National Repository of Grey Literature 421 records found  beginprevious407 - 416next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
The issues of sales of AIESEC products on Czech and international markets
Kutáková, Petra ; Zamykalová, Miroslava (advisor) ; Kováříková, Lenka (referee)
Focusing on the current reality in Czech Republic and Hong Kong, the paper deals with the process of business negotiation and other topics concerning products offered by international student organization AIESEC, offering a comparison of the given markets. AIESEC is presented in the introduction to the thesis, giving a general overview as well as a deeper insight into the Czech and Hong Kong reality in the area of services provided by AIESEC to their corporate partners. A characteristic of Hong Kong follows, describing the geographic, political, economic and cultural specifics of the territory. The focal point of the paper is the analysis of the selling process of AIESEC products, showing the specific characteristics of business negotiation in Hong Kong. The main aspects of the analysis are preparation for a business appointment, usage of presentation materials, participants and place of the appointment, the respective phases of the selling process as well as strategic and tactical issues. In the concluding part of the paper a comparison of the two given countries is drawn, in terms of the sales procedures while offering the specific AIESEC products. A quantitative overview is included, as well as an estimation of the market potential for selling international internships in the respective countries. Furthermore, customer relationship management and cultural specifics are discussed. A SWOT analysis follows, presenting the abovementioned learnings in a structured way.
Implementation of a new software supporting customer relationship management
Chuchvalcová, Eliška ; Švecová, Lenka (advisor) ; Horníková, Monika (referee)
The main goal of this work is to provide managers with complex methodology for the implementation of software supporting customer relationship management. Because the activity is done only occasionally, the methodology is based on theoretical findings of project management which the first part focuses on. The specifics of the multinational company where the software implementation was provided were taken into consideration. The implementation itself is described in chapters corresponding with the theoretical base and prepared project plan as the main implementation document. Described are practical experiences which I gained as the manager responsible for leading the project. During project realisation a number of theoretical findings were confirmed, as well as managers' practical experiences, both positive and negative. Regarding the importance and character of the problems it is expected that similar activity will be repeated in the future. The project provides information on how to prepare for implementation.
Design of internal CRM system for Memos Software, s.r.o.
Lalinský, Jan ; Toman, Prokop (advisor) ; Volráb, Ondřej (referee)
Tato práce se zabývá návrhem interního CRM systému pro společnost Memos Software, který bude vycházet z již vyvinutého řešení. Je zapotřebí analyzovat firemní procesy a hlavní potřeby podniku a navrhnout takovou aplikaci, která by pokryla požadovanou funkcionalitu a pomohla obchodníkům podniku zkvalitnit jejich práci. Toto téma jsem si vybral proto, že ve jmenované firmě mám tento úkol přímo na starosti, takže se nebudu pokoušet navrhnout systém na papír, nicméně se budu opírat o praktické zkušenosti.
Metodika manažera IT při čerpání finačních zdrojů EU
Brotan, Daniel ; Basl, Josef (advisor) ; Novotný, Ota (referee)
Ve vyspělých zemích je běžné, že firmy využívají veřejných podpor podnikání. Pomocí politiky finančních podpor se Evropská unie snaží o snižování rozdílů ve vyspělosti regionů. S novým programovacím obdobím se malým a středním podnikům v ČR otevřely větší možnosti čerpání finanční podpory ze strukturálních fondů na financování svých projektů, které by se jinak třeba ani nepodařilo realizovat. Cílem této diplomové práce je přiblížit koncept CRM, problematiku jeho financování ze strukturálních fondů, získání přehledu o programech, a zejména metodický postup jak získat podporu. Práce je rozčleněna do následujících sedmi kapitol. V úvodní kapitole je seznámení s tématem práce, zdůvodnění výběru tématu, definování cílů práce a omezení práce. Ve druhé kapitole je podána charakteristika CRM včetně situace na trhu, trendů a významu pro malé a střední podniky. Třetí kapitola se zabývá možnostmi spolufinancování z fondů EU. Další kapitola se soustředí na metodický postup spolufinancování z fondů EU a to včetně přípravy, záměru, žádostí, pokynů či hodnocení. Pátá kapitola detailně popisuje náležitosti projektu. V následující kapitole se nalézá anketa. Závěrečná kapitola shrnuje a hodnotí výsledky celé práce.
