Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza území a návrh situačního řešení, ul. Solnická v Dobrušce
Čížková, Veronika ; Hradil, Dušan (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je analýza rozvojové plochy na okraji města Dobrušky a její zhodnocení z hlediska možné výstavby. Návrh, vytvořený na základě zjištěných limitů, zahrnuje umístění šesti bytových domů a objektu hromadných garáží, které budou kromě možnosti odstavení vozidla sloužit jako tzv. protihluková bariéra přilehlé komunikace. Práce také řeší napojení objektů na dopravní a technickou infrastrukturu. Výstupem jsou situační výkresy a souhrnná technická zpráva se souvisejícími výpočty.
Facelift EDU
Zhakupbekova, Rakhil ; Kyselka,, Mojmír (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování architektonické studie přestavba předzávodní zóny Facelift elektrárny Dukovany. Místem stavby je území, které patří obci Dukovany a sousedí s obcí Rouchovany. Jako celek je toto území ve špatném technickém a architektonickém stavu. Svou lokalitou však dává potenciál pro nové využití. Řešené území patří jaderné elektrárně ČEZ.
Facelift EDU
Růžičková, Tereza ; Kyselka,, Mojmír (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Tématem zadání diplomové práce je řešení předzávodní zóny jaderné elektrárny Dukovany. Vytvoření vize, jak by se tento prostor mohl dál rozvíjet v následujících 50 letech a jak by mohl poté následně fungovat v přechodné fázi při výstavbě nového jaderného bloku elektrárny. Předmětem práce je zpracování architektonické studie, která se opírá o urbanistickou studii. Ta byla zpracována v rámci před diplomové práce a řešila především celkové problémy tohoto území, nové dopravní napojení a funkční členění celého areálu. Území bylo rozděleno na tři funkční celky, a to na zónu dopravní, administrativní a zóna sportu a vzdělávání. V současné době se totiž na tomto území nachází spoustu malých konstrukčně i funkčně nevyhovujících objektů. Samotná diplomová práce se poté zabývá návrhem nových budov s jasným funkčním využitím v zóně administrativní, tedy v prostoru před hlavní vrátnicí. Zde vzniklo nové reprezentativní náměstí a kolem něj jsou navrženy tři budovy. Dominantou celého prostoru se stala výšková administrativní budova v blízkosti vrátnice, před ní směrem k hlavní komunikaci byla navržena budova služeb I., která obsahuje služby obchodní a zdravotnictví. Na druhé straně náměstí byla umístěna budova služeb II., kde se nacházejí technické služby, jako dílny, sklady a metrologie. Poslední budovou řešenou v rámci diplomové práce je budova sportu a šaten dodavatelů, která je navržena za náměstím v blízkosti zeleně, navazuje hmotově na jedinou zachovanou budovu v tomto areálu, a to na budovu infocentra. Navržené budově se nachází fitness centrum a šatny externích pracovníků elektrárny.
Facelift EDU
Rokotianskaia, Kseniia ; Dvořák, Tomáš (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování architektonické studie přestavba předzávodní zóny Facelift elektrárny Dukovany. Místem stavby je území, které patří obci Dukovany a sousedí s obcí Rouchovany. Jako celek je toto území ve špatném technickém a architektonickém stavu. Svou lokalitou však dává potenciál pro nové využití. Řešené území patří jaderné elektrárně ČEZ.
Parkovací dům JE Dukovany
Okounová, Kateřina ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh dvou parkovacích domů, které budou etapovitě zhotoveny v areálu jaderné elektrárny Dukovany. Řešená stavební parcela se nachází přímo v areálu JE Dukovany, a to jižně od chladících věží, které svou výškou nijak nezasahují na řešené území. Severně od tohoto území se nachází plochy obchodního charakteru a autobusové nádraží, které je od pozemku odděleno budovami a vzrostlou zelení. Pětipodlažní parkovací domy nebudou svým výrazem nijak narušovat okolní charakter budov. Velký vliv na to mají chladící věže, které jsou svou výškou nepřehlédnutelné a navržené objekty nebudou vedle těchto věží působit mohutně, pouze doplní okolní zástavbu. Budovy jsou navrženy pravidelného tvaru. Výraznějším prvkem na těchto stavbách bude samotná předsazená fasáda a prosklené schodišťové prostory. Hlavní vjezdy do objektu budou označeny světelným nápisem „P1“ a „P2“ pro lepší orientaci mezi budovami. Dispoziční řešení parkovacího domu „S01“ v první etapě je navrženo pomocí dvou ramp umístěných uprostřed objektu. Dále se zde nachází stanice pro dobíjení elektromobilů, úschovna kol, hygienické zázemí, úklidová místnost a místnost TZB. Schodišťové prostory jsou navrženy ve třech místech pro snadnější přístup osob. Funkce parkování je doplněna v 1NP o 6 samoobslužných mycích boxů pro automobily, které jsou přístupné pouze z vnějšku budovy, kvůli mokrému procesu používání. U druhé etapy výstavby se uvažuje o totožném dispozičním uspořádání, přičemž vjezd do druhého objektu „S02“ je navržen ze západní strany.
