Název:
Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia
Autoři:
Zelenková, Markéta ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Kopřiva, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce bylo popsat různé druhy komerčních komunikací a možnosti jejich využití při podpoře značky Tatranky Opavia. Konkrétně zde bylo pojednáno o reklamě, Public Relations, sponzoringu, podopře prodeje a direct mailu. Ve druhé části byly zanalyzovány kampaně, které již na Tatrankách proběhly, konkrétně v létě roku 2005 kampaň "60 let společně na cestách" a kampaň z roku 2006 "Pomůžete nám zpátky do přírody?". Na základě této analýzy a zhodnocení úspěšnosti byl navržen směr kampaní do budoucna.
Klíčová slova:
Komerční komunikace; marketingová komunikace; Opavia; podpora prodeje; Public Relations; reklama; Tatranky
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2293