Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 285 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Thermal camera for biological applications
Macura, Jáchym ; Král, Jan (oponent) ; Kubíček, Michal (vedoucí práce)
This master thesis describes the process of designing a thermal camera for biological applications. The first part describes infrared radiation, also known as thermal radiation. It goes on to describe an emissivity of objects, which plays an important role in determining the temperature of the object. The end of first chapter overviews the types of thermal detectors and their basic properties. The second chapter briefly introduces the basic hardware components of the developed camera. The last chapter describes the process of software development. This includes the development of IP cores, kernel modules and C++ libraries.
Řídicí systém varny malého pivovaru
Cedrych, Jan ; Jelínek, Aleš (oponent) ; Kopečný, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a následným zhotovením a uvedením do provozu řídicího systému pro varnu domácího nanopivovaru. Výkonová elektronika je uzpůsobena již dříve pořízenému vybavení pivovaru. U řídicí jednotky jsou uvedeny možnosti využití dostupných řešení, a následně je vyrobena řídicí jednotka vlastní konstrukce. Následuje tvorba softwaru pro ruční ovládání jednotlivých částí nanopivovaru a automatizací vybraných procesů.
Nerealistické zobrazování
Skalníková, Zuzana ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na popis nerealistického zobrazování. V práci jsou popsány nejznámější techniky, kterými lze dodat obrazu umělecký dojem. Rovněž jsou popsány elementární algoritmy, které jsou potřebné pro tyto transformace. Součástí práce je i implementace aplikace, která by některou popsanou uměleckou techniku využila.
Grafický simulátor střeleckých úloh
Sabela, Otmar ; Váňa, Jan (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce)
V této práci je popsán vývoj systému grafického simulátoru střeleckých úloh. Jeho úkolem je zobrazit střeleckou scénu, vyhodnotit účinek a zobrazit výsledky vedené střelby. Součástí systému je také editor střeleckých úloh. Tento simulátor umožní výcvik střelců bezpečnějším, levnějším a méně prostorově náročným způsobem. Analýza a návrh systému jsou provedeny pomocí prostředků jazyka UML. K vykreslení 3D scény je využito OpenGL a pro uživatelské rozhraní je použita knihovna Qt. Aplikace je psána v programovacím jazyce C++.
Čtečka Braillova písma
Zapletal, Pavel ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou převodu Braillova písma zachyceného na fotografii do podoby běžného textu. Věnuje se specifikaci Braillova písma a jejím principům. Stručně jsou také popsány způsoby snímání obrazu. Rozebírá jednotlivé fáze zpracování obrázku a jejich implementaci v C++. V závěru jsou uvedeny možnosti budoucího pokračování projektu.
Anotátor videa pro analytické účely
Lištiak, Filip ; Zendulka, Jaroslav (oponent) ; Fröml, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analýza, návrh a implementace programu, který umožňuje uživatelskou anotaci video dat pro zvolené analytické metody pro podporu detekce událostí v obrazových datech. Aplikace umožňuje přehrát videosekvenci a zobrazit události nacházející se v této sekvenci podle zvolené metody. Hlavní účel aplikace je rozšíření těchto metod o manuální uživatelské vstupy.
Grafický editor simulačních modelů
Bulka, Pavol ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá tvorbou multiplatformního grafického editoru simulačních modelů využívajícího pro modelovaní DEVS formalismus a jazyk XML pro ukládání modelů. Návrh editoru je založený na průzkumu obdobných grafických simulačních nástrojů. Kromě popisu tvorby editoru práce obsahuje i krátký popis DEVS formalismu, jeho obdob a rozšíření. Vytvořený editor neobsahuje vlastní implementaci simulátoru, ale používá externí knihovnu Adevs. Z tohoto důvodu byli do editoru implementované možnosti rozšíření pomocí pluginů, aby při potenciální tvorbě vlastního simulátoru nemuselo být zasahováno do samotného editoru. Další možností rozšíření funkčnosti editoru je použití uživatelských skriptů. Práce ve svém závěru následně popisuje sérii testů, kterým byl grafický editor simulačních modelů podrobený na několika platformách.
Vyhledávání objektu v digitálních snímcích
Šramko, Samuel ; Mráček, Štěpán (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se venuje detekci objektu v digitálních snímcích. Popisuje teoretické predpoklady k vyhledávání pomocí algoritmu template matching a SURF a jejich následné využití pri rešení korespondencního problému. Dále se práce venuje návrhu, implementaci a testování aplikace využívající zmínené algoritmy v jazyku C++ za využití knihoven OpenCV a Qt. Na záver popisuje formy testování a shrnuje získané výsledky.
Využití WebAssembly v průmyslu 4.0
Chvátal, Petr ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na použití nového webového standartu WebAssembly. V textu práce jsou popsány technologie pro webové prohlížeče a jejich využití. Dále jsou popsány programovací jazyky, které podporují webový standart WebAssembly. Na závěr práce je představená implementace aplikace do tohoto prostředí a překlad aplikace napsané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí nástroje Emscripten, zhodnocení výhod a nevýhod použití WebAssembly oproti starším webovým standardům
Řídicí aplikace pro kamerový dohledový systém
Matula, Tomáš ; Novotný, Tomáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací řídící aplikace pro sledovací kamerový systém. Velká část práce je věnována tvorbě uživatelského rozhraní s využitím knihovny Qt a návrhu struktury modulární aplikace. Výsledný produkt je otestován a zhodnocen.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 285 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.