Název: Marketingový audit se zaměřením na spokojenost zákazníků
Překlad názvu: Marketing Audit Focused on Customer Satisfaction
Autoři: Procházková, Eliška ; Ing. Ladislav Lorenc, Ph.D., MBA (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový obchod; marketing; marketingový audit; spokojenost zákazníků; zákazník; customer; customer satisfaction; e-shop; marketing; marketing audit

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81258

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-597520


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet