| |
|
Marketingový Mix Společnosti Jiří Plocek
Dosedlová, Petra ; Jareš, Jaromír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu vybrané společnosti. Zjistit současný stav firmy a podat následná východiska, jež by měla za cíl budoucí růst podniku. Cílem mé práce je vytvořit návrh marketingového mixu. Dílčími cíli je identifikovat faktory působící na chod firmy a zhodnotit, zda existují případné cesty, pomocí kterých by se docílilo lepší situace firmy na českém trhu.
|
| |
|
Marketingový Mix Společnosti Jiří Plocek
Dosedlová, Petra ; Jareš, Jaromír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu vybrané společnosti. Zjistit současný stav firmy a podat následná východiska, jež by měla za cíl budoucí růst podniku. Cílem mé práce je vytvořit návrh marketingového mixu. Dílčími cíli je identifikovat faktory působící na chod firmy a zhodnotit, zda existují případné cesty, pomocí kterých by se docílilo lepší situace firmy na českém trhu.
|