Parkovací dům JE Dukovany
Machů, Jana ; Vlachynský, Ladislav (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh objektu Parkovacího domu pro jadernou elektrárnu Dukovany. Základ této práce vychází z předmětu AG035 – Ateliér architektonické tvorby 5. Řešené území je rovinaté a dostatečně velké, takže byl v zadání požadavek na možnost zopakování objektu na pozemku v druhé etapě výstavby. Proto jsou navrženy 2 zrcadlově shodné objekty (SO01 a SO02) na jednom řešeném území. V této práci je řešen objekt SO01. Pozemek je lichoběžníkového tvaru, na jehož polovině se nyní nachází parkovací plocha. Podél severozápadní hranice pozemku leží komunikace, na kterou se pozemek napojuje v severní části. Nyní pozemek leží na severozápadní straně od jaderné elektrárny, nicméně je plánována výstavba další části elektrárny a tím se parkovací dům vyskytne uprostřed těchto dvou jejich celků. Parkovací dům je řešen jako čtyřpodlažní objekt se 787 parkovacími místy. Jedná se o jednoduchou hmotu ve tvaru kvádru, kterou ozvláštňují vystupující konzolovité schodiště na každé straně objektu. Objekt také vizuálně hraje na fasádě svými uzavřenými a otevřenými plochami, které kryjí hliníkové lamely. Konstrukčně je objekt navržen jako železobetonový, z větší části jako prefabrikovaný (sloupy, průvlaky a stropní panely) pro rychlost a jednoduchost výstavby, avšak je zde také použit monolitický železobeton (stěny a stropní desky) pro ztužení objektu. Systém konstrukce je obousměrný.
Špica/ Brno, Nové sady 49°11'20.3"N 16°36'29.4"E
Šmídová, Anežka ; Kisová, Barbora (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Zadáním bakalářské práce bylo navrhnout “mikro-urbanismus”, jehož cílem bylo najít vhodnou strategii zástavby otevřeného městského bloku. Bakalářská práce řeší návrh polyfunkční budovy v městské části Brno-střed. Hlavním cílem bylo navrhnout radnici a další možné funkce jako například bydlení. Snahou bylo nejoptimálnější využití parcely, která momentálně slouží jako parkoviště a doplnit do této “špice” plánovaný městský blok, který bude součástí nové “jižní” čtvrtě. Spojení dvou funkcí - radnice a bydlení - znamená, že budova “žije” 24 hodin denně. Dále se ve studii počítá s umístěním parkovacího domu pod úrověň terénu mezi malou Ameriku a navrhnovaný objekt. Nad tímto parkovacím domem vznikne park pro širokou veřejnost. Objekt je tvořen čistou, pevnou základnou, ve kterém se nachází radniční prostory. Na této základně jsou umístněné 3 obytné “klastry”. Tyto “klastry” jsou rozhozené tak, aby rozbily masivní hmotu budovy a vytvořily kontrast s řádem sloupů základny. Fasáda je navrhnutá tak, aby šly na první pohled poznat rozdílné funkce jedné stavby.
Hranice – redefinice městské struktury
Uherková, Ivona ; Ryšavá, Hana (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Diplomová práce Park and Ride se zabývá návrhem záchytného parkovacího domu ve městě Hranice, které jsou známy především svým významným dopravním vlakovým uzlem a Hranickou propastí. Město nyní trpí velkou intenzitou automobilové dopravy v centru města z důvodu nedostatečné uliční sítě. Tato síť je narušena čtyřproudou silnicí, která byla postavena v 80. letech 20. století a přestřihla tak přirozené dopravní vazby. Zrušením čtyřproudé silnice, která nyní již postrádá na dopravní obslužnosti, se uvolňuje velké množství rozvojové plochy, které je primárně využito jako zemědělsko-rekreační oblasti. Součástí tohoto zeleného pásu je právě i objekt parkovacího domu, který zamezuje vjezdu nadbytečných automobilů do centra města. Parkovací dům tvoří nový dopravní uzel města, jehož součástí jsou i prvky alternativní dopravy – přestup na MHD či kolo, čímž je umožněno vytvoření centra města příjemného pro chodce.
Patrové garáže
Balhar, Martin ; Balázs, Ivan (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce vícepodlažních garáží. Jedná se o pětipodlažní ocelovou konstrukci obdélníkového půdorysu. Konstrukce je vytvořena pro město Olomouc. Statický výpočet je řešen kombinací ručního výpočtu a výpočtu pomocí programu Scia engineer 18. Ve statickém výpočtu jsou navrženy a posouzeny hlavní nosné konstrukční prvky jako: vazník, vaznice, ztužidla, sloupy, spřažený nosník, spoje, patka a kotvení. Součástí práce je výkresová dokumentace.
Bytový dům Panoráma Boskovice - dopravní řešení
Werner, David ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá projektem dopravního řešení pro novostavbu bytových domů BD Panorama Boskovice. Projektová dokumentace zpracovává návrh příjezdové komunikace, chodníků a parkovacích stání k navrhovaným 4 bytovým domům v Boskovicích. Práce odpovídá rozsahu stupně projektové dokumentace pro provádění stavby (PDPS).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.