Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Grafický simulátor střeleckých úloh
Sabela, Otmar ; Váňa, Jan (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce)
V této práci je popsán vývoj systému grafického simulátoru střeleckých úloh. Jeho úkolem je zobrazit střeleckou scénu, vyhodnotit účinek a zobrazit výsledky vedené střelby. Součástí systému je také editor střeleckých úloh. Tento simulátor umožní výcvik střelců bezpečnějším, levnějším a méně prostorově náročným způsobem. Analýza a návrh systému jsou provedeny pomocí prostředků jazyka UML. K vykreslení 3D scény je využito OpenGL a pro uživatelské rozhraní je použita knihovna Qt. Aplikace je psána v programovacím jazyce C++.
Grafický simulátor střeleckých úloh
Sabela, Otmar ; Váňa, Jan (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce)
V této práci je popsán vývoj systému grafického simulátoru střeleckých úloh. Jeho úkolem je zobrazit střeleckou scénu, vyhodnotit účinek a zobrazit výsledky vedené střelby. Součástí systému je také editor střeleckých úloh. Tento simulátor umožní výcvik střelců bezpečnějším, levnějším a méně prostorově náročným způsobem. Analýza a návrh systému jsou provedeny pomocí prostředků jazyka UML. K vykreslení 3D scény je využito OpenGL a pro uživatelské rozhraní je použita knihovna Qt. Aplikace je psána v programovacím jazyce C++.

Viz též: podobná jména autorů
2 Sabela, Ondřej
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.