Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix cestovní agentury
Matyášová, Lenka ; Urbánková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou problematikou v cestovním ruchu. Je zde zkoumán současný komunikační mix malé cestovní agentury a její služby. Po zjištění stávajícího stavu komunikačního mixu následuje návrh na jeho zlepšení, který je zaměřen zejména na oblast reklamy a podpory prodeje. Tento návrh povede k získání vyššího počtu klientů a k větší konkurenceschopnosti.
Návrh marketingových aktivit cestovní agentury
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Na základě analýzy navrhuji takové změny v marketingovém mixu, které pomohou společnosti získat nové zákazníky a udržet stávající. Návrhy však hlavně pomohou společnosti vylepšit její dobré jméno a image seriózní a kvalitní cestovní agentury.
Podnikatelský plán pro založení cestovní agentury
Tmejová, Miloslava ; Ducháčková, Marcela (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení cestovní agentury. Na základě teoretických poznatků a provedených analýz je zpracován podnikatelský plán, který bude sloužit jako podklad pro vybudování úspěšného podniku.
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
Podnikatelský záměr CA Invia
Doláková, Eva ; Vintrová, Hana (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem CA Invia.cz, s.r.o., jehož cílem je navrhnout zákaznický věrnostní program pro klienty cestovní agentury. Byla snaha o vytvoření jednoduchého a atraktivního věrnostního programu, který společnosti pomůže k vytvoření dlouhodobých vztahů se svými klienty a k získání a udržení zákazníků v konkurenčním prostředí.
Návrh a implementace online systému do cestovní agentury
Gongala, Ondřej ; Smetana, Vladimír (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu cestovního ruchu v České republice a také analýzou vývoje internetové reklamy. Na základě zjištěných skutečností přináší specifický návrh, jak efektivně prezentovat nabídku cestovní agentury na internetu.
Podnikatelský plán
Matoušková, Gabriela ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice založení cestovní agentury a vypracování podnikatelského plánu. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny některé inovativní nástroje, které jsou vhodné k rozpracování podnikatelského záměru. Navržena je vlastní struktura podnikatelského plánu, která je vhodná pro konkrétní účel založení cestovní agentury. V praktické části je vypracován daný podnikatelský záměr. K jeho formulaci je nejdříve využit nástroj lean canvas. Dále je již detailně vypracován samotný podnikatelský plán. Ten může sloužit jako inspirace pro další podnikání v odvětví cestovního ruchu v Praze se zaměřením na průvodcovské služby.
Srovnání nabídky cestovních agentur se zaměřením na studenty
Jandová, Karolina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení nabídky cestovních agentur zaměřených na segment studentů na území České republiky pomocí analýzy vybrané cestovní agentury a komparace její nabídky produktů pro studenty s nabídkou vybrané zahraniční cestovní agentury se stejným zaměřením. V první části jsou vymezeny pojmy důležité pro porozumění bakalářské práce. V další části práce jsou charakterizovány vybrané podniky a jejich nabídka zaměřená na vybraný segment. V závěru práce jsou nabídky obou podniků srovnány a pomocí SWOT analýzy je v závěru také zhodnocena nabídka české cestovní agentury.
Podnikatelský plán - cestovní agentura Vivutour
Phan Tat, Toan ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Slunčík, Peter (oponent)
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Na teoreticko-metodologickou část a praktickou část. V teoreticko-metodologickém oddílu je vysvětlen smysl a význam podnikatelského plánu. Dále charakterizuji další jednotlivé části, které by měly obsahovat jednotlivé kapitoly, pod body apod. vkaždém podnikatelském plánu. Vpraktickém oddílu se zabývám konkrétním případem cestovní agentury "Vivutour", kdy metodika vprvní etapě je reflektována vybranou strukturou tvorby podnikatelského plánu. Na závěr vyhodnocuji celý podnikatelský plán a rozhodnutí o jeho realizaci.
Zavedení IS pro internetovou cestovní agenturu
Šubr, Vladimír ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Tématem této diplomové práce jsou informační systémy v cestovním ruchu. Autor se zaměřuje především na informační-rezervační systémy, které jsou základem fungování cestovních kanceláří a cestovních agentur. Tato práce se snaží zohlednit fakt, že tyto systémy jsou provozovány zejména prostřednictvím internetu modelem software jako služba. Internet se postupně stal nezbytnou podmínkou fungování těchto systémů a zároveň ovlivnil fungování tohoto oboru jako celku. Tato práce obsahuje tři hlavní tematické celky. V první teoretické části se autor pokouší získat nadhled na fungování informačních systémů v rámci cestovního ruchu. Snaží se definovat, co to vlastně je informační-rezervační systém a hledá jeho roli v organizacích. Dále vysvětluje způsob, jakým tyto systémy fungují, a jakou lze od nich očekávat funkcionalitu. V druhé části práce, na pomezí teorie a praxe, autor analyzuje současnou situaci na trhu s těmito systémy. Dále definuje požadavky na tento druh systémů odpovídající konkrétnímu podnikatelskému záměru. Na základě toho je provedeno výběrové řízení pomocí multikriteriální analýzy, jehož výsledkem je výběr systému, který v co největší míře odpovídá zadaným kritériím. V třetí ryze praktické části se autor zabývá nasazením zvoleného systému do reálného provozu a všemi aspekty, které s tímto krokem souvisí. Cílem této diplomové práce je realizovat informatickou část projektu internetové cestovní agentury a zároveň hledat teoretické závěry z fungování těchto informačních systémů. Tyto závěry jsou následně zpracovány do metodické příručky pro aplikaci ASW v segmentu internetových cestovních agentur.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.