Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hra Gomoku
Basovník, Martin ; Dluhoš, Ondřej (oponent) ; Kněžík, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj umělé inteligence pro deskovou hru gomoku. Nejdříve popisuje potřebný teoretický základ pro vývoj inteligentního protihráče. Dále uvažuje nad možnou paralelizací výpočtů a algoritmy, které se k tomu vztahují. Následně je popsána samotná implementace hry gomoku. V závěrečné části je zdokumentováno testování aplikace, zveřejňují se výsledky vývoje a nastiňují se případná další rozšíření aplikace.
Sada portletů pro správu času
Basovník, Martin ; Kočí, Radek (oponent) ; Letko, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem mini-aplikací tzv. portletů do prostředí portálů. Portály jsou alternativním typem webových informačních systémů. Portály umožňují dynamickou správu portletů, dokáží uživateli snadno přizpůsobit jejich obsah a jsou ideálním místem pro agregaci obsahu z různých datových zdrojů. Cílem této práce je vyzkoušet alternativní přístup kombinace několika technologií pro vytvoření sady portletů se zaměřením na správu času. Jedná se o kombinaci technologií portálů, portletů a tzv. portletových mostů. Tato práce je jedna z prvních demonstračních ukázek, jak se dají tyto technologie zkombinovat a bude použita firmou Red Hat jako výukový materiál pro vývoj portletů v jejich portále GateIn. Sada portletů pro správu času obsahuje správu uživatelských kalendářů, úkolů a kontaktů. V teoretické části práce se srovnávají existující aplikace pro správu času, zmiňují se standardy pro výměnu dat mezi nimi a následně se popisují všechny důležité technologie pro tuto práci. V praktické části je popisován návrh a implementace portletů a vyhodnocuje se vytvořený produkt. Vývoj popsaných portletů dokázal, že kombinace technologií portálů, portletů a portletových mostů je rychlý a efektivní způsob, jak vyvíjet informační systémy.
Hra Gomoku
Basovník, Martin ; Dluhoš, Ondřej (oponent) ; Kněžík, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj umělé inteligence pro deskovou hru gomoku. Nejdříve popisuje potřebný teoretický základ pro vývoj inteligentního protihráče. Dále uvažuje nad možnou paralelizací výpočtů a algoritmy, které se k tomu vztahují. Následně je popsána samotná implementace hry gomoku. V závěrečné části je zdokumentováno testování aplikace, zveřejňují se výsledky vývoje a nastiňují se případná další rozšíření aplikace.
Sada portletů pro správu času
Basovník, Martin ; Kočí, Radek (oponent) ; Letko, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem mini-aplikací tzv. portletů do prostředí portálů. Portály jsou alternativním typem webových informačních systémů. Portály umožňují dynamickou správu portletů, dokáží uživateli snadno přizpůsobit jejich obsah a jsou ideálním místem pro agregaci obsahu z různých datových zdrojů. Cílem této práce je vyzkoušet alternativní přístup kombinace několika technologií pro vytvoření sady portletů se zaměřením na správu času. Jedná se o kombinaci technologií portálů, portletů a tzv. portletových mostů. Tato práce je jedna z prvních demonstračních ukázek, jak se dají tyto technologie zkombinovat a bude použita firmou Red Hat jako výukový materiál pro vývoj portletů v jejich portále GateIn. Sada portletů pro správu času obsahuje správu uživatelských kalendářů, úkolů a kontaktů. V teoretické části práce se srovnávají existující aplikace pro správu času, zmiňují se standardy pro výměnu dat mezi nimi a následně se popisují všechny důležité technologie pro tuto práci. V praktické části je popisován návrh a implementace portletů a vyhodnocuje se vytvořený produkt. Vývoj popsaných portletů dokázal, že kombinace technologií portálů, portletů a portletových mostů je rychlý a efektivní způsob, jak vyvíjet informační systémy.

Viz též: podobná jména autorů
4 Basovník, Marek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.