Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí48 - 57další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení pracovního výkonu - efektivní motivace a rozvoj zaměstnanců
Jelínková, Petra ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent) ; Folwarczná, Ivana (oponent)
Disertační práce se věnuje pracovnímu výkonu zaměstnance, jeho motivaci a rozvoji. V teoretické části této práce bylo analyzováno současné vědecké poznání v oblasti personální práce, řízení pracovního výkonu a motivace, které bylo dále prakticky ověřeno dotazníkovým šetřením v konkrétní firmě, která je lokální pobočkou mezinárodní organizace. Dotazníkové šetření bylo koncipované tak, že umožnilo srovnání s trhem. Na základě těchto poznatků byly identifikovány slabé stránky, které se prakticky vyskytují při uplatňování koncepce řízení pracovního výkonu. Analýza dotazníkového šetření a dostupných zdrojů byly podkladem pro vznik nového modelu motivujícího přístupu k rozvoji zaměstnance v rámci uplatňování koncepce řízení pracovního výkonu. Tento model byl aplikován do praxe, konkrétně ve firmě, ve které bylo provedeno dotazníkové šetření. Tím byl naplněn cíl práce.
Systém odměňování ve vzdělávacích institucích
PEJŠOVÁ, Petra
Práce se zabývá systémem odměňování ve vzdělávacích institucích. Teoretická část je zaměřená na systém odměňování zaměstnanců. Dále popisuje, jakým způsobem provádět úspěšné hodnocení zaměstnanců a jak se vyvarovat chyb, které mohou při hodnocení nastat. Další část poznamenává formy odměňování, motivaci, a jakou má mzda úlohu při motivování zaměstnanců. Teoretická část je završena tématem o vzdělávacích institucích. Praktická část je založena na výzkumném šetření kvalitativního typu, který provádím na První soukromé základní umělecké škole s.r.o. v Českých Budějovicích a v Centru ekologické a globální výchovy v Cassiopeie. Pro výzkumné šetření jsem použila analýzu poskytnutých manuálů pro odměňování zaměstnanců a polostrukturovaného rozhovoru. Zjišťovala jsem informace o hodnocení zaměstnanců, zda jsou podkladem pro následné odměňování v konkrétních organizacích. Na základě srovnání zjištěných informací jsem vytvořila návrh řešení zlepšení hodnocení, odměňování a motivace.
Účetní servisní centra a hodnocení jejich výkonnosti
Vaníčková, Lucie ; Mejzlík, Ladislav (vedoucí práce) ; Skálová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou outsourcingu a center sdílených služeb. Zahrnuje obecnou charakteristiku outsourcingu. Dále obsahuje definice a popis fungování konceptu SharedServices Center, jeho historii, výhody, nevýhody, srovnání s obdobnými organizačními modely a strategické aspekty konceptu SharedServices. Část práce je věnována auditu v podmínkách SharedServices Center. Tato diplomová práce také informuje o problematice řízení výkonnosti účetních servisních center v odděleních AccountsPayable a AccountsReceivable v USA, ČR a na Slovensku. Na teoretická východiska navazuje praktická část, kde je popsána a zhodnocena situace v konkrétním účetním servisním centru v ČR z pohledu výkonnosti a vyspělosti servisního centra.
Language management a jeho vliv na výkonnost podniku
Doláková, Veronika ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Černohorský, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá propojením problematiky řízení jazyka v organizaci a podnikové výkonnosti. Hlavním cílem práce je dokázat, že language management má pozitivní vliv na výkonnost podniku.
Best practices v řízení lidských zdrojů
Šikýř, Martin ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent) ; Bucman, Petr (oponent)
Práce charakterizuje uplatňované best practices v řízení lidských zdrojů a vymezuje podstatu pozitivního působení uplatňovaných best practices v řízení lidských zdrojů na dosahovaný výkon organizace.
Řízení pracovního výkonu zaměstnanců v podmínkách nadnárodní společnosti
Podhradská, Barbora ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Beroušek, Petr (oponent)
Práce se zabývá řízením pracovního výkonu zaměstnanců ve specifických případech. Ve třech samostatných celcích je zde rozebrána problematika řízení pracovního výkonu v podmínkách outsourcingu, v době ekonomické krize a při začleňování nového pracovního týmu do organizace firmy. Cílem práce je přiblížit základní nedostatky procesů zavedených ve velkých firmách a aplikovaných ve výše uvedených situacích. Analýza jednotlivých postupů, procesů a systémů je zde provedena pomocí dotazníkového šetření a individuálních a skupinových pohovorů se zaměstnanci konkrétní nadnárodní firmy. Závěry práce jsou shrnuty do samostatných kapitol podle témat. Jejich podstatou jsou doporučení a zásady vhodné k aplikaci v prostředí všech nadnárodních firem. Práce přináší nové poznatky v oblasti řízení pracovního výkonu zaměstnanců v situacích, ve kterých se nelze spoléhat pouze na všeobecně uznávané postupy.
