Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 487 záznamů.  začátekpředchozí478 - 487  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Public Relations neziskové organizace
Kolorosová, Kristýna ; Nový, Jan (vedoucí práce)
Analýza Public Relations v Oblastní Charitě Třebíč a posouzení souladu Public Relations aktivit s posláním a cíli organizace. Snaha objasnit základní pojmy z oblasti Public Relations. Tyto pojmy jsou definice PR, cíle PR, cílové skupiny, plánovací cyklus PR, PR audit. Provedení ankety o povědomí o činnosti Oblastní Charity Třebíč. Zhodnocení stávajícího stavu systému PR a navržení nové strategie PR pro Oblastní Charitu Třebíč.
Psychologické aspekty Public Relations a Média Relations aktivít v neziskovom sektore
Čikovská, Jana Bc. ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cieľom predkladanej diplomovej práce bolo porovnať prvky organizačnej kultúry s vnímaním týchto prvkov verejnosťou. Následne porovnať do akej miery sa zhoduje vnímanie týchto prvkov verejnosťou. Pre účely mojej práce boli sledovanými prvkami organizačnej kultúry poslanie, vízia a hodnoty organizácie. K účelom výskumu som si vybrala detský domov sv. Nikolaja v Medzilaborciach. Samotný výskum som rozdelila na dve časti. V prvej časti výskumu som zisťovala ako vníma organizácia samu seba a nakoľko je pre organizáciu činnosť PR dôležitá. Aby som naplnila tieto jednotlivé ciele využila som jednu z foriem dotazovania a to rozhovor. V druhej časti výskumu som sa zamerala na podnikateľské subjekty ako potenciálnych darcov a sponzorov v meste Medzilaborce. V tejto fáze výskumu bol vytvorený dotazník s ôsmimi otázkami a cieľom tohto šetrenia bolo zhodnotiť vnímanie organizácie verejnosťou. Záverom celého výskumu boli zistenia, že podľa riaditeľky detského domova sa po celý čas od svojho vzniku prezentuje domov ako dôveryhodná organizácia a je nositeľom deklarovanej vízie, poslania a hodnôt. Na základe uvedených kladov, ktoré respondenti uviedli v dotazníku, môžem povedať, že respondenti vnímajú organizáciu taktiež ako nositeľku deklarovaných hodnôt, vízie a poslania. Existujú tu však aj určite zápory, ktoré môžu viesť k negatívnej publicite a zníženiu dôveryhodnosti. Najväčšou zábranou vo vytvorení si bližšieho vzťahu je podľa respondentov hlavne veľká koncentrácia rómov v meste. Ľudia sa cítia byť rómami ohrozovaní a obťažovaní. Čo sa týka deklarovania hodnôt sledovaných prvkov navonok, ako najúčinnejšie formy a prostriedky PR aktiví sa ukázali byť rôzne spoločenské, kultúrne a športové akcie, osobná prezentácia zamestnancov a informačné plagáty, letáky a kalendáre. V úplnom závere sú navrhnuté určité opatrenia, ktoré sa týkajú PR aktivít. Výsledky práce budú poskytnuté riaditeľke detského domova. Práca by mala byť pre domov istým prínosom pri vytváraní stratégie Public Relations, hlavne čo sa týka odstránenia zistených nedostatkov.
PR politických stran
Martinák, Jakub Bc. ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Kašpar, Aleš (oponent)
Práce je rozdělena na dvě části. První je věnována obecnému výkladu pojmu Public relations, historii, definici, principům a nástrojům PR. Z obecného výkladu se přechází na takové PR, které uskutečňují politické strany. Stěžejní pro DP je zpracování mediální analýzy, která monitoruje příspěvky o politických stranách v tisku a televizním vysílání. Ze zpracovyných výsledků analýzy jsou nakonec vyvozeny určité závěry.
Analýza komunikačního mixu firmy T.A.S. Praha s.r.o.
