány na vybraném příkladu a získané závěry současně využity v praxi.
Optimalizace procesů oddělení IT
Lipták, Aleš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fuxa, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je optimalizace procesů oddělení IT v Brandýse nad Labem, která bude realizována v prostředí Lotus Notes/Domino, jenž je v závodě používáno jako nástroj pro komunikaci, plánování schůzek a dalších činností. Práce je rozdělena do jednotlivých tématických částí, ve kterých je nejprve představeno konkrétní oddělení IT, dále je zde přiblížena problematika reengineeringu podnikových procesů včetně standardu pro modelování, prostředí Lotus Notes/Domino a poslední část obsahuje analýzy procesů a návrh na změnu s cílem na jejich zefektivnění a s ohledem na možnosti systému, ve kterém budou řešeny. Přínos práce spočívá nejen ve zjištění nedostatků v probíhajících procesech a navržení jejich nového stavu, ale i ve specifikaci požadavků pro aplikaci realizovanou v prostředí Lotus Notes/Domino, které poté mohou být použity k dalšímu vývoji aplikace.
Analýza vhodnosti aplikace procesního managementu ve společnosti Auto Hégr, a.s.
Hégr, Jaroslav ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Cejthamr, Václav (oponent)
Hlavním cílem této práce je analyzovat vhodnost aplikace procesního managementu ve společnosti Auto Hégr, a. s. Součástí tohoto cíle je i nalezení správných odpovědí na následující otázky: Je či není použití procesního řízení vhodným nástrojem, který by zlepšil výkonnost celého podniku? Je vhodné podstoupit celý proces změny společnosti Auto Hégr, a. s. k procesnímu řízení? Nebylo by účelnější a účinnější vydat se jinou cestou zlepšování? Není neuskutečnění žádné změny to nejlepší řešení? Použitou metodou k dosažení hlavního cíle této práce je analyticko-syntetický poznávací postup. Zkoumaná situace ve společnosti Auto Hégr, a. s. je myšlenkově rozložena na jednotlivé části, které jsou předmětem dalšího zkoumání. Hlubší poznání dílčích částí umožňuje lépe poznat situaci ve společnosti Auto Hégr, a. s. jako celek. Autor této práce provedl vstupní analýzu změny, jejímž výstupem je důvodová zpráva, která obsahuje rozhodnutí, že je vhodné zahájit projekt aplikace procesního managementu ve společnosti Auto Hégr, a. s. Tímto autor vykonal všechny předběžné práce, které je vždy nutné učinit před realizací samotného prováděcího projektu. Hlavní výsledky provedení vstupní analýzy změny autor shrnul v závěru této práce. Tato práce a její výsledky jsou plně využitelné v praxi konkrétního podniku, v tomto případě tedy ve společnosti Auto Hégr, a. s. Správnou aplikaci procesního managementu ve společnosti Auto Hégr, a. s. nelze provést bez potřebné dokumentace, kterou je prováděcí projekt. Jeho první částí je provedení vstupní analýzy změny, která je kompletně zpracována v praktické části této práce. Jako další námět pro řešení daného tématu se přímo nabízí zpracování dalších částí prováděcího projektu. Tento postup je zcela logický a jeho dodržení je jednou z podmínek správné aplikace procesního managementu ve společnosti Auto Hégr, a. s. Pouze kvalitní provedení předinvestiční fáze realizace prováděcího projektu totiž zaručí jeho celkovou vysokou jakost.
Územně identifikační registr adres ČR
Pilous, Jan ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Kotek, Dušan (oponent)
Práce si klade za cíl seznámit čtenáře s územně identifikačním registrem adres ČR, vyplnit mezeru v poskytované dokumentaci k registru vytvořením ryze konceptuálního modelu a popisem vztahů mezi entitami. Ověřit správnost dodávaného modelu pomocí srovnání s modely vytvořenými pomocí reengineeringu registru UIR ADR a navrhnout vybrané pohledy k ulehčení práce s registrem. Hlavní přínos práce spočívá v zaplnění mezery v dokumentaci k registru, vytvoření postupů ve zvoleném CASE prostředku a sestrojení vybraných pohledů.
