Original title: Posouzení nástrojů marketingového mixu se zaměřením na komunikaci ve vybrané firmě
Translated title: Consideration of Marketing Mix Tools a view to Communication in a chosen Firm
Authors: Dvořáková, Lenka Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Hadrava, Karel (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Autorka v práci rozšiřovala poznatky z bakalářské práce, kde bylo zjišťováno a popisováno fungování nástrojů marketingového mixu v České spořitelně, a. s. Diplomová práce již byla zaměřena především na komunikační mix a zhodnocení jeho fungování. Součástí bylo také provedení dotazníkové šetření.
Keywords: komunikační mix; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; reklama

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2099

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1132


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share