Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí46 - 55další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání a osobnostní rozvoj
Mrázková, Lucie ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá teoretickými znalostmi procesu vzdělávání zaměstnanců v organizaci a jejich osobnímu rozvoji, stejně tak i praktickým přístupem k procesu vzdělávání zaměstnanců Města Rakovníka pracujících na Městském úřadu v Rakovníku, který je úřadem obce s rozšířenou působností a v tomto rozsahu zajišťuje výkon státní správy. Literární rešerše ve své první části charakterizuje řízení lidských zdrojů, osobnost člověka a podrobně popisuje proces celoživotního vzdělávání a osobnostního rozvoje, motivaci a podnikové vzdělávání. V její druhé části je definován zákonem stanovený postup vzdělávání úředníků územních samosprávných celků. Praktická část se skládá z popisu organizace Městského úřadu Rakovník, jeho činnosti a působnosti, dále pak obeznámení s organizační strukturou. Na základě studia dokumentů, pozorování a dotazníkového šetření, které řeší pohled úředníků na problematiku jejich dalšího vzdělávání, je provedeno hodnocení úrovně tohoto procesu v organizaci. V závěru jsou zpracovány návrhy na možné zlepšení.
Identifikace faktorů ovlivňující pracovní spokojenost v organizaci
Sigacheva, Yana ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů ovlivňujících pracovní výkon zaměstnanců ve Federální daňové službě Ruska pro území Krasnojarského kraje. Zaměřuje se na pojetí pracovní spokojenosti a motivace, shrnuje jejich základní teoretické poznatky. Praktická část se zabývá vlastním průzkumem pracovní spokojenosti v daňové inspekci, který bude proveden pomocí dotazníkového šetření, a na základě kterého budou definovány problémové oblasti v dané organizaci. Po interpretaci výsledků šetření budou navržena vlastní doporučení směřující ke zvýšení pracovní výkonnosti a spokojenosti zaměstnanců.
Vzdělávání a osobnostní rozvoj v organizaci
Mašková, Ester ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Radek, Radek (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání a osobnostní rozvoj zaměstnanců v organizaci Žatecký pivovar, s. r. o. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zpracována ve formě literární rešerše a jsou v ní definovány a popsány základní pojmy, které s tématem souvisejí. Tato část se zabývá především procesy rozvíjení zaměstnanců, oblastmi a metodami vzdělávání, potřebami vzdělávání a motivací. Praktická část obsahuje charakteristiku sledované organizace a základní informace o ní, proces adaptace nově příchozích zaměstnanců a představení některých ze vzdělávacích aktivit poskytované v této firmě. Tato část dále obsahuje výsledky dotazníkového šetření včetně jejich grafického zobrazení, výsledky rozhovorů se zaměstnanci a následně souhrn těchto výsledků, na základě kterého byly formulovány návrhy na zlepšení situace.
Instituce pro trávení volného času mládeže do 18 let
Jindrová, Anna ; Polišenský, Miroslav (vedoucí práce) ; Pilař, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá institucionální analýzou skupiny Kořes a jejím vyhodnocením. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se týkají volného času mládeže. V praktické části je rozebrána skupina Kořes na jednotlivé části instituce a tyto části jsou hodnoceny. Tato analýza byla sestavována na základě údajů o skupině Kořes, které byly nejaktuálnější, tedy z roku 2014. Údaje byly získány především z Výroční zprávy a z dalších interních dokumentů skupiny. Praktická část obsahuje ještě sekundární téma. Jedná se o obecné povědomí společnosti o institucích pro trávení volného času mládeže a jejich využití. Informace byly získány pomocí dotazníkového šetření. V závěru práce jsou shrnuty výsledky analýzy instituce i dotazníkového šetření.
