Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí51 - 56  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Some aspects of economic diplomacy on the example of Czech Republic and New Zealand
Janeková, Jana ; Šaroch, Stanislav (vedoucí práce) ; Hnát, Pavel (oponent)
Práce zkoumá vztah mezi ekonomickou diplomacií a zahraniční rozvojovou pomocí. Vychází z teoretického a praktického konceptu zahraniční rozvojové pomoci České republiky a Nového Zélandu, který se snaží zasadit do rámce ekonomické diplomace. Přístupy uvedených zemí porovnává z hlediska objemu, teritoriálního a tematického zaměření a hodnotí potenciál využívání zahraniční rozvojové pomoci jako nástroje ekonomické diplomace.
Analýza cestovního ruchu Nového Zélandu ve vztahu k České republice
Mouralová, Martina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá Novým Zélandem jako destinací cestovního ruchu. Nejprve jsou podány základní informace o této zemi a následně jsou analyzovány podmínky Nového Zélandu pro cestovní ruch. Dále práce podává přehled o struktuře cestovního ruchu v destinaci včetně jeho organizace a řízení a také základních statistik cestovního ruchu. Dosavadní výstupy práce shrnuje SWOT analýza. Hlavní část práce spočívá v analýze možností cestování na Nový Zéland. Jedná se o analýzu zájezdů cestovních kanceláří na českém trhu a možností individuálního cestování na Nový Zéland. Tyto dvě možnosti jsou hodnoceny a vzájemně konfrontovány. Závěr práce je věnován vyhodnocení dotazníkového šetření, v němž byl sledován zájem o cestování na Nový Zéland.
Startegické přístupy Japonska, Austrálie a Nového Zelandu k Asijsko-tichomořské hospodářské spolupráci (APEC)
Vítková, Lucie ; Cihelková, Eva (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Práce pojednává o zájmech Japonska, Austrálie a Nového Zélandu v rámci Asijsko-tichomořské ekonomické spolupráce (APEC). Vychází z analýzy ekonomického postavení APEC jako celku a tří zkoumaných zemí v jeho rámci a z charakteristiky samotné organizace. Práce zkoumá vazby těchto tří zemí v oblasti, jejich bezpečnostní a ekonomické zájmy v oblasti a z toho vyplývající zájmy v rámci APEC.
Analysis of macroeconomic and institutional evolution in New Zealand and the Kingdom of Sweden
Gallo, Peter ; Mládek, Josef (vedoucí práce) ; Štěpánek, Pavel (oponent)
V této práci je hlavním cílem makroekonomické a institucionální porovnání Nového Zélandu a Švédského království. Tyto dva státy byly nuceny v 80. a na začátku 90. let projít zásadními institucionálními změnami, které byly vynuceny špatnou hospodářskou situací a tím, že jejich veřejné finance byly v dlouhodobě neudržitelném stavu. V první části mé práce se věnuji teorii veřejných financí, teorii působení byrokracie ve veřejném sektoru a institucionální ekonomii. Ve druhé části porovnávám podmínky před reformou, samotné reformní kroky v obou zemích, vývoj po reformně a současný stav jejich ekonomik.
Rozvoj cestovního ruchu Nového Zélandu v kontrastu s ochranou životního prostředí
Burasová, Beáta ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku udržitelného rozvoje cestovního ruchu Nového Zélandu s důrazem kladeným na environmentální pilíř.První kapitola pojednává o vývoji cestovního ruchu, jeho pozitivních a negativních dopadech a charakterizuje pojem udržitelný cestovní ruch.V kapitole druhé je představen Nový Zéland jako ekonomicky vyspělá země a oblíbená destinace cestovního ruchu.Kapitola třetí poté následně analyzuje rozvoj cestovního ruchu s ohledem na jeho dopad na životní prostředí Nového Zélandu.
Význam kulturních prvků v marketingu. Kulturní specifika Nového Zélandu
Kadlec, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vlivu kultury v marketingu. Zkoumá propojení a význam jednotlivých kulturních prvků v marketingové perspektivě. Praktická část této práce se věnuje kultuře Nového Zélandu, jejíž specifika jsou charakterizována a jsou popsány vybrané kulturní prvky ve vztahu k marketingu. V první části této práce je kultura teoreticky charakterizována jako dynamický proces, a blíže jsou rozebrány významné kulturní prvky. Zvýšená pozornost je věnována kulturně odlišnému významu barev, jakožto nejvíce vnímanému vizuálnímu symbolu, v propojení s marketingovým využitím. Závěr teoretické části je věnován bližší analýze významného Modelu kulturních dimenzí, jehož autorem je nizozemský antropolog Geert Hofstede. Tento model poskytuje měřitelné informace o základních rysech a odlišnostech světových kultur. Analýza modelu je obohacena o vztah mezi kulturními dimenzemi a náboženskými směry, který přináší další rozměr. Druhá část se zabývá aplikací kultury a jejích významných prvků do oblastí marketingu. Pozornost je zaměřena zejména na marketingový mix a jeho složky -- produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Postihuje základní oblasti a roviny, které je nezbytné v multikulturním marketingu respektovat. Závěrečná metodická část je zaměřena na charakteristiku novozélandské kultury a jejích vybraných prvků ve vztahu k marketingu. Podává přehled o základních kulturních rysech, kterým je nezbytné se přizpůsobit. Problematiku doplňuje výzkum odlišného vnímání, asociace a interpretace kulturně podmíněných vizuálních reklamních sdělení v kontrastu České republiky a Nového Zélandu. Závěrem jsou shrnuta významná zjištění této diplomové práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí51 - 56  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.