Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Blender Plugin for Erosion
Urgoš, Peter ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelor thesis covers the topic of terrain erosion. The goal is to design and implement add-on for 3D graphics editor Blender, enabling erosion of objects. Resulting tool offers methods of thermal and hydraulic erosion with user configurable parameters of the simulation.
Návrh elektronického 3D katalogu
Špaček, Ondřej ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem řešení elektronického 3D katalogu sortimentu soukromé firmy. Práce poskytuje teoretický základ 3D modelování a metod, kterých se zde využívá. Popisuje některé možnosti pro zobrazení 3D grafiky 2D zobrazovacími zařízeními. Dále je zde popsán základní princip jazyků HTML, CSS a PHP.
Simulace a vizualizace letu golfového míče
Opletal, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá simulací a vizualizací letu golfového míče. Výsledná aplikace byla implementována s využitím enginu Unity a fyzikální knihovny PhysX. Aplikace obsahuje implementaci základní golfové aerodynamiky a pokročilou vizualizaci včetně jednoduché herní logiky. Výsledné řešení je možné použít jako součást levného golfového simulátoru. V práci je popsán teoretický úvod, existující řešení, základní fyzikální principy letu míče, návrh aplikace, tvorba hřišť a implementace. Závěr práce obsahuje experimenty s výsledným řešením a je v něm shrnut dosažený výsledek.
Futuristic Cockpit for Urban Mobility
Bohovic, Samuel ; Prustoměrský, Milan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Rising interest in urban air transportation is creating room for development of user interfaces for use in urban aerial vehicles. Following thesis is a concept of displaying flight data and user interface for such transportation vehicles. This was done through review of past and modern flight data visualization methods. The resulting concept was implemented in a simulation in virtual reality. Implementation was done using Unity and HTC Vive virtual reality headset. The concept is modular and built with private and commercial use in mind. The result is a demonstration of modern aerial urban mobility vehicle's user interfaces could look.
Blender add-on pro generování hradů
Gall, Richard ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou addonu pro Blender, který umožňuje procedurální generování modelu hradu. Na rozdíl od existujících řešení nabízí addon možnosti generování celých opevnění, tvrzí věží a bran. A využívá moderních postupů v Blenderu jako jsou geometry nodes. Addon byl zveřejněn a otestován uživateli.
Testovací pracoviště pro vzdálené omezení rychlosti vozidla
Šíma, Jindřich ; Musil, Petr (oponent) ; Dvořák, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací pracoviště pro vzdálené omezení rychlosti vozidla. V teoretické části práce je rozbor inteligentních dopravních systémů, palubních jednotek OBU (On-Board Unit), zpráv v komunikaci jednotek a knihovny Vanetza, která implementuje standardy pro komunikaci OBU jednotek. Praktická část práce obsahuje návrh a realizaci pracoviště pro vzdálené omezení rychlosti vozidla, popis součástí pracoviště, postup jeho nastavení, zachycení a analýzu komunikace v pracovišti.
A Computer Game to Fight Drought in the Countryside in Unity
Zimmermann, Marián ; Vlnas, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The goal of this bachelor thesis is to create an educational game that raises awareness of the issue of drought and teaches players how to defend against it. The game simulates a part of the country represented by fields. The player applies various measures to the fields and observes how they affect the landscape. The player is presented with a challenge that they must complete. Simulations were created to optimize game mechanics and playability. The game was created using the Unity game engine.
Blender add-on pro simulaci vodní eroze
Vlček, Ondřej ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je rozšíření programu Blender o erozi terénu. Představený zásuvný modul implementuje vodní erozi založenou na texturách s využitím grafické karty. Oproti současným řešením práce využívá paralelního zpracování, prezentuje alternativní pracovní postup pro úpravu terénu a vytváří dodatečné informace využitelné při vykreslování modelu.
Plánování letových trajektorií pro roje dronů
Procházka, Martin ; Szabó, Zoltán (oponent) ; Janoušek, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou plánování bezpečných letových trajektorií pro roje bezpilotních prostředků s důrazem na praktickou použitelnost během tvorby samotné letové mise. Společně s návrhem samotného plánovacího algoritmu je také v rámci této práce realizována sada doplňků pro 3D modelovací prostředí Blender, pomocí kterých je možné navrhnout letovou misi, ověřit bezpečnost a dodržení stanovených limitů mise a následně samotnou misi exportovat pro praktickou realizaci.
Zásuvný modul do Blenderu pro převod modelů na vektorovou grafiku
Kopáček, Jiří ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh a implementaci několika rozšíření už dříve existujícího modulu (pluginu) pro software Blender. Tento plugin dříve sloužil k převodu 3D modelů ve scéně Blenderu na soubor 2D vektorové grafiky ve formátu SVG. Mezi nová rozšíření patří podpora převodu také pro křivky, texty, nástroj Grease Pencil či anotace a jejich vzájemné hloubkové řazení a také podpora třídění do kolekcí, využívání kamerových objektů a tvorba animací. Mezi vylepšení existujících částí patří kompletní přepracování uživatelského rozhraní, rozšíření možností novým materiálovým systémem a oprava některých starších chyb kódu. Výsledkem implementace je nová verze pluginu, která umožňuje uživateli efektivně tvořit složitější vektorové obrázky v Blenderu s více možnostmi stylizace výstupu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.