Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 161 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace sportovních organizací na sociálních sítích
Tauchenová, Natálie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Marketingová komunikace sportovních organizací na sociálních sítích Cíle: Cílem práce je na základě získaných dat vytvořit konkrétní návrhy, jak využívat sociální sítě jako prostředek komunikace a propagace sportovních svazů. Metody: V této práci byly využity tři metody. První metodou byl hloubkový rozhovor, který autorka práce vedla se zástupci tří sportovních svazů. Druhou využitou metodou byla obsahová analýza, jež se zabývala obsahem sociálních sítí sportovních svazů zapojených do výzkumu. Třetí metodou byla komparace. Ta porovnala výsledky z hloubkového rozhovoru a obsahové analýzy každého sportovního svazu zvlášť. Výsledky: Výsledky ukázaly, že z komunikovaných témat sportovních svazů je pro sledující nejvíce atraktivní téma reprezentačních týmů a českých hráčů působících v zahraničí. Co se týče typu příspěvku, na Facebooku a Instagramu byla jako nejatraktivnější vyhodnocena samostatná fotografie, dále grafika nebo krátké video. Dále výzkum přinesl výsledky ohledně frekvence publikování, propagace obsahu a využívání influencerů z řad komunity kolem sportovního svazu. Sportovní svazy jsou aktuálně ovlivňovány situací kolem Covid-19, což potvrdily i výsledky výzkumu a ukázaly změny v komunikaci, které svazy musely vlivem krize učinit. Jednalo se o větší interakci s fanoušky, živé přenosy...
Hřešení
Velebová, Leona ; Písaříková,, Jana (oponent) ; Kvíčala, Petr (vedoucí práce)
Hřešení je o mém provinění z množství vlastněné kosmetiky. O předmětech, kterými se obklopuji a jejich počet nedokážu regulovat. O mé závislosti na rituálu s nimi. O fetišizaci kosmetických výrobků v domácnosti. O výsledném efektu každodenních úkonů ženy, aby vypadala, že se tak opravdu narodila. O reklamě spojené s kosmetickým průmyslem. O beauty recenzích na internetu. O povrchnosti a zbytečnosti. Výsledná praktická část je složena z videa, instalace a publikace.
Návrh marketingové komunikace pro vinařství Krásná hora, s.r.o.
Venclíková, Kateřina
Venclíková, K. Návrh marketingové komunikace pro vinařství Krásná hora s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá novým trendem marketingové komunikace a to vlogy. Hlavním cílem je dekomponovat marketingovou komunikaci vinařství Krásná hora a to dostupnými prostředky na internetu. Autorka proto provedla během listopadu a prosince 2016 dotazníkové šetření (n = 206). Získaná data byla analyzována v programu MS Excel. Ačkoliv propagace firem pomocí vlogů není tolik rozšířená, výsledky dotazníkového šetření nám ukázaly, že lidé mají k vlogům neutrální až kladný postoj. Proto byl navržen nový koncept vlogů vinařství na míru. V závěru práce je také provedena kalkulace.
Vliv youtuberů na chování spotřebitele v České republice
Svoboda, Michal
Svoboda, M. Vliv YouTuberů na chování spotřebitele v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá vlivem YouTuberů na chování spotřebitele ve věku od 15 do 45 let v České republice. Práce obsahuje přehled české YouTuberské scény, který poskytuje základní vstupní informace pro další části práce, včetně tematického zaměření českých YouTuberů. Primární výzkum je realizován na základě dotazníkového šetření, hloubkových a expertních rozhovorů. Práce identifikuje faktory, které mají největší vliv na spotřebitele při sledování videí YouTuberů, dále také konkrétní trhy a cílové skupiny spotřebitelů, pro které je propagace prostřednictvím YouTuberů vhodná. Data získaná z kvantitativního výzkumu jsou použita při shlukové analýze pro tvorbu jednotlivých segmentů. Výsledky z výzkumné části jsou využity při formulaci doporučení pro podnikatelské subjekty plánující marketingové využití YouTuberů a také pro tvorbu schématu spotřebního chování, které zohledňuje vliv YouTuberů na spotřebitele.
Marketingová komunikace neziskového projektu Tělocvik.online
Maroušková, Michaela ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace neziskového projektu Tělocvik.online Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení návrhu marketingové komunikace pro nově vzniklý projekt neziskové organizace tak, aby byl co nejvíce využitelný v praxi, oslovil zvolené cílové skupiny a splnil stanovené komunikační cíle. Metody: V diplomové práci bylo pro získání sekundárních dat využito metody analýzy textů a dokumentů a také analýzy interních video záznamů organizace. Dále byla provedena analýza konkurence a srovnání konkurentů dle předem daných kritérií. Pro sledování statistik a výsledků byla využita metoda monitoringu. Výsledky: Výstupem práce je návrh marketingové komunikace obsahující kombinaci různých komunikačních nástrojů, zvolených dle možností neziskové organizace. Návrh komunikační kampaně byl sepsán na základě vypracované analýzy a bude východiskem pro zaměstnance organizace. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, situační analýza, sociální sítě, YouTube, Facebook, e-mailing

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 161 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.