Original title:
Posouzení nástrojů marketingového mixu se zaměřením na komunikaci ve vybrané firmě
Translated title:
Consideration of Marketing Mix Tools a view to Communication in a chosen Firm
Authors:
Dvořáková, Lenka Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Hadrava, Karel (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Autorka v práci rozšiřovala poznatky z bakalářské práce, kde bylo zjišťováno a popisováno fungování nástrojů marketingového mixu v České spořitelně, a. s. Diplomová práce již byla zaměřena především na komunikační mix a zhodnocení jeho fungování. Součástí bylo také provedení dotazníkové šetření.
Keywords:
komunikační mix; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; reklama
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2099