Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  začátekpředchozí47 - 56dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komplexy galia pro molekulární zobrazování kostní tkáně
Holub, Jan ; Kubíček, Vojtěch (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Pavel (oponent)
Název: Komplexy gallia pro molekulární zobrazování kostní tkáně Řešitel: Bc. Jan Holub Ústav: Katedra anorganické chemie, Přírodovědecká fakulta UK Školitel: RNDr. Vojtěch Kubíček, PhD. Email školitele: kubicek@natur.cuni.cz ABSTRAKT Tato práce se zabývá přípravou nových ligandů pro selektivní komplexaci gallia, které by mohly sloužit jako potenciální základ radiofarmak pro 68 Ga-PET vyšetření kostní tkáně. V této práci byly připraveny 2 nové ligandy kombinující skelet 1,4,7-triazacyklononan-1,4- dioctové kyseliny s bis(fosfonátovým) pendantním ramenem navázaným k volnému atomu dusíku na makrocyklu. Makrocyklický skelet je zodpovědný za vysokou kinetickou i termodynamickou stabilitu komplexu s Ga3+ , zatímco bis(fosfonátové) pendantní rameno je zodpovědné za cílenou dopravu komplexu na kostní tkáň. Oba nové ligandy byly plně charakterizovány pomocí NMR a hmotnostní spektroskopie. Byla studována komplexační reakce obou ligandů s Ga3+ pomocí 31 P a 71 Ga NMR spektroskopie, dále byly studovány adsorpční vlastnosti komplexů na hydroxoapatit, který byl použit jako model pro kostní tkáň. Ve spolupráci s Johannes-Gutenberg Universität Mainz v Německu byly provedeny radiochemické experimenty, zahrnující studium kinetiky komplexace 68 Ga a dále byly provedeny základní in-vivo zvířecí experimenty zahrnující sledování...
Cílení umělých virových partikulí polyomaviru na buňky nádoru prostaty
Suchanová, Jiřina ; Španielová, Hana (vedoucí práce) ; Němečková, Šárka (oponent)
Cílem této práce je prozkoumat potenciál, který nabízejí umělé virové částice (virus-like particles, VLPs) odvozené od myšího polyomaviru (MPyV) jako vektory pro řízenou dopravu terapeutických a diagnostických látek do specifických buněk. Hlavní kapsidový protein myšího polyomaviru má schopnost se samovolně uspořádávat do neinfekčních VLPs. Naší snahou je přesměrovat vazbu VLPs z přirozeného receptoru na prostatické nádorové buňky pomocí změny v povrchové smyčce proteinu VP1, která je odpovědná za vazbu na receptor. Do BC smyčky VP1 proteinu jsme inzercí nebo záměnou vložili sekvenci peptidového ligandu CTITSKRTC, který se váže na prostatický specifický membránový antigen (PSMA). Tyto modifikace neměly vliv na stabilitu částic a v případě záměny došlo ke ztrátě schopnosti VP1 proteinu vázat přirozený receptor. Specifická vazba modifikovaných VLPs na PSMA byla testována metodou "pull-down assay" a technologií rezonance povrchových plazmonů. Abychom mohli dále využít tyto VLPs pro dopravu látek do buněk, testovali jsme různé způsoby jejich přípravy. Pomocí metody zabalení DNA do VLPs v přítomnosti jaderných extraktů, která napodobuje in vivo podmínky, se nám sice nepodařilo produkovat pseudokapsidy, ale úspěšně jsme optimalizovali postup pro rozložení a opětovné složení purifikovaných částic. Tento...
Deriváty kyseliny methylen-bis(fosfonové) pro modifikaci biomolekul
David, Tomáš ; Lorenc, Miroslav (oponent) ; Kubíček, Vojtěch (vedoucí práce)
4 Název: Deriváty kyseliny methylen-bis(fosfonové) pro modifikaci biomolekul Řešitel: Tomáš David Ústav: Katedra anorganické chemie, Přírodovědecká fakulta Školitel: RNDr. Vojtěch Kubíček, Ph.D. E-mail školitele: vvvojta@seznam.cz Abstrakt Tato práce se zabývá přípravou derivátů methylen-bis(fosfonové) kyseliny. Bylo připra- veno a plně charakterizováno (pomocí NMR, MS) celkem 30 sloučenin (z toho 29 nových) ve středně vysokých až vysokých výtěžcích. Pomocí difrakce RTG na monokrystalu byly získány 4 nové krystalové struktury. Byl připraven derivát obsahující 4-nitrobenzylový zbytek, vhodný pro studium adsorpčních vlastností bis(fosfonátových) kyselin na hydroxyapatit (s kvantifikací pomocí UV-Vis spektroskopie). Dále byla připravena sada "building blocks" s charakteristickými funkčními skupinami (-NH2, -COOH, -NCS) v postranních řetězcích vhodných pro připojení ke složitějším skeletům pomocí amidické vazby nebo thiomo- čovinového můstku. Konjugačními reakcemi byly připraveny sloučeniny obsahující v postran- ním řetězci fluorescenční sondu (fluorescein a dansyl) pro sledování těchto látek při biologických aplikacích. Další modifikací derivátu s dansylovým zbytkem byla připravena trifunkční molekula, obsahující bis(fosfonát) jako vektor ke kostní tkáni, fluorescenční sondu pro detekci optickými metodami a...
