National Repository of Grey Literature 4,941 records found  beginprevious4925 - 4934next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Marketingové strategie kosmetických firem na trhu České republiky
Dvořáčková, Barbora ; Bílková, Jana (advisor) ; Týra, Karel (referee)
Diplomová práce analyzuje situaci na českém kosmetickém trhu, definuje hlavní hráče na trhu, jejich strategie, hlavní značky a produkty v jednotlivých kategoriích kosmetiky. Odkrývá potenciální cílové skupiny pro jednotlivé oblasti trhu, které na základě kvalitativního výzkumu dále charakterizuje dle jejich nákupního a spotřebního chování.
Marketingová strategie Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
Luštický, Martin Bc. ; Hesková, Marie (advisor) ; Smolíková, Libuše (referee)
Diplomová práce navrhuje marketingovou strategii Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov a dále pak jednotlivá taktická opatření v oblasti marketingového mixu festivalu. Pro návrh strategie je využita analýza kulturně-společenských akcí v Českém Krumlově a analýza informací z předchozích ročníků festivalu. Práce dále poukazuje na širší socio-ekonomické dopady konání MHF ČK na podnikatelské subjekty ve městě a jeho okolí, analyzuje možnosti užší spolupráce mezi nimi a pořadatelem festivalu a definuje profil typického návštěvníka MHF ČK.
Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému
Medřický, Petr ; Koudelka, Jan (advisor) ; Šídlo, Michal (referee)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingových a komunikačních nástrojů, které je možné využít pro začínající firmu v odvětví IS. V první části práce pojednává o typech informačních systémů. V následujících kapitolách je práce zaměřena na postup aktivit, které by měla provést každá firm a před vstupem na trh, tj. analýzu podniku, analýzu okolí a definování marketingové strategie. Další část se věnuje praktickým otázkám tvorby značky, loga, firemního webu a dalších složek jednotného firem ního designu. V závěrečné, nejobsáhlejší části jsou navrženy konkrétní prostředky, které by měly pomoci zviditelnit firmu a její produkty na trhu informačních systémů. Položky jsou vybrány s ohledem na nenákladné využití a u každé je i nástin finanční nákladnosti.
Aplikace marketingu v právních službách
Šebek, Marcel JUDr. ; Hesková, Marie (advisor) ; Kovář, František (referee)
Práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů, druhů právních služeb a blíže pak služeb advokátů, s důrazem na jejich specifika a legislativní omezení. Praktická část práce se zabývá analýzou trhu právních služeb a popisem a hodnocením provedeného marketingového výzkumu. Poslední část práce řeší konstrukci marketingového mixu vhodného pro oblast advokacie na základě získaných informací.
Consideration of Marketing Mix Tools a view to Communication in a chosen Firm
Dvořáková, Lenka Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Hadrava, Karel (referee)
Autorka v práci rozšiřovala poznatky z bakalářské práce, kde bylo zjišťováno a popisováno fungování nástrojů marketingového mixu v České spořitelně, a. s. Diplomová práce již byla zaměřena především na komunikační mix a zhodnocení jeho fungování. Součástí bylo také provedení dotazníkové šetření.
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena)
Heralová, Jana ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Nesnídalová, Jitka (referee)
Práce je rozdělena na dvě části.První část je teoretická a druhá část je praktická.V teoretické části jsou zahrnuty pojmy marketing, marketingové koncepce, marketingový mix. Praktická část obsahuje pojmy charaktestika firmy Medin a.s., sortiment firmy, produkt, cena, porovnání firmy Medin a.s. s konkurencí.
Podnikatelský záměr ve stavebnictví
Dunajová, Marie Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Šelová, Pavlína (referee)
Podnikatelský záměr ve stavebnictví, jehož cílem je rozšíření analýzy okolí a návrh záměru podložený ekonomickými daty. Prakticky realizováno na stávající firmu, přičemž teoreticko-metodologická část zahrnuje podnikatelský plán včetně jeho částí a aplikační část zahrnuje aplikaci poznatků z teoreticko-metodologické části do reálného záměru.
Využití marketingu v řízení města
Valentovičová, Jana ; Wokoun, René (advisor) ; Kadeřábková, Jaroslava (referee)
Táto práca sa zaoberá marketingom miest, jeho nástrojmi, budovaním image mesta a nástrojom komunikačného mixu public relations. Cieľom mojej práce je poukázať na zavádzanie marketingu v riadení miest v Českej republike a na Slovensku. Práca je podložená príkladmi rôznych miest, ktoré v riadení marketingu v anglických mestách Reading a Torbay.
Marketing neziskových organizací
Dlasková, Martina ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Pavlasová, Lenka (referee)
Jedná se o problematiku fungování neziskového sektoru a hledání způsobů zvýšení povědomí a důvěryhodnosti ze strany obchodních partnerů a veřejnosti. Zabývá se oblastí legislativy neziskového sektoru. Řeší problémy NNO prostřednictvím spolupráce neziskového sektoru se sektorem ziskovým především skrze moderní prvky marketingu. Navrhuje způsob zlepšení postavení a posílení pozice v neziskovém sektoru vybrané neziskové organizace prostřednictvím spolupráce s komerční firmou. Kapitoly se zabývají specifiky a subjekty neziskového sektoru, postihují právní úpravu fungování a možnosti získávání finančních prostředků.V další kapitole se zabývá marketingem neziskových organizací a rozdíly mezi marketingem v rámci ziskového sektoru. Čtvrtá kapitola srovnává český neziskový sektor s vybranými evropskými zeměmi. Předposlední část představuje nový prvek marketingu ? sociální marketing a hodnotí přínosy a dává návod, jakým způsobem sociální marketing realizovat. Presentuje příklady sociálního marketingu českých firem. Poslední kapitola popisuje neziskovou organizace Máme otevřeno? o.s. z pohledu marketingových aktivit.
Culture elements in Marketing
Hábltová, Lenka Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.

National Repository of Grey Literature : 4,941 records found   beginprevious4925 - 4934next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.