Motivační struktura a vybrané postoje studentů vysokých škol k EU
Vyskot, Tomáš
Diplomová práce se zabývá problematikou zájmových sfér studentů vysokých škol v ČR jako motivací jejich postojů a vztahů k Evropské unii. Cílem studie je průzkum a posouzení těchto sfér v motivační struktuře a vazbě na postoje k EU, českému členství, oblasti předsudků a vizí studentů o vlastním uplatnění v evropském prostoru. Souběžně jsou sledovány názory českých odborných reprezentantů v EU na tyto postoje. Metodicky je práce založena na srovnávacím dotazníkovém šetření. Výsledky konfrontací dokazují rozdíly mezi názory odborné veřejnosti na studenty a reálnými zájmy, motivy a postoji studentské komunity. Dle odborníků jsou hlavními motivy vztahů studentů k EU oblasti zájmů praktických pro budoucí životní i profesní seberealizaci. Reálnými postoji však studenti preferují zájmy osobního uspokojování, motivy životního a profesního uplatnění v rámci EU nejsou aktuální. Ve vzdělaných mladých lidech je budoucnost EU. Jsou předložena doporučení k pozitivnímu motivačnímu působení rodiny, vysoké školy, společnosti i prostředí Evropské unie.
Psychologický kontext sborů dobrovolných hasičů
SCHIMOVÁ, Martina
Bakalářská práce s názvem Psychologický kontext sborů dobrovolných hasičů pojednává o motivech, které vedou jedince k tomu, aby se stali členy sborů dobrovolných hasičů (dále jen SDH), a dále o motivech, které je vedou k pokračování v činnosti. Práce také vypovídá o hodnotách, které souvisí s členstvím u SDH a ovlivňují hlavní žebříček hodnot člena, a o postavení žen u sborů dobrovolných hasičů. Práce je rozdělena na dva velké celky: teoretickou a výzkumnou část. První kapitola teoretické části se zabývá vymezením dobrovolnictví. Druhá kapitola volně přechází na téma motivace a pokračuje motivací dobrovolníků. V dalších kapitolách jsou rozpracovány hodnoty, zájmy a sociální vliv. V druhé části bakalářské práce jsou popsány metody kvalitativního výzkumu a prezentovány zjištěné výsledky.
Organizace volnočasových aktivit dětí a mládeže ze skupin ohrožených sociální exkluzí v Plzeňském kraji
HELEBRANTOVÁ, Barbora
Bakalářskou práci s názvem Organizace volnočasových aktivit dětí a mládeže ze skupin ohrožených sociální exkluzí v Plzeňském kraji jsem v teoretické části rozdělila na pět hlavních kapitol. V první kapitole uvádím popis volného času a pojmů s ním souvisejících. V další kapitole se věnuji systému péče o děti a mládež v oblasti volnočasových aktivit v ČR. Ve třetí části vymezuji zájmy a jejich dělení. Následující kapitola pojednává o problematice exkluze, rizikového chování a jeho prevenci. Poslední kapitola vymezuje okruh poskytovatelů a příjemců volnočasových aktivit. Pro kvalitativní výzkum jsem zvolila techniku rozhovorů, které jsem prováděla s pracovníky zařízení poskytující volnočasové aktivity v Plzeňském kraji. Cílem výzkumné části mé bakalářské práce bylo zmapovat organizace působící v oblasti organizace volnočasových aktivit pro děti a mládež ze skupin ohrožených sociální exkluzí v Plzeňském kraji. Výzkumné otázky jsem postavila tak, abych zjistila, zda je nabídka volnočasových aktivit pro děti a mládež ze skupin ohrožených sociální exkluzí v Plzeňském kraji druhově pestrá a dále, zda jsou nabízené volnočasové aktivity pro děti a mládež ze skupin ohrožených sociální exkluzí finančně dostupné i pro sociálně slabé rodiny. Za účelem výzkumu jsem oslovila 47 zařízení poskytujících volnočasové aktivity pro děti a mládež v Plzeňském kraji, z nichž se mnou později spolupracovalo pouze 11 z nich. Z nich jsem vybrala k další spolupráci ta zařízení, která organizují volnočasové aktivity pro děti a mládež ze skupin ohrožených sociální exkluzí. Většinu mých respondentů, konkrétně sedm, tvoří domy dětí a mládeže, dále jsem spolupracovala se třemi zařízeními, která se zaměřují na práci s dětmi a mládeží ohroženými sociální exkluzí, jedná se o Asociaci romských občanských iniciativ AMARE ČHAVE, Klub Atom a Dětský domov se školou, základní škola a školní jídelna Měcholupy. Dále jsem spolupracovala se Střediskem volného času Plzeň. Provedeným výzkumem jsem zjistila, že nejširší nabídka volnočasových aktivit v Plzeňském kraji je ve velkých městech. Z výzkumu také vyplývá, že i v menších městech je nabídka volnočasových aktivit, vzhledem k počtu zájemců, dostačující. Děti mají největší zájem o pohybové a kreativní aktivity. Převážnou část zájemců o volnočasové aktivity tvoří dívky a chlapci mladšího školního věku, přibližně od druhého stupně základní školy převažují dívky. K propagaci své nabídky volnočasových aktivit využívají dotazovaná zařízení webové stránky a letáky, popřípadě inzerují v tisku nebo na Facebooku. Většina z nich spolupracuje se školskými zařízeními a městskými kulturními středisky. Finanční prostředky mohou organizace čerpat z různých zdrojů, například poplatky od účastníků, dotace, sponzoři a vlastní činnost. Co se týče finanční dostupnosti volnočasových aktivit, neměla by finanční stránka věci bránit návštěvě daného kroužku. Převážnou část aktivit lze hradit měsíčně, někde umožňují platit jen navštěvované lekce. Některá zařízení poskytují volnočasové aktivity i zcela zdarma, některá mohou poplatek v odůvodněných případech snížit nebo zcela prominout. Rodina může v odůvodněných případech zažádat příslušný sociální odbor o příspěvek na volnočasové aktivity pro své děti. Bakalářská práce může být podkladem pro poskytovatele volnočasových aktivit pro děti a mládež ze skupin vyčleněných sociální exkluzí v Plzeňském regionu při koordinaci jejich činnosti a případně rozšíření nabídky služeb. Moji bakalářkou práci by mohli využít i rodiče, kteří hledají vhodnou volnočasovou aktivitu pro své děti v blízkosti svého bydliště. Hlavně ve větších městech je nabídka tak široká, že se může zdát až nepřehledná, proto jsem se pokusila ve své práci vytvořit přehled nabízených volnočasových aktivit v Plzeňském kraji.
Předpoklady pro kvalitní trávení volného času u dětí v mladším školním věku
STROPKOVÁ, Iveta
Bakalářská práce na téma Předpoklady pro kvalitní trávení volného času u dětí v mladším školním věku, pojednává o volném čase a o kritériích kvality trávení volného času v různých sociálních a geografických prostředích. Přínos této práce spočívá v dalším subjektivním pohledu na danou problematiku. Účel práce je získání přehledu o tom, jakým způsobem v současné době děti tráví volný čas, a jaké jsou možnosti a předpoklady pro kvalitní využívání volného času u dětí.
Izraelsko-palestinský konflikt a možnosti jeho řešení
Ptáčník, Martin ; Lisa, Aleš (vedoucí práce) ; Prorok, Vladimír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá izraelsko-palestinským konfliktem. Jejím cílem je zejména nastínit možnosti jeho řešení. První kapitola je věnována terminologii konfliktů a řešení konfliktů. V druhé kapitole jsou zkoumány zájmy a politika klíčových aktérů tohoto konfliktu -- Izraele a Palestiny. Třetí kapitola je věnována dalším aktérům -- zainteresovaným stranám -- a jejich zájmům a politice v izraelsko-palestinském konfliktu: Spojeným státům americkým, Rusku, Evropské unii a Organizaci spojených národů.
Potřeby adolescentů nízkoprahového klubu Oráč
BENEŠ, Luděk
Práce se zabývá tématem nízkoprahové práce s mládeží v kontextu salesiánské pedagogiky. Za pomoci sekundární analýzy zkoumá potřeby adolescentů zaznamenané do oficiálních dokumentů nízkoprahového klubu Oráč. Potřeby jsou třízené do stanoveného systému potřeb a výsledky výzkumu slouží k ucelenému pohledu na deklarované potřeby adolescentů nízkoprahového klubu Salesiánského střediska v Českých Budějovicích pro rok 2012.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí46 - 55další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.