Personální práce ve státní správě
Kořínková, Denisa ; Fučíková, Jana (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem práce je shrnout teoretické poznatky týkající se řízení lidských zdrojů ve státní správě. Práce tedy poukazuje na důležitou legislativu, která upravuje personální práci státní správy, ale také na poznatky z literatury zabývající se všeobecně tématikou řízení lidských zdrojů. Následně práce analyzuje personální práci na Krajském úřadu Olomouckého kraje a na základě této analýzy navrhuje opatření ke zlepšení.
Analýza a optimalizace systému řízení pracovního výkonu a rozvoje zaměstnanců dle standardu Investors in People
Šimíková, Jana ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Zíková, Šárka (oponent)
Diplomová práce pojednává o standardu Investors in People - mezinárodně uznávaném nástroji k řízení a rozvoji lidských zdrojů. Zabývá se jeho charakteristikou, přínosy, situací v České republice a srovnáním s ostatními modely. V praktické části je ukázán vliv IIP ve firmě OLHO-Technik Czech, s.r.o. a popsán proces implementace. Byla provedena analýza vybraných personálních procesů ve firmě a podnikových dokumentů podle IIP principů a kvalitativní výzkum v podobě rozhovorů se zaměstnanci. Práce přibližuje standard firmám a podporuje tak jeho šíření, dále nabízí řešení pro zlepšení situace v oblasti řízení lidských zdrojů v OLHO-Technik Czech, s.r.o. a připravuje tak firmu pro následnou recertifikaci standardu Investors in People.
HR Benchmarking a měření efektivity řízení lidských zdrojů
Synek, Pavel ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Teoretická část práce přináší některé z hlavních poznatků v oblasti řízení efektivity lidských zdrojů. Zdrojem pro tyto poznatky je odborná literatura z anglosaské oblasti z poslední dekády. Analytická část práce má tři cíle: porovnání ukazatelů efektivity vybrané společnosti s benchmarky, dále testování hypotéz definovaných ve spolupráci s vrcholovým vedením vybrané společnosti a v poslední řadě zjištění vybraných klíčových ukazatelů v oblasti řízení lidských zdrojů. V analytické části práce byly použity metody srovnání a analýzy. Kromě dílčích doporučení jsou v závěru navrženy dva vrcholové ukazatele v oblasti řízení lidských zdrojů, jejichž pravidelné sledování může vybranému podniku pomoci k realizaci definované podnikové strategie.
KPI management - auto alerting na platformě MS SQL
Vedral, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Zajíc, Ján (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá řešením problematiky automatického alertingu na platformě Microsoft SQL Server 2008. Práce je řešená ve spolupráci se společností Clever Decision spol. s r. o., která se významně podílela na tvorbě jejího zadání. Hlavním cílem práce je vyřešit absenci podpory alertingu pro multidimenzionální data uložená v tomto databázovém produktu. Především se jedná o indikátory KPI (Key performance indicators -- klíčové indikátory výkonnosti), kritická data pro podniky, pomocí kterých se podnik snaží zlepšit svou výkonnost - aplikací přístupu Corporate Performance Management (CPM). Tyto data je často potřeba sledovat velice často, proto se zde uplatní alerting, pokud se data vychýlí ze stanovených mezí. Návrh řešení se zakládá na průzkumu trhu s platformami Business Intelligence (BI) z hlediska podpory alertingu. Dalším cílem práce je přinést ucelený pohled na problematiku KPI managementu, tj. na tvorbu, správu, analýzu a monitoring indikátorů KPI. Práce je rozdělena do tří logických částí. První část se zabývá popisem teoretického základu pro vypracování praktických problémů a zároveň popisuje problematiku KPI managementu. Druhá část je tvořena průzkumem trhu BI platforem z hlediska alertingu, podle vybraných kritérií. Třetí část představuje návrh koncepce řešení alertingu prostřednictvím návrhu webové aplikace, řešící tuto funkcionalitu. Práce je určena především jejímu zadavateli, tedy společnosti Clever Decision spol. s r.o., dále pak také odborníkům z oblasti BI zajímajících se problematiku automatického alertingu. Práce může sloužit také jako ucelený teoretický přehled pro KPI management, kterému se dostupná literatura příliš nevěnuje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí48 - 57další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.