Analýza procesů a nasazení ERP v leasingové společnosti
Hlavička, Ondřej ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Pechoč, Jiří (oponent)
Hlavním cílem mé práce je analýza procesů ve společnosti Servis Leasing a návrh zefektivnění některých z nich. Práce vznikala v období před zavedením nového informačního systému, který by měl sjednotit současné roztříštěné systémy, jež v rámci společnosti fungují. Při vytváření nových procesů jsem kladl důraz především na zvýšení konzistence informací ve společnosti a využití možností nového systému pro zlepšení prostupnosti a rozšíření úzkých míst těchto procesů. Dále jsem na základě nově formulované strategie této společnosti zahrnul do vytvářených procesů možnost práce s odlišnými skupinami zákazníků. Druhým cílem mé práce je nastínit možné alternativy integrace současných systémů s novým jednotným informačním systémem a upozornit na hlavní možné překážky a komplikace v oblasti přípravy projektu. Z hlediska struktury je práce rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretickým úvodem a vymezením pojmů a nástrojů, které budou využity. Tvoří ji kapitoly 3 až 7. V kapitolách 8 až 11 je stručně představena společnost Servis Leasing, a to včetně všech nutných výchozích informací - např. současný stav IS, IT či současné procesy. Popis současných procesů je jedním z přínosů mé práce. V poslední, převážně prakticky zaměřené části, jsou nastíněny varianty implementace nového IS a jeho integrace se současným systémem. Navrhuji zde nový způsob fungování určitých procesů. Tato část, tvořená kapitolami 12 až 14, je hlavním přínosem této práce.
Procesní modely jako nástroj řízení
Vilím, Tomáš ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Hausmann, Oto (oponent)
Práce artikuluje principy reengineeringu (BPR) a popisuje okolnosti, za kterých byl poprvé koncept reengineeringu formulován. V reakci na kritiky reengineeringu následně vzniká samotný koncept procesního řízení. Práce charakterizuje procesně řízený podnik a následně procesně řízený podnik popisuje formalizovaně ? pomocí modelu. Práce předkládá stručný pohled na to, jak dnes vypadá koncept procesního řízení.
Procesní řízení organizací
Prokop, Jan ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Drótos, György (oponent)
Hlavním cílem práce je zmapovat metodiky procesního řízení a porovnat je podle různých kritérií. Nedílnou součástí této práce je průzkum stavu procesního řízení v ČR, Maďarsku a na Slovensku.
Implementace procesního řízení v podmínkách malé obchodní organizace
Semerák, Jiří ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Khun, Jiří (oponent)
Cílem této práce bylo ověřit možnost použití procesního řízení v podmínkách malé obchodní firmy a vytvořit metodiku, která by obecně popsala jednotlivé kroky implementace. Metodika je určena pro malé a střední firmy, které jsou postaveny před potřebu optimalizace podnikových procesů a nebo stojí před problémem transformace ve větší firmu. Práce je rozdělena do tří částí. První část zahrnuje teoretický základ. Skládá se z popisu historického vývoje procesního řízení, definice procesů a procesního řízení s ukázkami přístupů různých autorů. Dále jsou zde popsány metodiky starší i novější. V další, praktické části, je práce zaměřena na samotnou implementaci procesního řízení. Implementace je pojata jako projekt a je rozdělena do analytické části, ve které je rozebrána pozice firmy a její hlavní cíle a částí kde je vypracován návrh nového způsobu řízení, popsána implementace, testování, vyhodnocení a fáze definice dalších možných vylepšení podnikových procesů. V poslední části jsou slovně popsány jednotlivé kroky vyvinuté metodiky implementace procesního řízení v podmínkách malé obchodní firmy, které jsou doplněny schématem postupu implementace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.