Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,700 záznamů.  začátekpředchozí4677 - 4686dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Rupa s.r.o.
Slavíková, Michaela ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Práce obsahuje základní informace o firmě Rupa s.r.o., její historii a současnost. Zhodnocuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby podniku tedy SWOT analýzu. Dále provádí analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu v podniku a navrhuje doporuční na zlepšení
Cestovní ruch na Plzeňsku
Štěrbová, Radka ; Nezdařilová, Eva (vedoucí práce) ; Patočka, Jiří (oponent)
Práce popisuje a hodnotí stav CR v turistickém regionu Plzeňsko. Na základě toho je provedena SWOT analýza a jsou navrženy možnosti dalšího rozvoje a opatření, která by mohla pomoci nejen ke zvýšení návštěvnosti Plzeňska, ale také k prodloužení pobytu návštěvníka a k celkovému zvýšení atraktivity a povědomí o Plzeňsku. Teoretická část se zabývá pojmem cestovní ruch. Další kapitoly charakterizují Plzeňsko a materiálně - technickou základnu oblasti, analyzují návštěvnost regionu, zabývají se nejvýznamnějšími formami CR, které jsou pro Plzeňsko typické. Jsou uvedeny výsledky vlastního dotazníkového průzkumu a jednotlivé nástroje propagace a podpory rozvoje cestovního ruchu v regionu.
Socioekonomická analýza a syntéza okresu Příbram
Kotrbatá, Lenka ; Nezdařilová, Eva (vedoucí práce) ; Postránecký, Josef (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komplexní socioekonomickou analýzou okresu Příbram. Můžeme ji rozdělit do tří částí. První část pojednává o Teoriích regionálního rozvoje, které chci použít pro definování dalších směrů rozvoje okresu Příbram. Druhou částí je analýza, která zkoumá základní charakteristiku okresu, jeho obyvatelstvo, trh práce, hospodářskou strukturu a sociální a dopravní infrastrukturu. V třetí části je na základě zjištěných skutečností vypracována SWOT analýza, která shrnuje silné a slabé stránky okresu a poukazuje na možné příležitosti a hrozby v dalším rozvoji tohoto okresu.
Finanční analýza společnosti Pacovské strojírny - Trading, spol. s r. o.
Procházková, Vladimíra ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Podivínský, Oldřich (oponent)
Tématem mé diplomové práce je finanční analýza společnosti Pacovské strojírny, spol. s r. o. Cílem je zhodnotit finanční situaci společnosti z pohledu externího uživatele. Diplomovou práci jsem rozdělila do čtyř kapitol. V první kapitole jsem popsala východiska finanční analýzy, v druhé jsem se zabývala metodami používanými ve finanční analýze, třetí kapitola patří popisu společnosti a čtvrtá kapitola aplikaci teoretických metod v praxi. V praktické části jsem se zaměřila na analýzu účetních výkazů, poměrovou analýzu, analýzu soustav ukazatelů a ukazatel EVA. Podrobněji jsem popsala tržby za zboží, u kterých jsem se setkala s určitými nesrovnalostmi. Na závěr jsem provedla celkové zhodnocení finanční situace společnosti, včetně doporučení na co by se měla společnost zaměřit.
Analýza příčin neúspěchu při podnikání v malé a střední firmě
Poživilová, Petra ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu malého textilního podniku. Práce zahrnuje charakteristiky malých a středních podniků, metody strategického managementu a základy krizového řízení. V práci je popsána současná situace na textilním trhu a nástin jeho budoucího vývoje. V práci jsou analyzovány silné a slabé stránky podniku, příležitosti a hrozby pomocí SWOT analýzy. Diplomová práce je dále zaměřena na analýzu možných příčin neúspěchu při podnikání na textilním trhu.
Využití marketingových nástrojů se zaměřením na komunikační mix ve firmě Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Kalianková, Ivana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. Zvláštní důraz je přitom kladen na komunikační mix. Hodnocení využití marketingových nástrojů je provedeno pomocí vlastního dotazníkového šetření a následného zhodnocení získaných dat. Úroveň marketingové komunikace v pivovaru je hodnocena pomocí SWOT analýzy. Na základě toho jsou poté navržena opatření, které by vedly ke zlepšení stávající situace v pivovaru a posílení jeho konkurenční pozice.
Strategická analýza společnosti Fruko-Schulz, spol. s r.o.
Pavlíčková, Jana Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Teoreticko-metodologická část: pojem strategický management, strategie, strategická analýza externího a interního prostředí, druhy strategie. Mezi strategie interního prostředí patří: Analýza zdrojů specifických příležitostí, Klíčové faktory úspěchu, Určení strategických alternativ, SWOT analýza, Portfolio analýza, SPACE analýza. Mezi analýzy externího prostředí patří: PEST analýza, Porterův model pěti sil, Analýza konkurenčního prostředí, Analýza portfolia a služeb, Postup při segmentaci trhu, Analýza atraktivity odvětví. Prakticko-aplikační část: PEST analýza, Analýza konkurenčního prostředí. Ostatní analýzy, návrh strategie a implementace strategie nejsou součástí diplomové práce z důvodu přání společnosti Fruko-Schulz, spol. s r.o. nezveřejňovat interní informace.
Finanční analýza podniku Škoda Auto, a.s.
Vajtrová, Renáta ; Olejníková, Hana (vedoucí práce) ; Komínek, Tomáš (oponent)
Cílem práce je zjistit a vyhodnotit finanční situaci podniku Škoda Auto, a.s. V teoretické části se zabývám významem finanční analýzy, věnuji se problematice absolutních a poměrových ukazatelů, bilančním pravidlům či pracovnímu kapitálu. Zmiňuji i modely predikce finanční tísně, zaměřuji se na Du Pontovu analýzu ukazatelů rentability a na analýzu finanční páky. Nechybí ani metodika výpočtu ukazatele EVA či SWOT analýza. V praktické části jsou čtenáři krátce seznámeni se společností Škoda Auto, a to její historií. Především jsou zde ale výše zmíněné teoretické poznatky aplikovány do praxe. V závěru jsou shrnuty výsledky celé finanční analýzy, a je tak posouzena komplexní finanční situaci podniku.
Podnikatelský plán společnosti Web Software Consulting [cs]
Kyjovská, Gabriela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena v oblasti teorie na charakteristiku malých a středních firem včetně jejich právních forem, na teorii sestavení podnikatelského plánu a na možné zdroje financování podnikatelského plánu. Praktická část se věnuje sestavení konkrétního plánu společnosti Web Software Consulting. Tato práce slouží pro posouzení reálnosti a životaschopnosti podnikatelského nápadu.[cs]
Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku Agos stavební a.s. Pelhřimov
Davidová, Ladislava ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Charakteristika podniku a jeho postavení na stavebním trhu, SWOT analýza a analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, jejich vyhodnocení a navržení opatření, jak současnou situaci zlepšit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,700 záznamů.   začátekpředchozí4677 - 4686dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.