Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 278 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj aplikace pro modelování fyzikálních jevů
Polách, Milan ; Šimek, Milan (oponent) ; Holcman, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit výukový systém pro efektivnější výuku fyzikálních jevů a nahrazení starších používaných systémů. Celek se skládá z několika částí, kde na začátku jsou teoretické informace zobrazeny na internetových stránkách, dále je možné spustit simulaci fyzikálních jevů a na závěr je možné si na animaci prohlédnout, jak daný jev vypadá v reálném prostředí při reálných situacích. Animace pro simulace jevů v reálném prostředí jsou tvořeny programem Blender a pomocí programovacího jazyka Python.
Zachycení pohybu postavy ve 3D prostoru
Lupínek, Dalibor ; Krupa, Kamil (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi získávání dat pro animaci postavy z videa a problémy s tím spojenými. Dále popisuje v praxi používané systémy Motion Capture a formáty pro ukládání dat animace, konkrétně formáty BVH a CSM. Jedna kapitola se zabývá i kvaterniony, které jsou využívány při výpočtech spojených s touto problematikou. Její součástí je i ukázková aplikace ukazující dosažené výsledky. Ty jsou na závěr této práce zhodnoceny a je naznačena cesta dalšího vývoje.
E-památníček
Horáková, Romana ; Baladrán, Zbyněk (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Diplomový projekt "E-památníček" (s podtitulem "Prostě vlastně jako víš jak") představuje miniseriál, tedy audiovizuální dílo, které využívá některé vyjadřovací strategie televizního seriálu. Finální výstup projektu představuje sedm krátkých epizod, které se pohybují na pomezí videa, videokoláže, animace nebo powerpointové prezentace.
Prezentace společnosti za využití animované infografiky
Zunka, Ondřej ; Skácel, Ondřej (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvoření animované infografiky, která vyčerpávajícím způsobem představuje společnost Visual Unity a nabídku jejich komplexních služeb. Výstupem má být přibližně dvouminutové video, které bude firma využívat jako základní informační zdroj pro potenciální klienty při navštěvování mezinárodních veletrhů. Výsledkem je návrh řešení, který by měl plně uspokojovat potřeby společnosti.
Vizualizace hydrotechnických staveb
Urbanec, Luděk ; Duchan, David (oponent) ; Dráb, Aleš (vedoucí práce)
Cílem práce je realizovat celý postup vytvoření realistické vizualizace (včetně animací) na malé vodní elektrárně Litoměřice. Předmětem práce je vytvoření prostorových modelů na základě existující výkresové dokumentace. S použitím těchto modelů budou vytvořeny vizualizace s důrazem na reálnost vytvářených scén. Důležitou součástí výstupů práce budou rovněž animace zaměřené především na ukázky funkcí technologického zařízení, manipulace a údržbu na vodním díle. Podstatným výstupem bude dokumentace postupu tvorby prostorových modelů, realistických vizualizací a animací.
Modelování a animace biologických struktur
Matulík, Martin ; Bílek, Michal (oponent) ; Maxa, Jiří (vedoucí práce)
Následující práce se zabývá problematikou digitálního modelování a animace biologických struktur. Probrány jsou v praxi používané softwarové nástroje pro počítačové generování obrazů (CGI) i nástroje pro specifické činnosti dostupné uvnitř vybraného programového prostředí. Z modelovacích přístupů jsou diskutovány nástroje vhodné k vytvoření a znázornění zvolených struktur, stejně jako nástroje nepostradatelné pro jejich následnou animaci. Diskutovány jsou také možné renderovací přístupy a jejich parametry ve vztahu k vlastnostem výsledných počítačově generovaných obrazů. Výše uvedené postupy budou v následujícím projektu použity pro modelování, fyzikální simulaci a animaci průtoku erytrocytů cévou krevního řečiště. Výstupem by měla být sada digitálních obrazů vhodná ke tvorbě videosekvence obsahující výše uvedenou animaci ve formě stravitelné koncovým uživatelem.
Formáty obrazových dat
Wolanský, David ; Bartoš, Michal (oponent) ; Jiřík, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá podrobnou analýzou grafického formátu GIF. Dělí se na dvě základní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část zahrnuje důkladný rozbor interní strukturu souboru, tj. popis jednotlivých typů bloků, ze kterých se soubor skládá. Charakteristika každého typu bloku představuje popis vlastností a detailní popis jeho jednotlivých položek. Součástí je i stručná charakteristika nejpoužívanějších kompresních metod aplikovaných v oblasti komprese obrazových dat. Praktická část zahrnuje návrh a realizaci výukové aplikace pro přehledné zobrazení interní struktury souboru vybraného obrázku typu GIF a jeho parametrů. Realizace aplikace spočívá v tvorbě algoritmů pro selekci jednotlivých typů bloků a v konstrukci grafického rozhraní aplikace.
Distributed Ray Tracing v rozumném čase
Slovák, Radek ; Polok, Lukáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá zobrazovací metodou distribuovaného sledování paprsku se zaměřením na optimalizace této metody. Metoda poskytuje generování velmi kvalitních a částečně realistických obrazů pomocí simulace některých vlastností světla distribucí světelných  paprsků. Daní za realističnost některých efektů je i v dnešní době vysoká výpočetní  náročnost. Práce rozebírá teorii a problematiku s tím spojenou. Velký prostor je pak  věnovaný optimalizacím této metody jako je hledání nejbližšího průsečíku  pomocí kd-stromu, kvazi náhodné generování vzorků s rychlejší konvergencí, použití  instrukční sady SSE a rychlý průsečík paprsku s trojúhelníkem. Tyto optimalizace  přinesly značné urychlení. V rámci práce jsou diskutované metody naimplementovány. Při  implementaci se klade také důraz na praktickou použitelnost zahrnující generování  pokročilejších animací a univerzální popis objektů.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Geršl, Jan ; Kubíček, Radek (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá fenoménem grafického intra s omezenou velikostí. Vysvětluje motivaci k jeho tvorbě, stručně se zmiňuje o historii, popisuje obecně principy a techniky běžně používané při vývoji krátkých dem a také detailně vysvětluje vybrané techniky, které byly využity přímo k implementaci praktické části.
Animovaný 3D model
Konečný, Kamil ; Navrátil, Jan (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá výrobou trojrozměrného animovaného modelu. Jedná se o vizualizaci pohybu koulí po kulečníkovém stole. Práce obsahuje souhrn fyzikálních jevů, metod simulace a animačních technik. Dále je uveden stručný popis vybraných programů pro modelování. V práci je vytvořen fyzikální model, který popisuje pohyb koulí pomocí upravených vztahů pro účely animace. Výsledná animace je obsažena na přiloženém CD.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 278 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.