Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 447 záznamů.  začátekpředchozí431 - 440další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace - klíčový nástroj personálního řízení v práci manažera
Zemanová, Jana ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Jindřich, Tomáš (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je objasnit problematiku komunikace a činnosti manažera ve firmě. V teoretické části jsou nejprve vysvětleny obecné principy fungování komunikace, později se teorie zužuje na popis průběhu komunikace ve firmě a následuje definice osobnosti manažera, jeho schopností a dovedností, jež je ukončena výčtem činností, v nichž manažer spolupracuje s personálním managementem. Praktickou část představuje vyhodnocení dotazníkového šetření provedeného v konkrétní firmě, jehož výsledky by měly vést k ověření stanovených čtyř hypotéz. V závěru je zhodnocena stávající situace ve firmě a jsou navržena určitá doporučení, která by mohla zlepšit stav některých problémových oblastí ve firmě.
Education and development of managers in "Trial" bank
Pavlíková, Jana ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Práce se zaobírá systémem vzdělávání a rozvoje manažerů v společnosti "Trial", systém analyzuje a doporučuje společnosti určité změny, které by celý systém pomohli zefektivnit. V teoretické části popisuje práci manažerů, kompetence, kterými by měli disponovat a zásady pro tvorbu kompetenčního modelu ve společnosti. Dále charakterizuje jednotlivé metody vzdělávaní, tvorbu efektivního systému vzdělávání a zpětné vazby. V praktické části analyzuje interní politiku a systém vzdělávaní ve společnosti Trial, uvádí vzdělávací programy, kterými společnost disponuje a způsob hodnocení manažerů. V závěrečné části jsou uvedené doporučení pro změny v systému vzdělávání a hodnocení manažerů, které by mohli mít pozitivní dopad do obou oblastí.
Manažerské dovednosti v procesu jednání a vyjednávání
Kadlec, Čestmír ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Studený, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou manažerských schopností a dovedností v procesu jednání a vyjednávání. Znalosti a dovednosti manažera jsou významným faktorem efektivity práce manažera a ovlivňují rovněž efektivní fungování podniku jako celku. Úvodní část této práce se zabývá obecnou charakteristikou osobnosti manažera, shrnuje podstatné schopnosti a dovednosti, které jsou důležité pro práci manažera. Dále vysvětluje blíže samotný proces jednání a vyjednávání, roli informace v procesu jednání a vyjednávání a závěr úvodní části patří systémům podporující proces jednání a vyjednávání. V další části se věnuje vypracování podrobné analýzy zjištěných poznatků u manažerů společnosti OVB Allfinanz, a.s. Cílem této bakalářské práce je popis a hodnocení vybraných znalostí a dovedností manažerů a podání návrhu na jeho změnu. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že úroveň manažerských způsobilostí ve zkoumaném podnikatelském subjektu je velice dobrá. Dospěla jsem k závěru, že úspěšnost vedoucího pracovníka ovlivňují zejména dovednosti v oblasti vedení a motivace podřízených pracovníků.
Vzdělávání a rozvoj manažerů
Fiřtíková, Jitka ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Rozsypalová, Jiřina (oponent)
Vzdělávání a rozvoj manažerů, jakožto nepřetržitý proces příležitostí, praktických kompetencí a řízení výkonnosti manažerů. Cílem práce je přiblížit rozvojový manažerský program v jedné nadnárodní společnosti a rovněž vymezit manažerské kompetence, koncepci vzdělávání a proces realizace vzdělávacího programu.
Aspekty výjimečného projektového manažera
Bednář, Marek ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Hlavním cílem práce je postihnout vlastnosti a schopnosti takových projektových manažerů, o nichž je možné říci, že jsou ve svých výsledcích výjimeční. Dílčím cílem pak je pokusit se nejprve analyzovat tyto aspekty vedoucích projektů z dostupné literatury a poté ověřit výsledky analýzy v praxi pomocí osobních interview. Vlastním přínosem této práce pro společnost je sestavení Testu rozpoznání výjimečnosti projektového manažera. Tento test by mohl sloužit v IT/ICT organizacích k rozpoznání potenciálu skutečné výjimečnosti u výběrových řízení.
Řízení projektu mezinárodní lékařské konference
Taftová, Barbora ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Šimčík, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se skládá z pěti částí; každá má opodstatněný důvod a stanovený cíl. V první části teoreticko-metodologické jsem vyzvedla nejdůležitější kapitoly projektového řízení, které se prolínají do praxe. Bez znalostí teorie by ani nešlo takový velký projekt řídit a dovést do úspěšného konce. Nejvíce se opírám o splnění podmínky trojimperativu, procesu řízení projektů, a především organizování projektového týmu.
Etika současných manažerů v souvislosti s jejich úspěchem
Červeňák, Marián ; Gabriel, Karel (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na nynější problematiku vedoucích pracovníků a jejich vztah k podnikatelské a manažerské etice. Teoretická část se zabývá hlavně nástroji, jež manažer může využít a praktická část obsahuje tři vybrané subjekty, které jsou zkoumané z etického hlediska
Manažerské dovednosti v procesu jednání a vyjednávání
Pumprla, Rostislav ; Pospíchalová, Mária (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce pojednává o osobě manažera a manažerských dovednostech v procesu jednání a vyjednávání, a to především v rámci strukturní firmy. Práce obsahuje základní seznámení s osobou manažera, jeho prací a strukturní firmou. Stěžejní část je zaměřena na komunikační dovednosti a rozdělení lidí podle jejich chování, které je ovlivněno jejich záměry. Podle daného chování se pak volí nejvhodnější způsob komunikace. Obsahem práce jsou také základní obecné principy komunikace a charakteristika nonverbální komunikace. Cílem práce je určit nejvhodnější postupy komunikace v rámci strukturní firmy.
Manažerské dovednosti v procesu jednání a vyjednávání
Píša, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Fabian, Jiří (oponent)
Obsahem této práce je popis manažerských dovedností v procesu jednání a vyjednávání a jejich důsledky na rozvoj firmy. Hlavní zaměření je orientované na důležitost komunikace a komunikačních technik během všech procesů uvnitř i vně firmy. Následně jsou popsány funkce, které manažer ve firmě vykonává a jejich rozdělení dle různých aplikovaných modelů. Práce je strukturována do dvou celků, teoretické a praktické části. Teoretické poznatky získané studiem odborné literatury jsou uvedeny v první části. Pro druhou, praktickou, část byly vybrány dvě firmy, které se od sebe významně odlišují. Na základě pozorování jsou popsány metody a činnosti, které manažeři v daných firmách vykonávají. V závěru jsou uvedeny rozdíly a příčiny těchto rozdílů ve stylech řízení mezi firmami navzájem i mezi realitou a teorií obsaženou v odborné litaratuře.
Role a efektivně využívané dovednosti manažera v organizaci
Vrňák, Radek ; Pospíchalová, Mária (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Obsahem této práce je popis manažerských činností, dovedností a úzkého vztahu těchto činností s manažerskou komunikací, komunikačními kanály a technologiemi v organizaci. Dále je v této práci proveden dotazníkový průzkum, jehož cílem je zjištění efektivních komunikačních a manažerských dovedností v reálné organizaci. Důležitost efektivně využívaných dovedností manažera při procesu komunikace je z hlediska úspěšnosti nejen jednotlivce, ale i celé organizace nezbytný a s tímto vědomím pracuje celá tato práce

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 447 záznamů.   začátekpředchozí431 - 440další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.