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Slámová, Pavla ; Pospíšilová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro společnost nově vstupující na trh služby privátní letecké dopravy. Tato práce předkládá obecné principy a strukturu marketingové koncepce a strategie, které aplikuje na vybranou společnost. Prvotním cílem práce je provést analýzu vnějšího a vnitřního prostředí nově založené společnosti, uskutečnit analýzu konkurence a vyvodit tržní potenciál v daném oboru. Dalším úkolem je identifikace zákazníka a jeho požadavků, výběr cílových segmentů a porovnání potřeb klientů s možnostmi a potenciálem společnosti. Na základě provedeného marketingového průzkumu budou stanoveny kvantifikované marketingové cíle pro budoucí období a předloženy jednotlivé strategie k jejich dosažení. Součástí vytvářené strategie bude také odhad budoucích zisků vyplívající ze stanovených marketingových cílů a koncept kontrolních činností a úkonů, které umožní průběžnou kontrolu plnění marketingového plánu. Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii, která se stane součásti řízení společnosti a jejich podnikatelských aktivit.
Spokojenost zákazníků s vozy značky KIA
Kalátová, Monika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je zjištění spokojenosti zákazníků společnosti Kia Motors Czech se zakoupenými vozy. V teoretické části práce je nastíněna problematika situační analýzy, která slouží k získání primárních informací potřebných ke korektní aplikaci rozhodovacího procesu vrcholového managementu společnosti. Součástí situační analýzy je průzkum trhu, který zahrnuje oblasti segmentace trhu a definici pojmů targeting a positioning. Situační analýza je v teoretické části práce zaměřena především na analýzu zákazníků, kde je definována loajalita a spokojenost zákazníků, jejich očekávání, věrnost a navrženy způsoby dlouhodobé péče o zákazníky společnosti. Praktická část diplomové práce je zaměřena na monitorování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku. Součástí práce je zvolení vhodného systému pro měření výsledků, který je ve vybraném podniku uplatněn. Pomocí polo strukturovaného dotazníku jsou získávána potřebná data k identifikaci zákazníků společnosti, jejich preferencí a požadavků na produkt a provedeno hodnocení předností a nedostatků produktu dle mínění zákazníků společnosti. Pomocí komparace interních dat společnosti a výzkumu je proveden průzkum současné situace na trhu. Závěrem je provedeno shrnutí dosažených výsledků a tvorba doporučení pro zlepšení marketingové činnosti podniku a pro zefektivnění komunikace společnosti se zákazníkem.
Marketingový Mix Společnosti Jiří Plocek
Dosedlová, Petra ; Jareš, Jaromír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu vybrané společnosti. Zjistit současný stav firmy a podat následná východiska, jež by měla za cíl budoucí růst podniku. Cílem mé práce je vytvořit návrh marketingového mixu. Dílčími cíli je identifikovat faktory působící na chod firmy a zhodnotit, zda existují případné cesty, pomocí kterých by se docílilo lepší situace firmy na českém trhu.
Marketingová strategie rozvoje podnikání
Štěpánek, Petr ; Kusák, Václav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategii rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Návrh marketingové strategie značky Schwarzwolf outdoor
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsán návrh marketingové strategie společnosti iMi Partner, a.s. pro vstup vlastní produktové značky Schwarzwolf outdoor na nové trhy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření pro docílení expanze produktu na nové trhy a posílení značky. Návrhu předchází strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Část této práce je věnována problematice marketingu jako jejímu teoretickému východisku.
Marketing Strategy for Company Augustin Dobis AD SPECTRUM
Harant, Vladimír ; Laktiš, Peter (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Diploma theses represents project of marketing a communication strategy of manufacturing company. This work includes situation analysis of present situation including evaluation of weaknesses and streghts of the company, opportunities and threaths and on the basis of this analysis particular marketing and communication strategy, budget and timing has been designed.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   začátekpředchozí47 - 56dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.