Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Applet pro hraní hry Go
Dosoudil, Jan ; Zbořil, František (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou appletu v jazyce Java, umožňujícího hraní deskové hry Go pomocí počítače a také hru dvou hráčů přes Internet. Cílem práce však není vytvořit applet, který by pomocí vlastní inteligence umožňoval tuto hru. Bylo by to příliš složité, protože o hře go se tvrdí, že je nejobtížněji naprogramovatelnou deskovou hrou. Proto bude applet ke své činnosti využívat již existující Go program (engine) s implementovanou umělou inteligencí, se kterým bude komunikovat pomocí tzv. Go Text Protokolu (GTP). Protože hra Go není u nás příliš známá, je čtenář nejprve seznámen s její historií a hlavně pravidly.
Multiplatformní hra v Javě
Brus, Jan ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Jančík, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a zpracováním jednoduché počítačové hry v Javě pro různé platformy, a to pro mobilní telefony, jako applety a jako samostatné spustitelné stand-alone aplikace. V práci jsou zhodnoceny výsledky v podobě míry přenositelnosti kódu a množství kódu, který je pro všechny uvedené platformy neměnný.
Webová demonstrace Fourierovy transformace pro výuku zpracování signálů
Hyrš, Martin ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit vytvořit demonstrační program na téma Fourierova transformace. V úvodní části je shrnuta teorie týkající se jednotlivých typů Fourierovy transformace a je ukázán postup jejich numerické aproximace. V další kapitole jsou popsány již existující applety. Následně je navržena vlastní demonstrace, je popsána její implementace. Jsou uvedeny příklady použití výsledné aplikace a shrnuty reakce jejích uživatelů.
Výukový program pro demostraci principů indexování
Škurla, Ján ; Lukáš, Roman (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je demonstrace jedné z metod indexování, a to B+ stromu pro předmět databázové systémy. Cílem bylo vytvoření výukového appletu, kterí má sloužit jak názorná ukázka vnitřní struktury B+ stromu s popisem jednotlivých operací; vkládání, vyhledávávání a mazání.
Grafická prezentace zvoleného algoritmu perfektního hashování
Kubica, Jakub ; Puš, Viktor (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Hlavným predmetom tohto dokumentu je jednoduchá aplikácia v Jave, ktoréj úlohou je prezentovanie perfektných hashovacích algoritmov, konkrétne algoritmu CHM a FCH. Ďalej sa táto správa zameriava na objasnenie niektorých pojmov z oblasti hashovania a návrhu intuitívneho grafického uživateľského rozhrania.
Aplikace v jazyce Java ovládané přes WWW
Homola, Tomáš ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cílem je navržení a implemetace knihovny pro tvorbu aplikací, které bude možné ovládat vzdáleně přes WWW. Tato knihovna bude poskytovat virtualní grafické uživatelské rozhraní a bude zajišťovat komunikaci se skutečným vzdáleným grafickým uživatelským rozhraním, které bude navrženo jako applet aplikace v jazyce Java a se kterým bude možné ovládat vzdálenou aplikaci. Návrh řešení je založen na vzdáleném volání metod (RMI), které bude zajišťovat komunikaci mezi appletem a aplikací běžíci na serveru.
Dynamicky rekonfigurovatelný web
Preuss, Radek ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o možnostech tvorby dynamicky konfigurovatelných webových aplikací. Porovnává metody dynamických webových technologií, grafických uživatelských rozhraní a principů šablonování. V dalších částech popisuje analýzu, návrh a implementaci aplikace, umožňující dynamicky měnit členění webu. Poslední část je zaměřená na popis daného systému a jeho obsluhu z pohledu uživatele.
Software pro podporu výuky znázorňující principy směrovačů
Sobek, Jiří ; Vymazal, Michal (oponent) ; Vychodil, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se převážně zaměřuje na problematiku sítí a jejich klíčových prvků, kterými jsou směrovače. Cílem je objasnit principy směrování a funkce směrovačů rozšířené o informace týkající se směrovacích protokolů a jejich vzájemné rozdělení. Praktická část se zabývá realizací apletů, které slouží pro výukové účely. Detailně popisují způsoby práce směrovačů a jejich vnitřní strukturu. Zárověň se také zabývají principy dvou významných směrovacích protokolů, kterými jsou Open Shortest Path First (OSPF) a Routing Information Protocol (RIP). Všechny aplety jsou vloženy na webové stránky, které svým návštěvníkům přibližují problematiku směrování i s tím souvísející informace.
Vytvoření interaktivních studijních pomůcek pro výuku počítačové grafiky
Malina, Jakub ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se budeme zabývat popisem základních vlastností počítačových křivek a jejich praktickou použitelností. Vysvětlíme si, jak lze křivky chápat obecně, co to jsou polynomiální křivky a způsoby napojování. Poté se zaměříme na popis Bézierových křivek, hlavně pak na Bézierovy kubiky. Podrobněji probereme některé stěžejní algoritmy, které se používají pro vykreslení těchto křivek na počítačích, a ukážeme si jejich praktickou interpretaci. Cílem bakalářské práce je vytvoření souboru interaktivních Java appletů, simulujících některé metody a algoritmy probírané v teoretické části. Tyto applety napomůžou snazšímu pochopení teoretických poznatků a zefektivní výuku. Přednášející i studenti VUT v Brně si budou moci applety vyzkoušet na internetových stránkách.
SIP klient v jazyce JAVA
Zukal, Martin ; Polívka, Michal (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářksá práce se věnuje návrhu a realizaci aplikace typu klient, která využívá protokol SIP. V první části jsou popsány základní vlastnosti protokolu SIP. Důraz je kladen na porozumění nejzákladnější činnosti tohoto protokolu, nikoli na popis celé problematiky spjaté s protokolem SIP. Dále následuje stručný popis jazyku Java, ve kterém je aplikace vytvářena. Nejrozsáhlejší částí práce je popis návrhu a implementace vyvíjené aplikace. V této části bude čtenář seznámen s postupy, které byly použity během vývoje. Není opomenut ani výběr knihoven a zdůvodnění učiněných rozhodnutí. Práce je zakončena popisem testovacích scénářů ověřujících funkčnost aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.