Vlčková, Simona ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Cílem práce je popsat, charakterizovt a analyzovat podstatu, cíle a formy marketingové komunikace, objasnit problematiku komunikačního mixu a postup při jeho optimalizaci. Na praktickém příkladě poté aplikovat znalosti z oboru marketingová komunikace s cílem optimalizovat komunikační mix firmy.
Public Relations ve společnosti Qlik.cz
Vrkočová, Pavlína Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Boháč, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktivitami Public Relations ve vybrané organizaci. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky PR. Praktická část se zabývá definováním cílové skupiny a následně přípravou tiskové konference. V práci je také proveden výzkum, který přináší informace o možné budoucí strategii společnosti. Závěrečná kapitola je věnována zhodnocení projektu Public Relations a návrhům na zlepšení pro vybranou společnost.
PR a MR aktivity v neziskovém sektoru
Surovcová, Magdaléna Bc. ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Kumpa, Evžen (oponent)
Porovnávací studie nestátních neziskových organizací v České republice. Jak pracují s veřejností, jak přistupují k médiím, jakou používají strategii, jak jsou v prezentaci úspěšné a kolik prostředků na práci s veřejností vynakládají.
Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia
Zelenková, Markéta ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Kopřiva, Tomáš (oponent)
Cílem práce bylo popsat různé druhy komerčních komunikací a možnosti jejich využití při podpoře značky Tatranky Opavia. Konkrétně zde bylo pojednáno o reklamě, Public Relations, sponzoringu, podopře prodeje a direct mailu. Ve druhé části byly zanalyzovány kampaně, které již na Tatrankách proběhly, konkrétně v létě roku 2005 kampaň "60 let společně na cestách" a kampaň z roku 2006 "Pomůžete nám zpátky do přírody?". Na základě této analýzy a zhodnocení úspěšnosti byl navržen směr kampaní do budoucna.
Analýza schopnosti společnosti Hermano PR, s. r. o. plnit požadavky normy ISO 9001
Szabová, Andrea ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Smyslem práce je zjistit, zda a nakolik je společnost Hermano PR připravena splnit požadavky normy ISO 9001. Organizace pocítila nutnost změnit styl svého řízení a má zájem implementovat systém managementu kvality. Cílem práce je poukázat na silná a především slabá místa a nedostatky, které budou díky zavedení QMS odstraněny.
Analýza novinářské nezávislosti v segmentu stavebních spořitelen v souvislosti s jejich výdaji na reklamu
Lagová, Lucie ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Čermák, Petr (oponent)
Diplomová práce zkoumá potenciální závislost mezi články o stavebních spořitelnách publikovanými v médiích během června 2005 a května 2006 a mezi jejich reklamními výdaji do relevantních médií. V teoretické části je představen historický vývoj tří stěžejních témat diplomové práce ? žurnalistiky, reklamy a public relations. V dalších kapitolách jsou představeny stavební spořitelny na trhu, jejich komunikační strategie, reklamní výdaje a články o nich publikované. Analytická část obsahuje dvě samostatné analýzy. Obecná analýza zkoumá existenci/neexistenci závislosti mezi články publikovanými v médiích a reklamními výdaji spořitelen bez rozlišení jednotlivých médií. Výběrová analýza pak zkoumá existenci/neexistenci vztahů mezi sledovanými proměnnými v závislosti na typu médií, a dále pak v jednotlivých mediálních titulech.
Využití marketingu v řízení města
Valentovičová, Jana ; Wokoun, René (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Táto práca sa zaoberá marketingom miest, jeho nástrojmi, budovaním image mesta a nástrojom komunikačného mixu public relations. Cieľom mojej práce je poukázať na zavádzanie marketingu v riadení miest v Českej republike a na Slovensku. Práca je podložená príkladmi rôznych miest, ktoré v riadení marketingu v anglických mestách Reading a Torbay.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 487 záznamů.   začátekpředchozí478 - 487  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.