Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,534 záznamů.  začátekpředchozí4428 - 4437dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové nástroje ve franšízovém podniku
BOHÁČKOVÁ, Hana
Diplomová práce charakterizuje podnikatelské prostředí v oblasti franchisingu v České republice a Evropě. Vývoj a změny v posledních letech v počtu franchisorů a franchisantů, přehled největších a nejznámějších značek na českém a evropském trhu. Obsahuje situační analýzu a SWOT analýzu vybraného hotelu. Na základě těchto analýz je určena strategie expanze. Dále navazuje franchisový koncept včetně předmětu franchisingu a know-how.
Metody strategického řízení
LOMSKÝ, Tomáš
Cílem bakalářské práce je pomocí vybraných metod analyzovat vnější prostředí, vnitřní prostředí, určit silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení dané organizace. Tyto výsledky zpracovat, analyzovat, provést vyhodnocení a navrhnout vhodnou strategii. Abych daný cíl naplnil, musel jsem podnik analyzovat prostřednictvím vybraných metod strategického řízení. Ve své práci jsem použil následující analýzy: STEP analýza, Porterův model, Model stupně turbulence, Analýza exponovanosti podniku a SWOT analýza.
The prospects of tourism in the region of South Bohemia
TOMKOVÁ, Blanka
Cílem diplomové práce na téma {\clqq}Perspektivy cestovního ruchu v Jihočeském kraji`` bylo analyzovat oblast z pohledu cestovního ruchu. To bylo následně základním východiskem pro celkové hodnocení úrovně cestovního ruchu v regionu a vytvoření návrhu strategie cestovního ruchu kraje s cílem zvýšit atraktivitu regionu a přilákat tak zvolené segmenty turistů.
Rozvoj regionu Nové Hrady v oblasti cestovního ruchu
KLIMEŠ, Petr
Diplomová práce je zaměřena na analýzu cestovního ruchu v regionu Nové Hrady s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj regionu.
Vnitřní prostředí vybraného podniku a jeho zhodnocení
PODHRADSKÁ, Eliška
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala akciovou společností Vodovody a kanalizace Jižní Čechy se sídlem v Českých Budějovicích. Pro provedení analýz vnitřního prostředí vybraného podniku jsem použila analýzu výsledků v jednotlivých funkcionálních oblastech, kam jsem v rámci této práce zahrnula výzkum a vývoj, výrobu, marketing, lidské zdroje a finance. Dále jsem zpracovala finanční analýzu a analýzu SWOT. Ze zjištěných výsledků vyplývá, že společnost vykazuje dobrou konkurenceschopnost a čím dál tím pevnější pozici na trhu. Silné stránky podniku se projevují jak v oblasti financí, marketingu, výroby, tak v oblasti lidských zdrojů. Naopak slabé stránky společnost vykazuje v oblasti prodeje, ale také v oblasti financování. V závěru práce jsem se zabývala navržením nejvhodnější strategie pro vybraný podnik k udržení či zlepšení jeho dosavadního postavení na trhu.
Využití kulturně historické atraktivity v cestovním ruchu na příkladě státního zámku Březnice.
VAŇKOVÁ, Pavla
Tématem bakalářské práce je zhodnocení využití kulturně historické atraktivity v cestovním ruchu na příkladě státního zámku Březnice. Zámek Březnice je kulturně historickou památkou, která pravidelně láká své návštěvníky bohatou historií, nádherným prostředím a tím podněcuje cestovní ruch v dané lokalitě. Zámek se nachází v okrese Příbram ve Středočeském kraji v mikroregionu Březnicko. První část práce je teoretická. V úvodních kapitolách se autor věnuje popisu města Březnice a jeho okolí, jeho kulturnímu dědictví a využitelnosti služeb ubytovacích a stravovacích. Následující kapitoly se zabývají charakteristikou lokality, realizačním faktorem a službami pro volný čas. Následuje kapitola o zámku Březnice. Kapitola se zabývá jeho historií, provozním a technickém zabezpečením, návštěvností, propagací a možnostmi financování. Pro zpracování praktické části byly výchozím bodem výsledky marketingového výzkumu v terénu. Průzkum proběhl v roce 2007 a v roce 2008 od května do října. Během průzkumu bylo zjištěno, z jakých zdrojů získali návštěvníci povědomí o zámku, co je na zámku nejvíce zaujalo, jeho slabé a silné stránky, byly také zhodnoceny služby zámku i služby ve městě. Na základě získané odborné literatury, doplňujících informací a dotazníkového šetření mezi návštěvníky byla vypracována analýza SWOT a dále návrhy na využití zámku v cestovním ruchu a na zvýšení návštěvnosti.
