Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Kuníková, Veronika ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na oblast vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v nejmenovaném podniku XYZ, konkrétně divizi Control Driving Vision. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Na základě studia odborných literárních pramenů jsou v teoretické části práce vymezeny základní pojmy související s oblastí vzdělávání a rozvoje. Dále je popsáno podnikové vzdělávání, jeho cíle a metody. Závěr teoretické části je zaměřen na systematický přístup ke vzdělávání a jsou uvedeny jeho jednotlivé části. Součástí praktické části práce je stručná charakteristika zvolené organizace a popis vzdělávacího systému ve společnosti. Na základě vyhodnocení poznatků získaných z rozhovoru a dotazníkového šetření mezi zaměstnanci jsou navržena doporučení na zlepšení současného nastavení vzdělávacího systému ve společnosti.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku: Adaptace nového zaměstnance
Maltceva, Mariia ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku. Jejím cílem je zhodnotit adaptační proces nového zaměstnance v konkrétní organizaci a navrhnout případné změny. Práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a praktické. Teoretická část je zpracována na základě dostupné odborné literatury, která je uvedena na konci práce. Tato část vysvětluje proces vzdělávání zaměstnanců a charakterizuje základní pojmy. V praktické části je popsán zaškolovací proces v dané firmě. Pomocí dotazníkového šetření mezi zaměstnanci byly zjištěny problematické oblasti a navrhnuty změny vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Pepšovská, Patricie ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vzděláváním a rozvojem zaměstnanců v podniku. V současné době je velice důležité pro každou firmu mít dostatečně vzdělané zaměstnance. Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců je nedílnou součástí řízení lidských zdrojů v podniku. Zaměstnanci si zvyšují své znalosti, schopnosti a osvojují si nové dovednosti především kvůli tomu, že kvalitní lidské zdroje jsou bohatstvím podniku a mohou být velkou konkurenční výhodou na přesyceném trhu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je zpracována literární rešerší, souhrnem ze studia odborné literatury. V této části je charakterizováno vzdělávání a proces vzdělávacích procesů. Dále se tato část zaměřuje na současné trendy v této oblasti a výběr externího dodavatele vzdělávacích služeb. V praktické části diplomové práce je představena konkrétní vzdělávací společnost, její nabídka veřejných seminářů a stručně popsán momentální stav externích agentur v České republice, které se zabývají manažerským vzděláváním. Jelikož je na trhu významný počet konkurentů, tak se tato diplomová práce věnuje především zhodnocení rolí externích agentur při vzdělávání a rozvoji manažerů a identifikování klíčových faktorů při vybírání externího dodavatele služeb.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Preslová, Hana ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Martina, Martina (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podniku. Cílem této práce je zhodnotit současný stav vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané společnosti, tj. ČESKÉ LÉKÁRNĚ HOLDING, a.s., identifikovat problémové oblasti a následně navrhnout případná zlepšení, která by mohla být aplikovatelná do reálného vzdělávacího procesu této společnosti. Teoretická část práce je zpracována na základě studia odborné literatury, blíže specifikuje pojmy, které se vzděláváním a rozvojem zaměstnanců v podniku úzce souvisí. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti, popis a zhodnocení stávajícího stavu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na základě studia interních i veřejně dostupných zdrojů. Tato část pak zahrnuje také vlastní výzkum formou dotazníkového šetření, doplněného rozhovory se zaměstnanci společnosti. Na základě informací, získaných z tohoto výzkumu, jsou vytvořeny návrhy a doporučení ke zlepšení vzdělávacích procesů ve společnosti.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Turková, Natálie ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podniku. Je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická východiska obsahují definice a vymezení pojmů lidské zdroje, řízení lidských zdrojů, učení se, funkci, typy a metody vzdělávání. Popis jednotlivých fází systematického vzdělávání v podniku: identifikace potřeb, plánování, realizace, vyhodnocování výsledků vzdělávání. Teoretická východiska byla zpracována na základě studia odborné literatury, jejíž abecedně řazený seznam je uveden na konci práce. Vlastní práce se skládá z obecné charakteristiky zvoleného subjektu, Knürr s.r.o., a analýzy vzdělávacích akcí, které v podniku probíhají. Obsahuje také vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno mezi technickohospodářskými pracovníky. V další kapitole je zhodnocení výsledků provedeného dotazníkového šetření a návrhy, jak by bylo možné současný stav zlepšit.