Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konstrukční uspořádání zadní části rámu vozidla Formule Student
Hajer, Václav ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konstrukce zadní části vozidla Formule Student zpracované pomocí 3D CAD systému. Ta musí splňovat veškeré požadavky kladené pravidly Formule Student, zástavbou motoru a dalších uvažovaných komponent. Finální verze konstrukce zadní části je zkompletována s dodanou přední částí a je vytvořen výpočtový model pro simulaci torzní tuhosti v MKP systému. Další výpočtový model je vytvořen pro dodaný rám cizí konstrukce. Oba tyto rámy jsou z hlediska torzní tuhosti vyhodnoceny a vzájemně porovnány. V práci jsou také uvedena vybraná pravidla Formule Student a přehled formulových rámů.
Návrh přední části rámu vozidla Formule Student
Lhota, Martin ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Martin Lhota Návrh přední části rámu vozidla Formule Student DP, ÚADI, 2011, 75 str., 62 obr. Tato diplomová práce si stanovila za cíl navrhnout vhodné uspořádání přední části rámu vozidla Formule Student dle aktuálních pravidel organizace SAE v soutěži Formula Student. V návrhu byly upřednostněny a zohledněny předpoklady nízké hmotnosti, vyrobitelnosti a dostatečné torzní tuhosti, přičemž se vycházelo i z předešlých navrhovaných řešení. Nejprve je uveden přehled důležitých pravidel SAE pro konstrukci přední části, poté následuje krátká rešerše vývoje konstrukčních řešení rámů a rámů vhodných pro vozidla Formule Student. Následně je popsán postup při návrhu konstrukce rámu a jeho výpočtového modelu pro analýzu simulující torzní tuhost za pomoci systému MKP. Získané výsledky výpočtů a některé parametry rámu jsou porovnávány s obdobnou verzí konstrukce rámu, jež byla navrhována a vyrobena pro první vozidlo Formule Student naší univerzity. Rovněž je uvedeno zhodnocení navrženého rámu a také doporučení s možnými alternativami pro jeho další vývoj.
Experimentální vozidlo pro testování pohonných jednotek
Dubský, Jiří ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout konstrukci vozidlového rámu experimentálního vozidla. Prvotně pak navrhnout samotnou koncepci a uspořádání pohonné jednotky. Po návrhu konstrukce rámu následuje vytvoření výpočtového modelu. Ten bude sloužit pro výpočet torzní tuhosti s využitím softwaru umožňující analýzu MKP. Po zhodnocení výsledků budou přijaty případné změny v konstrukci. Vozidlo bude sloužit pro testování pohonných jednotek stejné koncepce a není určeno pro provoz na veřejných komunikacích.
Návrh dálničniho osobního vozidla na elektrický pohon
Přikryl, Karel ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem koncepce automobilu na elektrický pohon. Nejdříve byla řešena dynamika vozidla v programu MathCad. Ze získaných výsledků byly vybrány komponenty. Následně proběhl návrh koncepce uspořádání a návrh hlavních rozměrů vozidla. Rám byl vytvořen v programu ProEngineer a následně importován do programu ANSYS. V programu ANSYS proběhla simulace torzní tuhosti pomocí MKP.
Rám malosériového sportovního automobilu
Hubáček, Jan ; Prokop, Aleš (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a výpočtovým ověřením rámu sportovního jednosedadlového automobilu. Byl kladen důraz, aby rám splňoval normy pro homologaci. Práce na diplomovém projektu probíhala v konstrukčním programu INVENTOR 2010 a následně ve výpočtovém programu ANSYS 12. Jako poslední krok byla provedena optimalizace a porovnání.
Viskózní tlumič torzních kmitů plynového vidlicového šestnáctiválce
Říha, Stanislav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Viskózní tlumič torzních kmitů plynového vidlicového šestnáctiválce je zaměřena na torzní kmitání klikového hřídele a možnosti, jak jej eliminovat. V první části diplomové práce je výpočet netlumených torzních kmitů na základě zpracovaných vstupních dat. Ve druhé části práce je proveden výpočet torzních kmitů s přidaným viskózním tlumičem. Na závěr je provedeno zhodnocení obou variant.
Koncepční návrh sportovního dvousedadlového vozu
Straka, Martin ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám návrhem koncepce dvousedadlového sportovního automobilu se zaměřením na torzní tuhost rámu a kinematiku náprav. Vypracování diplomové práce probíhalo od náčrtů, přes tvorbu modelu vozu s důležitými komponenty v CAD systému CATIA V5 R18. Posléze jsem provedl samotný výpočet torzní tuhosti v MKP programu ANSYS 12.0 a nakonec měření změny geometrie náprav během simulovaného zdvihu kola v MBS programu ADAMS 2007.
Optimalizace konstrukce rámu vozidla Formule Student
Krkoška, Kamil ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo vypracovat optimalizovaný návrh rámu Formule Student. Základním požadavkem nové konstrukce bylo, aby splňovala nejnovější pravidla soutěže Formula Student/SAE a také lépe plnila řadu dalších požadavků, které jsou na ni kladeny. V práci je uveden přehled nejdůležitějších pravidel a také zhodnocení předcházejících konstrukcí rámu. Následně je popsán postup při návrhu nového rámu a jeho výpočtová analýza pomocí MKP systému. Důraz je kladen především na výpočet torzní tuhosti. Výsledky výpočtů jsou porovnány s předchozími variantami i s hodnotami vozu Formule Ford. Rovněž jsou uvedena doporučení a další možnosti ve vývoji rámu.
Analýza torzní tuhosti upravené varianty rámu vozidla Formule Student
Chalupa, Pavel ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Pavel Chalupa Analýza torzní tuhosti upravené varianty rámu vozidla Formule Student DP, ÚADI, 2010, 66 str., 66 obr. Tato diplomová práce se zabývá výpočtovou analýzou rámové konstrukce Formule Student. Základní návrh této konstrukce je vymodelován v programu ProEngineer. Dále je model převeden do výpočtového softwaru Ansys, kde je provedena analýza metodou konečných prvků při zatížení krutem a ohybem. Z výsledných hodnot je proveden výpočet torzní tuhosti. Výsledky jsou nakonec porovnány s předchozími variantami rámů.
Deformační měření s využitím zařízení Tritop.
Janiš, Libor ; Svída, David (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá, návrhem postupu měření deformačního modulu systému Tritop a jeho aplikací na reálné příklady. Navržen je také postup měření torzní tuhosti karosérie a vypracovány jsou modely rámů včetně upevnění automobilu, na kterých se měření torzní tuhosti bude provádět.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.