Název: Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia
Autoři: Zelenková, Markéta ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Kopřiva, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce bylo popsat různé druhy komerčních komunikací a možnosti jejich využití při podpoře značky Tatranky Opavia. Konkrétně zde bylo pojednáno o reklamě, Public Relations, sponzoringu, podopře prodeje a direct mailu. Ve druhé části byly zanalyzovány kampaně, které již na Tatrankách proběhly, konkrétně v létě roku 2005 kampaň "60 let společně na cestách" a kampaň z roku 2006 "Pomůžete nám zpátky do přírody?". Na základě této analýzy a zhodnocení úspěšnosti byl navržen směr kampaní do budoucna.
Klíčová slova: Komerční komunikace; marketingová komunikace; Opavia; podpora prodeje; Public Relations; reklama; Tatranky

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2293

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1304


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet