Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 500 záznamů.  začátekpředchozí454 - 463dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komponenty uživatelského rozhraní v PHP
Kulišťák, Vojtěch ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Primárním cílem této práce je návrh a implementace komponentuživatelského rozhraní v jazyce PHP . Dále jsou zde nastíněnynejpoužívanější jazyky pro tvorbu webových aplikací.Největší pozornost je věnována jazyku Javascript a PHP .Implementace komponent byla provedena s použitím frameworku Nette spolu s preprocesorem XTemp . Kromě zmíněného frameworku Nette s preprocesorem XTemp jsou v práci okrajově popsány možnosti tvorbykomponent s použitím aplikačních rámců Zend Framework a CodeIgniter .
Systém pro programování výukového kitu Minerva
Dohnal, Michal ; Strnadel, Josef (oponent) ; Bidlo, Michal (vedoucí práce)
Teoretická část této práce se zabývá koncepty a rozhraními využívanými pro programování mikrokontrolérů (MCU) a rekonfiguraci programovatelných hradlových polí (FPGA) s užším zaměřením na ty z nich, které jsou dostupné pro MCU Kinetis K60 a FPGA Spartan-6 v zapojení daném architekturou výukového kitu Minerva. Tyto znalosti jsou využity v praktické části popisující nasazení podpůrného firmware, patřícího do skupiny tzv. bootloaderů. Nakonec je popsána obslužná aplikace QDevKit3 pracující s tímto firmware, představující účinný a rychlý prostředek pro jednoduché naprogramování FLASH paměti daného MCU pomocí rozhraní USB.
Nástroj pro správu rodinných multimediálních dat
Černoch, Štěpán ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem uživatelského rozhraní a implementací prototypu webové aplikace, jejíž hlavním cílem je usnadnit uživatelům sdílení multimediálních dat. V textu jsou čtenáři popsány některé typy uživatelských rozhraní, dále pak způsoby tvorby webových rozhraní a analýza již existujících řešení zabývajících se stejným, či podobným tématem. Při tvorbě rozhraní byla velká pozornost věnována jednoduchosti a intuitivnosti celého systému. Výsledkem práce je prototyp aplikace, která je implemetována v jazyce PHP s použitím frameworku Nette, frameworku Bootstrap a jQuery. V závěru práce je provedeno testování a vyhodnocení výsledků.
Internetový portál pro obchod s lokálními potravinami
Buba, Vojtěch ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh uživatelského rozhraní pro zprostředkováni prodeje lokálních potravin. Tento problém je řešen vytvořením webové služby založené na geolokaci a patřičného uživatelského rozhraní. Vytvořené řešení díky geolokaci přináší uživateli jednoduché vyhledání prodejců a jejich produktů. Dle provedeného testování rozhraní úspěšně plní svou funkci a jeho použití je pro uživatele bezproblémové. Tato práce je především implementačního charakteru. Hlavním přínosem je vytvořené rozhraní, která dokáže pomoci s rozšířením prodeje lokálních potravin. 
Software pro korektury textů
Kadlčíková, Hana ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout a realizovat uživatelsky přívětivou aplikaci speciálně pro tvorbu korektur textů podobným způsobem jako při opravování na papíru. Výsledkem je aplikace, která mimo jiné nabízí korekturní značky ve formě razítek. Korekturní poznámky nejsou ukládány přímo do původního dokumentu, ale zvlášť. Toto řešení umožňuje uživateli provádět korektury dokumentů rychle a jednoduše, bez nutnosti dlouhého zaučování práce s aplikací. Testováním bylo ověřeno, že toto vše bylo splněno. Aplikace byla také pozitivně uživatelsky hodnocena. Hlavním přínosem této práce je jednoduché rozhraní, které umožňuje tvorbu korektur s využitím korekturních značek.
Nástroj pro grafický návrh HTML5 aplikací
Sabovčik, František ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro grafický návrh HTML5 aplikací vykreslovaných na Canvas. Tento editor umožnuje vizuální způsobem vytvářet uživatelské rozhraní pomocí pozicování, transformace a sdružování grafických prvků s ná- sledným exportem do cílové aplikace. V práci je popsán proces vývoje tohoto nástroje od popisu stávajícího problému, přes průzkum teoretických poznatků nutných pro vývoj, ná- vrh, až k následné implementaci výsledné aplikace. V závěru práce je popsána zpětná vazba potenciálních uživatelů, která vyhodnocuje úspěšnost plnění zadaných požadavků.
Mobilní aplikace pro vizualizaci a řízení vodohospodářských staveb
Švancer, Jan ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a implementovat způsob univerzálního zobrazení dat z automatizovaných vodárenských objektů na mobilním zařízení. Vývoj je realizován spolu s firmou Speco Control s.r.o., která dané automatizace provádí. Výsledná aplikace je otestována a nasazena do reálného provozu. Stěžejní částí je návrh univerzální struktury databáze, na základě níž je možné data zobrazit. V současné době se totiž ke každému objektu vyvíjí na míru řešený dispečerský program pro PC. 
Uživatelské rozhraní pro řízení robota při uchopování objektů
Manďák, Roman ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní pro řízení robota při uchopení objektů. Poskytuje dva módy ovládání ramene pro jednoduché a složité úkoly uchopení. V práci je využito a porovnáno pro snímání gest uživatele různých typů běžných i méně běžných zařízení. Součástí práce je detailní rozbor použitých nástrojů využívajících se v robotice, popis existujících řešení sloužící jako podklad pro návrh aplikace a pravidla pro tvorbu uživatelského rozhraní. Dále jsou popsány návrh, implementace, provedené experimenty s aplikací a na závěr výsledek porovnání ovládacích zařízení.
Systém pro záznam a opakování událostí pro zvukové systémy
Klobása, Jiří ; Černocký, Jan (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací systému pro záznam a opakování událostí pro zvukové systémy. Úvodní část práce je věnována studiu zvukových systémů, jejich uživatelskému rozhraní a komunikačním protokolům, které jsou zvukovými systémy využívány. Dále je prezentována základní charakteristika platformy Mac OS X, její uživatelské rozhraní a principy vývoje na této platformě. Jádro práce tvoří návrh systému pro záznam a opakování událostí a konceptu událostí, který specifikuje reprezentaci událostí v systému a jejich následné zpracování. V závěru práce je představena implementace navrženého systému pro Mac OS X s ohledem na možnosti rozšíření systému a jeho vlastnosti.
Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android
Kasper, Valter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Práce prezentuje návrh a implementaci grafického uživatelského rozhraní pro deskové hry. Objektem zkoumání byly deskové hry a grafické efekty pro virtuální scénu deskové hry. Vypracovali jsme návrh uživatelských rozhraní pro různé hry. V rámci práce jsme se seznámili s knihovnou OpenGL ES a jejím použitím na platformě Android. Prozkoumali jsme možnosti implementace v nativním kódu. Vytvořili jsme systém zásuvných modulů, který dovoluje implementovat herní logiku pomocí skriptovacího jazyka a definovat scénu deskové hry pomocí jazyka XML.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 500 záznamů.   začátekpředchozí454 - 463dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.