Usage CRM in company
Nováková, Veronika ; Netolický, Michal (advisor) ; Baumruková, Martina (referee)
The bachelor thesis is focused on practical usage of Customer Relationship Management system within IKEA company. Theoretical section aims to clarify basic aspects of Customer Relationship Management. Practical section describes specific business policy of IKEA company with emphasis on importance of customer relationship. Further on the thesis specifies internal CRM system within IKEA company, its communication channels and essential models of customer communication. Pivotal part of the thesis is over-all analysis of IKEA internal CRM system based among other things on self-run research within IKEA employees. The thesis leads to identification and explanation of key problems connected to IKEA internal CRM system. Proposed area of high priority is further education of employees. Planned implementation of new CRM system is also mentioned.
Tvorba a implementace CRM ve firmě B:TECH, a.s.
Bittermann, Tomáš ; Žebrák, Miroslav (advisor) ; Kačín, Radovan (referee)
Práce upozorňuje na důležitost řízení vztahů se zákazníky v dnešní době. V teoretické práci se věnuji CRM, péči o klíčového zákazníka a metodám marketingového průzkumu. V práci popisuji vývoj CRM ve firmě B:TECH, ve které je zaváděn nový IS. Cílem práce je navrhnout změny v péči o klíčové zákazníky, navrhnout výběr databáze potencionálních klientů, vylepšit marketingovou kampaň či navrhnout akci pro klíčové zákazníky.
Hromadná kustomizace
Uchytil, Radek ; Kislingerová, Eva (advisor) ; Dedouchová, Marcela (referee) ; Heřman, Jan (referee)
Práce systematicky prezentuje poznatky o hromadné kustomizaci. Zabývá se nejprve definicí termínu a obsahem pojmu. Následuje popis základních charakteristik hromadné kustomizace, strategie její aplikace, klíčové faktory úspěchu, problematika komplexity a především komunikace při hromadné kustomizaci výrobků. Hlavním cílem práce je prokázání vztahu mezi pomalým rozvojem hromadné kustomizace výrobků a současným stavem konfiguračních systémů. Práce za účelem naplnění hlavního cíle přináší analýzu konfiguračních systémů a prezentuje výsledky emipirického výzkumu padesáti českých konfigurátorů.
Systém péče o klíčové zákazníky ve firmě BAEST, a.s.
Čechová, Vendula ; Malý, Václav (advisor) ; Kulovaný, František (referee)
Práce se zabývá specifickou součástí industriálního marketingu a jeho praktické aplikace ve strojírenské společnosti. Definuje odlišnosti marktingu na B2B trzích, hlavní teorie, týkající se řízení vztahů se zákazníky ? koncepty relationship marketingu, key account managementu, customer relationship marketingu a významu informací pro řízení vztahů se zákazníků. Na základě teoretických koncepcí jsou definovány hlavní prvky systému řízení zákazníků, jejichž přítomnost a kvalita je posuzována v praxi. V rámci ochrany citlivých údajů společnosti BAEST je zveřejněna pouze teoretická část práce.
Plánování a řízení projektů pro společnost CIRCON Circle Consulting, s. r. o.
Zapletalová, Pavla ; Fiala, Petr (advisor) ; Hankiewicz, Michal (referee)
Cílem této diplomové práce je vytvoření reálného projektu s pomocí využití dvou softwarových produktů a jejich následné porovnání za použití metod vícekriteriálního hodnocení variant. Prvním softwarovým produktem je Microsoft Project. Tato aplikace je přímo určena pro plánování a řízení projektů a pro komunikaci s projektovým týmem. Druhým produktem je aplikace Microsoft Dynamics AX a v ní modul Projekt. Modul je určen pro řízení projektů, správu zdrojů, vytváření odhadů a prognóz, sledování rozpočtů a reálných výdajů na konkrétní projekt či časové plánování. Aplikace MS Dynamics AX je řešením pro plánování a řízení firemních zdrojů (ERP) a e-business, stejně tak i pro řízení vztahů se zákazníky, řízení výroby, řízení dodavatelského řetězce, fungování elektronického obchodu nebo finančního řízení.

National Repository of Grey Literature : 421 records found   beginprevious407 - 416next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.