| |
| |
|
Marketingová strategie firmy podnikající v oblasti B2B
Prokopičová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Herrmann, Jaromír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou a popisem marketingové strategie společnosti AkzoNobel Aerospace Coatings, podnikající na trhu organizací, jejímž předmětem činnosti je vývoj, výroba a distribuce nátěrových systémů a doplňků pro letecký průmysl po celém světě. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje východiska marketingu a marketingový mix obecně a praktická část je věnována analýze marketingového mixu a tržní pozice dané firmy, a to jak z globálního hlediska, tak i z pohledu ČR. Nakonec následuje realizace a vyhodnocení výsledků nezávislého průzkumu prováděného v rámci používání nátěrů vybranými firmami v ČR.
|
|
Řešení distribučních úloh v prostředí MS Excel
Lhoták, Petr ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Mynařík, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá popisem jednotlivých typů distribučních úloh a jejich řešením. Distribuční úlohy jsou nejtypičtějšími úlohami lineárního programování, které řeší optimalizaci přepravy materiálů, lidí či výrobků. Pro tento účel jsem navrhnul aplikaci, která kombinuje dva počítačové systémy a usnadňuje řešení těchto úloh. Konkrétně spojením systémů LINGO a MS Excel pomocí Visual Basic for Applications. Dále jsou v této práci vyřešeny vzorové příklady dopravního problému, alokačního problému, přiřazovacího problému a okružního dopravního problému. Jsou zde popsané hlavní procedury systému LINGO a také jeho připojení k MS Excel pomocí VBA. V neposlední řadě je uvedeno programové řešení samotné aplikace a její vizuální zhotovení.
|
| |
| |
| |
|
Analýza prodeje hudby prostřednictvím Internetu
Štencel, David ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Struska, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je vytvořit ucelený pohled na aktuální vývoj na trhu s hudbou, prozkoumat postavení digitální distribuce vůči distribuci v kamenných obchodech a analyzovat současné trendy v distribuci digitální hudby. Zároveň by tato práce mohla být pro čtenáře zajímavá z toho důvodu, že v češtině momentálně neexistuje aktuální publikace, která by se tímto tématem takto komplexně zabývala. Cílem první kapitoly je stručně zmapovat distribucí nehmotného zboží a služeb přes Internet. Cílem druhé kapitoly je analyzovat distribuci digitální hudby, srovnat její úspěšnost s distribucí v klasických kamenných prodejnách a prozkoumat současné trendy a možný budoucí vývoj. Cílem závěrečné kapitoly je prozkoumat služby nejvýznamnějších distributorů digitální hudby na světovém i českém trhu a poukázat také na nedostatky a možnosti pro zlepšení služeb zákazníkům.
|
|
Role distribuce v marketingu muzeí
Havlíková, Ivana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Marketing se od konce minulého století stává nedílnou součástí řízení kulturních institucí včetně muzeí. Diplomová práce se věnuje distribuci kulturních služeb muzeí a galerií veřejnosti. V první, teoretické části práce, jsou nastíněny základy marketingu muzeí. Druhá část se věnuje problematice distribuce kulturních služeb muzeí a nejnovějším trendům v této oblasti, přičemž tato část je doplněna řadou příkladů z praxe domácích i zahraničních institucí muzejního typu. Ve třetí části práce je věnována pozornost distribuci produktu Národního muzea, jsou definovány hlavní nedostatky stávajícího stavu a navržen základní rámec distribuční strategie Národního muzea pro dobu uzavření jeho Historické budovy.
|
|
Exportní strategie firmy ŽĎAS a.s.
Klimeš, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kuba, Luděk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rozborem exportní strategie firmy ŽĎAS, a.s. Žďár nad Sázavou. Na základě teoretické části je analyzován jak export společnosti, tak i prostředí specifického trhu, v tomto případě Ruska. Nezbytnou součástí práce je shrnutí poznatků a doporučení ke zlepšení dosavadní exportní strategie.
|