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Pavliková, Martina ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Šárka, Šárka (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem a vzděláváním pracovníků ve vybraném podniku, přičemž cílem je definovat základní teoretické pojmy, které souvisí se vzděláváním, zhodnotit aktuální stav vzdělávání na zákaznickém centru vzdělávací společnosti a navrhnou vhodná doporučení. Pomocí dostupné odborné literatury, uvedené na konci této práce, je zpracována kapitola - Teoretická východiska. Kapitola obsahuje teoretické pojmy, související s celým vzdělávacím procesem, jež jsou použity pro konfrontaci se zjištěnými informacemi v části vlastního výzkumu. Praktická část se věnuje posouzení nastaveného procesu vzdělávání a rozvoje konzultantů zákaznického centra ve vzdělávací společnosti. Výzkum je zajištěn pomocí metody dotazování jakožto zdroje informací od osob zodpovědných za vzdělávání a pomocí elektronického dotazování u pracovníků zákaznického centra. Tato část se věnuje především aktuálnímu vzdělávacímu procesu, od identifikace vzdělávacích potřeb, přes plánování vzdělávání, metody vzdělávání, až po realizaci a hodnocení vzdělávání. Okrajově se věnuje efektivitě vzdělávání. Rozvoj a vzdělávání vlastních zaměstnanců představuje jednu z nejvýznamnějších konkurenčních výhod, kterou společnost může využívat. Pro obsazení předních míst na trhu je toto nezbytné.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Buriánková, Josefína ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy této problematiky jako personální řízení, lidský kapitál, firemní vzdělávání dále identifikace analýzy potřeb vzdělávání a její způsoby. Následně jsou zpracovány jednotlivé metody vzdělávání a vysvětleny fáze plánování a vyhodnocování vzdělávání. Praktická část práce se opírá o charakteristiku stávajícího systému vzdělávání v daném podniku a na jejím základě jsou doporučeny vylepšení. Charakteristika je zpracována na základě polostrukturovaného rozhovoru s marketingovou specialistkou, generálním ředitelem daného podniku, a interpretaci dotazníku o potřebě vzdělávání a spokojeností s ním, který vyplnili zaměstnanci.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Jechová, Lucie ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Tato práce je zaměřena na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v neziskové organizaci Arcidiecézní charita Praha. Hlavním cílem práce je charakterizovat a zhodnotit současný stav vzdělávání zaměstnanců se zaměřením na sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách a navrhnout vhodná doporučení, která povedou ke zdokonalení systematického vzdělávání zaměstnanců v organizaci. Práci tvoří dvě části. První část práce charakterizuje základní pojmy jako je učení lidí, vzdělávání a rozvoj pracovníků, vymezuje teoretické poznatky spojené s podnikovým vzděláváním a definuje jednotlivé kroky, které jsou potřeba k naplnění systematického vzdělávání zaměstnanců v organizaci. Druhá část práce je věnována vlastnímu výzkumu v organizaci. Pro výzkum byla zvolena kombinace metod kvalitativních a kvantitativních. Informace byly získávány v první řadě z rozhovoru s metodičkou sociálních služeb, dále z rozhovorů s vedoucími jednotlivých úseků a pro upřesnění byly tyto údaje doplněny o dotazníkové šetření mezi samotnými zaměstnanci. Na základě syntézy získaných informací z rozhovorů a dotazníků byly vyvozeny závěry o současném systému vzdělávání a navržena doporučení ke zvýšení celkové efektivnosti vzdělávání v organizaci.
Vzdělávání a osobnostní rozvoj v organizaci
Mašková, Ester ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Radek, Radek (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání a osobnostní rozvoj zaměstnanců v organizaci Žatecký pivovar, s. r. o. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zpracována ve formě literární rešerše a jsou v ní definovány a popsány základní pojmy, které s tématem souvisejí. Tato část se zabývá především procesy rozvíjení zaměstnanců, oblastmi a metodami vzdělávání, potřebami vzdělávání a motivací. Praktická část obsahuje charakteristiku sledované organizace a základní informace o ní, proces adaptace nově příchozích zaměstnanců a představení některých ze vzdělávacích aktivit poskytované v této firmě. Tato část dále obsahuje výsledky dotazníkového šetření včetně jejich grafického zobrazení, výsledky rozhovorů se zaměstnanci a následně souhrn těchto výsledků, na základě kterého byly formulovány návrhy na zlepšení situace.
Řízení procesu vzdělávání v konkrétní organizaci
Kolečková, Pavla ; Urbancová, Hana (vedoucí práce) ; Šárka, Šárka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá procesem vzdělávání v konkrétní organizaci. Cílem diplomové práce je identifikovat a zhodnotit systém vzdělávání zaměstnanců v podmínkách konkrétní organizace a v případě nedostatků navrhnout vhodná opatření, která povedou ke zlepšení. V teoretické části je zpracována problematika vzdělávání zaměstnanců a dalších souvisejících pojmů za pomoci analýzy sekundárních zdrojů tj. studia odborné literatury a dostupných materiálů. Praktická část popisuje danou organizaci a proces vzdělávání zaměstnanců z analýzy interních materiálu. Dále jsou vyhodnoceny výstupy kvantitativního výzkumu s využitím dotazníkové techniky sběru dat. Na základě výsledků z dotazníkového šetření je navrhnuta implementace vzdělávacího kurzu komunikačních dovedností v podobě e-learningu. Tento kurz má organizaci napomoci ke zlepšení současného vzdělávacího systému a spokojenosti zaměstnanců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.