Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv viditelnosti ve vodním sloupci na predační tlak dravého vodního hmyzu
PODHRADSKÁ, Eliška
Literární rešere práce se zaměřuje na vliv abiotických faktorů na predacční chování dravého vodního hmyzu. Nejdůležitějšími faktory jsou turbidita vody, intenzita světla a heterogenita prostředí. Abiotické faktory jsou často zkoumány v kombinaci s biotickýcmi faktory. Druhá část rešerše popisuje funkční odpověď a vliv změny viditelnosti na jednotlivé složky predačního chování. Literární rešerše je doplněna laboratorním pokusem se dvěma druhy vodního hmyzu.
Strategické řízení a rozvoj obce
PODHRADSKÁ, Eliška
Záměrem této práce bylo na základě analýz zhodnotit stávající situaci v oblasti strategického řízení a rozvoje městyse Křemže. V diplomové práci byly provedeny analýzy jako je PESTLE analýza, analýza zájmových skupin, SWOT analýza, rozbor rozpočtu městyse Křemže a spolupráce obcí. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření a rozhovor se starostou městyse Ing. Josefem Troupem. V kapitole diskuse byly poté jednotlivé analýzy zhodnoceny a bylo poukázáno na nedostatky včetně návrhu řešení konkrétních situací.
Vnitřní prostředí vybraného podniku a jeho zhodnocení
PODHRADSKÁ, Eliška
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala akciovou společností Vodovody a kanalizace Jižní Čechy se sídlem v Českých Budějovicích. Pro provedení analýz vnitřního prostředí vybraného podniku jsem použila analýzu výsledků v jednotlivých funkcionálních oblastech, kam jsem v rámci této práce zahrnula výzkum a vývoj, výrobu, marketing, lidské zdroje a finance. Dále jsem zpracovala finanční analýzu a analýzu SWOT. Ze zjištěných výsledků vyplývá, že společnost vykazuje dobrou konkurenceschopnost a čím dál tím pevnější pozici na trhu. Silné stránky podniku se projevují jak v oblasti financí, marketingu, výroby, tak v oblasti lidských zdrojů. Naopak slabé stránky společnost vykazuje v oblasti prodeje, ale také v oblasti financování. V závěru práce jsem se zabývala navržením nejvhodnější strategie pro vybraný podnik k udržení či zlepšení jeho dosavadního postavení na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.