Název: Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku Agos stavební a.s. Pelhřimov
Autoři: Davidová, Ladislava ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Charakteristika podniku a jeho postavení na stavebním trhu, SWOT analýza a analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, jejich vyhodnocení a navržení opatření, jak současnou situaci zlepšit.
Klíčová slova: cena; distribuce; komunikační mix; SWOT analýza; výrobek

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2198

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1223


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet