Název: Řízení privátní značky maloobchodního řetězce
Překlad názvu: Management of private label
Autoři: MRÁZIK, Miroslav
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: maloobchodník; marketing; privátní značka; spotřebitel; výzkum; Značka; Brand; consumer; marketing; private label; research; retailer
Citace: MRÁZIK, Miroslav. Řízení privátní značky maloobchodního řetězce. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/30137

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-156541


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-09-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet