Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 711 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr pro založení internetového obchodu
Martof, Jan ; Šelešovský, Vít (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování podnikatelského záměru, který řeší založení elektronického obchodu s vlastní značkou oblečení. Zpracování plánu vychází z teoretických poznatků a obecných analýz, jež jsou následně aplikovány v praktické části. Výstupem práce je ekonomické zhodnocení a založení e-shopu.
Návrh strategie elektronického obchodu firmy
Pechová, Erika ; Adamec, Jarmil (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického obchodu firmy a navrhuje řešení, jak realizovat elektronický obchod. Teoretická část specifikuje charakteristiky elektronického obchodu, podmínky vzniku a právní aspekty pro obchodování na internetu. Praktická část obsahuje návrh varianty elektronického obchodu a její zhodnocení.
Procesní řízení zakázky v obchodní organizaci
Zdražil, Vratislav ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá průběh zakázky obchodní společnosti, která se věnuje internetovému prodeji nové, předváděcí a repasované výpočetní techniky především na území České a Slovenské republiky. Společnost prodává prostřednictvím internetového obchodu a prodejny. V práci jsou porovnány teoretické poznatky s praktickými informace a podklady pro zvýšení kontroly při řízení skladování v podniku.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Hažmuka, Michal ; Ptáček, Roman (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je analýza a zaměření se na rozvoj již prosperující firmy, která se zabývá prodejem nátěrových hmot a jejich příslušenství. Cílem práce je vypracování podnikatelského plánu. Teoretická část se zabývá popisem, jak vytvořit podnikatelský plán. V analytické části analyzuji současnou situaci firmy pomocí vybraných ukazatelů a v poslední části se věnuji vlastním návrhům řešení.
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Kašpar, Michael ; Ing.Jan Luhan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Práce se zabývá tématem elektronického obchodu s podporou zákazníků. Navrhuje filozofii CRM a s tím spojenou problematiku zákazníků. CRM neboli řízení vztahů se zákazníky je zde zkoumáno a s tím i CRM systémy, které jsou ve většině případů velmi důležité pro samotný chod této filozofie. Dále bude analyzovat marketing společnosti a udělá možné návrhy na zlepšení.
Optimalizace elekronického obchodu firmy GAME LAND s.r.o.
Smrž, Marek ; Ševčík, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje a hodnotí elektronický obchod středně velké firmy, která se zabývá informačními technologiemi. Práce je rozdělena na dvě hlavní části a obsahuje jedenáct obrázků. První část je věnována popisu stávajícího elektronického obchodu z pohledu obsahové náplně, funkčnosti a grafického uživatelského rozhraní. Druhá část pak obsahuje návrhy na zlepšení v jednotlivých oblastech, které přispějí k celkové optimalizaci e-businessu. Návrhy jsou koncipované s důrazem na koncového zákazníka a mají přispět k lepší použitelnosti stránek a tak i zvýšení zisku společnosti.
Analýza vybraných ukazatelů e-shopu firmy Ecoprint s.r.o.
Nečasová, Silvie ; Novotná, Veronika (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou elektronického obchodu firmy Ecoprint s.r.o. První část práce obsahuje teorii o časových řadách, testech statistických hypotéz a regresní analýze. Druhá část se pak zabývá analýzou reálných dat, rozborem výsledků a stanovením prognóz budoucího vývoje.
Komunikační strategie podniku
Taragel, Lukáš ; Pazdírková, Diana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro internetový obchod ejewels.cz. V první části je popsána teorie související s touto problematikou. Následující praktická část je zaměřena na analýzu marketingového prostředí včetně provedení a vyhodnocení marketingového průzkumu. V závěru práce je navržena komunikační strategie, která vede k udržení stávajících zákazníků a efektivnějšímu oslovování nových potencionálních zákazníků obchodu.
Extrakce dat z popisu zboží
Sláma, Vojtěch ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací systému pro automatizovanou podporu sběru informací o zboží pro účely elektronických obchodů. Uvádí přehled existujících přístupů pro extrakci informací z HTML dokumentů, zejména se zaměřuje na wrappery a metody jejich automatické konstrukce. Zmíněn je i vizuální přístup k extrakci dat z dokumentů. V části zabývající se návrhem jsou formalizovány požadavky na systém a navrženy základní principy systému. Implementační část obsahuje podrobný popis algoritmu pro hledání cest ve stromu dokumentu. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky dosažené při experimentech.
Moderní přístup k elektronickému obchodu
Paulas, Jiří ; Orság, Filip (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem modelu pro zvýšení konverzního poměru v elektronickém obchodě minicams.cz a implementací jeho jednotlivých částí. A to za využití moderních technologií a metod, aby byl výsledný návrh dlouhodobě funkční, nízkonákladový a efektivní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 711 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.