Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 634 záznamů.  začátekpředchozí473 - 482dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení privátní značky maloobchodního řetězce
MRÁZIK, Miroslav
Cílem práce bylo zjistit současný stav asociací spotřebitelů ke značkám maloobchodníků a na základě výsledků navrhnout opatření, která vedou ke zlepšení tohoto stavu v oblasti zvýšení prodejů a stejně tak v oblasti vytváření asociací spotřebitelů vůči těmto značkám. Tyto asociace byly zjišťovány ve vztahu ke značkám Tesco. První část práce shrnuje teoretické znalosti z oblasti brand managementu, marketingu, marketingového výzkumu a privátních značek. Znalosti jsou čerpané z odborné literatury a webových stránek, které se zabývají danou problematikou. Druhá část se zabývá zjišťováním informací, které byly potřeba pro sestavení dotazníku, a testování jeho původní verze důležité pro zjištění jeho srozumitelnosti pro respondenty. Následně proběhlo dotazníkové šetření finální verze. Další část nejprve představuje základní vzorek dotazníkového šetření a poté vyhodnocuje výsledky a skutečnosti na základě provedeného dotazníkového šetření, na které reaguje návrhy opatření v podobě posílení v oblasti letákové propagace značek maloobchodníků a častějším zpřístupněním slevových kuponů s cílem zvýšit znalost privátních značek a odstranění mylného vnímání některých jejich kategorií.
Vnímání značky
KUBÍNOVÁ, Michaela
Diplomová práce se zabývá vnímáním vybrané značky. Byla vybrána Česká spořitelna pro její známost na veřejnosti a silné postavení na trhu. Vnímání bylo porovnáváno z pohledu veřejnosti a vlastních zaměstnanců. Na základě porovnání s vnímáním ideální banky byly vytvořeny návrhy na zlepšení tohoto vnímání. V úvahu byly brány i ekonomické dopady těchto změn.
Regionální značky potravin v ČR
ŽÁK, Martin
Tato bakalářská práce je zaměřena na regionální značky potravin České republiky. Teoretická část popisuje chování spotřebitele, vztah spotřebitelů k regionálním značkám potravin a regionální značky v České republice. V praktické části je vytvořena analýza regionálních značek v České republice a zhodnocen jejich význam. Analýza a vyhodnocení jsou podpořeny grafickými přílohami.
TVORBA A UPLATNĚNÍ REGIONÁLNÍCH ZNAČEK POTRAVIN
KREJČOVÁ, Kristýna
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu a uplatnění regionálních značek potravin. Poukazuje na to, jak je značka pro spotřebitele důležitá a jak spotřebitel se značkou nakládá. Práce zkoumá, jak je důležitá tvorba úspěšné značky. Obsahem práce jsou i podmínky získání značky ?Regionální potravina? pro malé a střední potravinářské podniky. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření, které probíhalo v Jihočeském kraji. V praktické části se díky respondentům dozvídáme o uplatnění regionálních značek potravin na regionálním spotřebitelském trhu a o vlivu značek na spotřebitele.
Vnímání značky
ZAPLETALOVÁ, Nikola
Cílem diplomové práce na téma: "Vnímání značky" je, na základě analyzování a porovnání vnímání vybrané značky z pohledu veřejnosti a společnosti, vytvořit návrhy změn v komunikaci této značky.
Vnímání značky
KOSOVÁ, Jana
Cílem této diplomové práce bylo porovnat vnímání značky Oberbank AG ze strany veřejnosti a zaměstnanců společnosti a na základě analyzování a porovnání vnímání dané značky vypracovat návrh změny v její komunikaci.
Využití ekoznačky a značky pro lokální produkt v rámci rozvoje regionu
PICKOVÁ, Tereza
Diplomová práce je zaměřena na porovnání ekoznačky a regionálního produktu v rámci Jihočeské regionu. Práce z části pojednává o chování spotřebitelů při nakupování a obchodníků při výrobě, o jejich zájmu o životní prostředí a jejich podvědomí o analyzovaných značkách. Analýza dat je provedena pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků provedeného průzkumu jsou navržena doporučení pro zlepšení dané situace.
Purchase decision-making process of consumers in the market of portable computers
Pavlisová, Katarína ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá kúpnym rozhodovaním spotrebiteľa na trhu prenosných počítačov. Cieľom práce je analyzovať jednotlivé fázy kúpneho rozhodovacieho procesu, špecifikovať spotrebiteľov na tomto trhu a popísať ich nákupné chovanie. V teoretickej časti práce sú vo všeobecnosti popísané vonkajšie a vnútorné faktory vplývajúce na kúpne chovanie spotrebiteľa a tiež priebeh kúpneho rozhodovacieho procesu. Ďalej je v práci popisovaný trh prenosných počítačov, súčasná situácia na tomto trhu a priebeh kúpneho rozhodovania na tomto trhu. Súčasťou práce je primárny a sekundárny výskum. Primárny výskum zahŕňa analýzu dát získaných z vykonania dotazníkového šetrenia formou online dotazovania. Primárny výskum sa venuje popisu jednotlivých fáz kúpneho rozhodovacieho procesu na vymedzenej vekovej kategórií. Sekundárny výskum špecifikuje na základe dát z databázy MML-TGI spotrebiteľov na trhu prenosných počítačov.
Marketingová strategie značky BIG SHOCK!
Besperát, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii značky Big Shock!, která působí na poli energetických výrobků. Zkoumá konkurenci, spotřební chování a celkově nejdůležitější trendy na trhu s energetickými nápoji v České republice. Součástí práce je i vlastní kvantitativní on-line výzkum mezi spotřebiteli energetických nápojů. Závěr práce obsahuje zhodnocení současné strategie a shrnutí doporučení vyplývajících z vývoje na trhu a provedeného výzkumu.
Analýza trhu péče o pleť v ČR
Krňávek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá trhem kosmetiky a hlavně péče o pleť a jejím cílem je tento trh analyzovat. V teoretické části se krátce zabývá historií kosmetiky a vymezení hlavních produktových kategorií. Dále analyzuje hlavní hráče na trhu a porovnává český a západní trh péče o pleť. Velkou pozornost práce věnuje marketingovému mixu a jeho odlišnostem v závislosti na tržním segmentu a představení hlavních značek, působících na trhu péče o pleť. V praktické části se věnuje nejdříve analýze primárních dat získaných pomocí dotazníku a v druhé části segmentaci trhu na základě těchto dat pomocí statistického programu IBM SPSS 21. Odkryté segmenty jsou popsány a je pro ně navržena krátká strategie na úrovni marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 634 záznamů.   začátekpředchozí473 - 482dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.