|
Zdaňování podnikání na internetu
Štefanides, Jan ; Wolf, Roman (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o principech zdanění elektronického podnikání z pohledu českého i mezinárodního práva. Poté se práce zaměřuje na problematiku tohoto zdanění a to především v souvislosti s mezinárodním daňovým plánováním, které má pro internetové podnikání značný význam. Práce obsahuje modelový příklad řešení určitých problémů v praxi.
|
|
Využití nástrojů projektového managementu při tvorbě e-shopu
Nováková, Natálie ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je využití metod projektového managementu během tvorby e-shopu společnosti McRai, s. r. o. Úvodem se práce zabývá teoretickými východisky, která jsou dále využívána v ostatních částech. V následující analytické části se zaměřuje na analýzu současného stavu podnikatelského trhu, na kterém tato společnost podniká. Konečná část je návrhová, ve které je navržen konkrétní plán dle stanovené strategie. Závěr obsahuje shrnutí projektu.
|
|
Analýza a návrh řešení internetového obchodu
Novák, Tomáš ; Putík, Petr (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje návrh elektronického obchodu pro firmu, zabývající se výrobou a prodejem různých druhů strojírenských součástek. Nejedná se však o prodej konečným zákazníkům, ale o velkoobchodní prodej mezi firmami, tedy obchod typu B2B. Firma pro své podnikání využívá především internet, jehož hlavní úlohou je poskytnutí komunikačního kanálu mezi dodavateli a odběrateli.
|
|
Návrh elektronického obchodu firmy
Hamala, Jakub ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje postupy vytvoření stránek internetového obchodu od vstupní analýzy, přes návrh informační architektury, designu až po programování a nahrání stránek na internet. Tyto postupy jsou následně aplikovány a je vytvořen funkční model obchodu. Důraz je kladen především na použitelnost vytvořeného modelu a jeho přínos v reálném světě.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraničním trhu
Jílková, Šárka ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti HomeGym s.r.o. na zahraničním trhu. Práce je situována do čtyř částí. Úvodní část se zabývá vymezením problematiky, stanovení hlavního a dílčích cílů, postupem zpracování a použitou metodikou. Další část je teoretická, kde jsou vymezeny pojmy související s danou problematikou. Následuje praktická část, která je rozdělena na část analytickou a vlastní návrhy řešení. Analýza současného stavu společnosti je obsažena v analytické části, na kterou navazují vlastní návrhy řešení a jejich přínos pro rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraniční trh.
|
| |
|
Informační systém firmy Cyklosport Pavka
Kotulan, Jiří ; Jaša, Petr (oponent) ; Stryka, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou modulárního informačního systému na základě požadavků zadavatelské firmy. Systém je implementován pomocí jazyka Delphi 2007 a PHP5, postavených nad databázemi Interbase 2007 a MySQL 5. Cílem práce je vytvořit funkční prototyp informačního systému, skládajícího se z modulu pro řízení skladu, modulu pro řízení práce servisní dílny a modulu pro internetový obchod. Návrh tohoto systému je popsán pomocí prostředků modelovacího jazyka UML. V hlavní části práci je pak rozebírána implementace jednotlivých modulů.
|
| |
|
Návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Horsák, David ; Svoboda, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce charakterizuje a analyzuje obchodní společnost. Obsahuje návrh řešení vyplývajících z analýzy, řešení implementačních problémů a je projektovým nástrojem pro zlepšení budoucího postavení firmy na trhu, a to pomocí elektronického obchodu a jeho prostředků. Dále popisuje ekonomické zhodnocení návrhu elektronického obchodu a jeho implementaci ve společnosti.
|
|
Analýza a návrh elektronického obchodu
Mičánek, Filip ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou fungujícího internetového obchodu společnosti VYPA,s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení, podrobně zkoumá současné postavení, přehlednost, návštěvnost a kvalitu současného internetového obchodu jak z pohledu informatického, tak z pohledu ekonomického. Na základě zjištěných poznatků pak stanovuje konkrétní cíle a kroky k jejich dosažení.
|