Název:
Účetní servisní centra a hodnocení jejich výkonnosti
Překlad názvu:
Accounting shared services centers and their performance evaluation
Autoři:
Vaníčková, Lucie ; Mejzlík, Ladislav (vedoucí práce) ; Skálová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá problematikou outsourcingu a center sdílených služeb. Zahrnuje obecnou charakteristiku outsourcingu. Dále obsahuje definice a popis fungování konceptu SharedServices Center, jeho historii, výhody, nevýhody, srovnání s obdobnými organizačními modely a strategické aspekty konceptu SharedServices. Část práce je věnována auditu v podmínkách SharedServices Center. Tato diplomová práce také informuje o problematice řízení výkonnosti účetních servisních center v odděleních AccountsPayable a AccountsReceivable v USA, ČR a na Slovensku. Na teoretická východiska navazuje praktická část, kde je popsána a zhodnocena situace v konkrétním účetním servisním centru v ČR z pohledu výkonnosti a vyspělosti servisního centra.This diploma thesis focuses on the area of outsourcing and shared services centers. It includes general characteristics of outsourcing. It deals in addition with definition and description of koncept shared services, its history, advantages, disadvantages, comparison with similar organization models and strategic aspects of this concept. Part of thesis focuses on audit in area of shared services center. This thesis deals with issues of performance management of accounting shared services centers in areas of accounts payable and accounts receivable in the USA, Czech Republic and Slovakia. The practical part of this thesis is established on mentioned theoretical themes. There is described and evaluated situation in specific accounting shared services center in the Czech Republic from view of performance and maturity of shared services center.
Klíčová slova:
accounts payable; accounts receivable; key performance indicators; outsourcing; shared services center; řízení výkonnosti; accounts payable; accounts receivable; key performance indicators; outsourcing; performance management; shared services center
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33861