Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí45 - 54další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Manažer stolních deskových her
Kusák, Jiří ; Jurka, Pavel (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je navržení a realizace aplikace pro řízení dvou programů (hráčů) proti sobě. Z počátku v textu pojednávám obecněji o deskových hrách (zvláště jejich pravidlech) a systémech hodnocení výkonnosti hráčů. Po tomto bloku následuje krátké zhodnocení aktuálního stavu zpracovávané problematiky. Stěžejní částí práce je ale popis návrhu a realizace vytvořené aplikace. Nato je uveden stručný popis ovládání aplikace. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a načrtnuty možné další směry vývoje programu.
Hra Gomoku
Basovník, Martin ; Dluhoš, Ondřej (oponent) ; Kněžík, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj umělé inteligence pro deskovou hru gomoku. Nejdříve popisuje potřebný teoretický základ pro vývoj inteligentního protihráče. Dále uvažuje nad možnou paralelizací výpočtů a algoritmy, které se k tomu vztahují. Následně je popsána samotná implementace hry gomoku. V závěrečné části je zdokumentováno testování aplikace, zveřejňují se výsledky vývoje a nastiňují se případná další rozšíření aplikace.
Piškvorky
Vrtílek, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací umělé inteligence pro stolní deskovou hru Piškvorky. Hlavním cílem je vytvořit aplikaci schopnou komunikovat s Manažerem pro stolní deskové hry s pomocí síťové komunikace se schopností hrát piškvorky na kvalitní úrovni. V práci lze nalézt teoretickou část o historii a pravidlech piškvorek, o možnostech využití umělé inteligence pro tuto hru a o struktuře aplikací hrajících tuto hru. Dále se zabývá návrhem a implementací samotné aplikace, doplněné o její ovládání. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a načrtnuty další možné směry vývoje aplikace.
Grafické rozhraní pro deskové hry
Žerdík, Jan ; Pečiva, Jan (oponent) ; Kučiš, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje vytváření grafického rozhraní pro deskové hry. Cílem práce je modulární aplikace s možností hraní her. Dalším důležitým prvkem zadání je implementace grafických algoritmů vhodných pro omezenou scénu deskové hry. První část práce se věnuje teoretickému rozboru algoritmů a část následující se věnuje implementaci vybraných.
Manažer stolních deskových her
Kouřil, Jan ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce bylo odstranit chyby, které se v dosavadním programování nacházely, implementovat možnost pořádání různých forem turnajů a přidat podporu her piškvorky, dáma, šachy a go. Bylo také třeba naprogramovat možnost hry člověka pro lepší ladění umělých inteligencí, které proti sobě pomocí manažeru hrají deskové hry. Jako vedlejší cíl bych uvedl implementaci standardního protokolu ve hře piškvorky, který umožňuje připojit obecné umělé inteligence. Z počátku textu pojednávám o teoretických východiscích problému, o deskových hrách a jejich pravidlech a následně o návrhu algoritmů. Dále následuje shrnutí implementace a její realizace. V závěru je také zmíněno, jaká rozšíření by šla do manažeru přidat.
Umělá inteligence pro deskovou hru Carcassonne
Černohub, Jan ; Lodrová, Dana (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce)
Obsahem práce je návrh, vytvoření, testování a vyhodnocení virtuální adaptace populární společenské deskové hry Carcassonne pro osobní počítače. Včetně algoritmů řešící umělou inteligenci soupeře - za tímto účelem je vypracována analýza pravidel, cílů a herních strategií vzhledem k některým principům z teorie her s pravděpodobností. Dále jsou zpracovány nároky na zvolený formát datové a procedurální prezentace díla spolu s uživatelským rozhraním. Závěr práce nastiňuje možnosti budoucího rozšíření aplikace stran pokročilejších algoritmů umělé inteligence, jako jsou neuronové sítě.
Konkurenční strategie firmy Rexport, s.r.o.
Hrabálek, Ondřej ; Muller,, David (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí na trhu deskových her, na kterém se zvolená firma pohybuje přes sedm let. Dále jsou zhodnoceny stávající procesy a podmínky ve kterých se firma nachází v rámci svých aktivit, mezi které patří internetový prodej, kamenná prodejna a velkoobchod. Firma procházela v průběhu let vývojem, aby udržela krok s konkurencí a nezaostávala za ní. Konkurence bude rozdělena v rámci maloobchodu a velkoobchodu, protože se zde nalézají jiné subjekty a podmínky jsou zcela odlišné. Následně jsou předneseny plány podniku pro následující roky a forma jejich uskutečnění. Návrhy jsou zhodnoceny v rámci konkurenčního prostředí.
Konkurenční strategie firmy Rexport, s.r.o.
Hrabálek, Ondřej ; Muller,, David (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí na trhu deskových her, na kterém se zvolená firma pohybuje přes sedm let. Dále jsou zhodnoceny stávající procesy a podmínky ve kterých se firma nachází v rámci svých aktivit, mezi které patří internetový prodej, kamenná prodejna a velkoobchod. Firma procházela v průběhu let vývojem, aby udržela krok s konkurencí a nezaostávala za ní. Konkurence bude rozdělena v rámci maloobchodu a velkoobchodu, protože se zde nalézají jiné subjekty a podmínky jsou zcela odlišné. Následně jsou předneseny plány podniku pro následující roky a forma jejich uskutečnění. Návrhy jsou zhodnoceny v rámci konkurenčního prostředí.
Podnikatelský plán – Kavárna s hernou (deskové hry)
Jetelová, Markéta ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu pro založení kavárny s hernou (deskové hry) v Praze a následné ověření jeho realizovatelnosti a návratnosti investice. Podnikatelský plán je sestaven zejména pro potřebu zakladatelů jako poklad při rozhodování o jeho realizaci. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům a podrobnému popisu jednotlivých částí podnikatelského plánu. Praktická část obsahuje samotný podnikatelský plán. Pozornost je věnována zejména popisu podnikatelské příležitosti, analýze konkurence, marketingovému a finančnímu plánu, analýze rizik a tvorbě možných strategií podniku. Na závěr je provedeno celkové zhodnocení, které vychází z výsledků aplikovaných metod. Práce poskytuje komplexní obraz podnikání v daném odvětví a dokazuje životaschopnost podnikatelského záměru v dlouhodobém horizontu.
Audit webových stránek internetových obchodů deskových her
Dvořák, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou auditu webových stránek vybraných internetových obchodů deskových her. V dnešní době existuje veliké množství webo-vých prezentací různé kvality, a tak je nutno mezi nimi vybírat. S vývojem internetu se dostáváme od kladení důrazu na kvantitu k vyzdvihování kvality. S tímto faktem při-chází oblast auditu webových stránek. První část práce se zabývá teoretickými výcho-disky auditu webových stránek v jednotlivých oblastech. Druhá část obsahuje nejdříve představení trhu deskových her a jeho cílové skupiny. Z první teoretické části jsou ná-sledně vytvořeny hodnotící kritéria pro audit sedmi vybraných stránek internetových obchodů deskových her. Tento audit je v další kapitole vyhodnocen, z čehož pak vychá-zí závěr práce v podobě doporučení pro změny ke zvýšení konkurenceschopnosti jed-notlivých e-shopů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí45 - 54další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.