Analýza a návrh Business Intelligence řešení a aplikací (ve firmě AMATI - Denak, s.r.o.)
Hnilička, Václav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Štípek, Jiří (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat konkrétní středně velkou společnost a na základě této analýzy navrhnout Business Intelligence řešení pro potřeby nejvyššího vedení. Celá práce je rozdělena na dvě základní části. První je zaměřena na teoretické přiblížení Business Intelligence řešení, komponent, ze kterých se výsledná podoba řešení může skládat, a jeho umístění v informačním systému organizace. Cílem druhé části je nejprve provedení analýzy společnosti, ze které vzejdou strategické cíle, z nichž se pak postupuje pří plánování projektu, podle něhož se sestaví vstupní analýza. Na základě zpracovaných analýz byl uskutečněn návrh jednotlivých komponent BI řešení. To vše se odehrává nad poskytnutými daty společnosti. Hlavní přínosy této práce spočívají právě v provedené analýze společnosti a vypracování projektu zavedení Business Intelligence. Přestože se projekt odehrává v omezených podmínkách, poskytuje vedení společnosti přehled o technologiích Business Intelligence a jejich možnostech využití. Dalším přínosem je možné využití postupů při zavádění podobných řešení ve firmách stejného zaměření.
Finanční analýza podniků zabývajících se maloobchodem s farmaceutickými přípravky (lékáren)
Vykoukal, Jan ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Brabenec, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na finanční analýzu podniků zabývajících se maloobchodem s farmaceutickými přípravky - lékárnami. Nejprve se budu zabývat teoretickou částí, kde vymezím jednotlivé ukazatele (včetně obecných vzorců). Následovat bude část praktická -- zde provedu aplikaci vzorců definovaných v teoretické části na jeden konkrétní podnik (lékárnu Chlumec). Zjištěné výsledky budu také slovně komentovat. Pro lepší orientaci a pochopení poslouží různé tabulky a grafy, které uvedu jak v textu, tak v příloze. Vypočtené hodnoty lékárny Chlumec budu dále srovnávat se čtyřmi dalšími lékárnami působící v Královéhradeckém kraji. Na závěr provedu krátké zhodnocení všech čtyř analyzovaných lékáren.
Marketing specifics of musical shows
Trvalcová, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá marketingovými specifiky muzikálů, s ohledem na pražské komerční muzikály. Teoretická část v úvodě charakterizuje dva základné pojmy, kterými jsou muzikál a marketing. Dále se zaměřuje na marketingový mix, cílového zákazníka, analýzu konkurenčního prostředí a SWOT analýzu. Všechny tyto složky nejprve obecně charakterizuje a pak aplikuje přímo do muzikálového prostředí. Praktická část demonstruje tyto obecné principy prostřednictvím muzikálu Baron Prášil. Další část se věnuje vybraným marketingovým specifikům, které daná oblast přináší. Za pomoci už zmiňovaných obecných principů analyzuje dva vybrané muzikálové projekty současnosti, Robina Hooda a Děti Ráje. V závěru se nachází zmínka o specifikách, které přináší muzikálovým produkcím dílo zakoupené ze zahraničí a také o webových stránkách vznikajících v souvislosti s tímhle žánrem.
Marketingová strategie rodinného divadla
Štěpánová, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Frank, Nathalie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Touto problematikou se zabývám v teoretické části. V praktické části analyzuji konkrétní divadlo Minor z hlediska jejich marketingového mixu. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a analýzy SWOT se snažím navrhnout divadlu zlepšení marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,534 záznamů.   začátekpředchozí4428 - 4437dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.