Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Managing Customer Experience
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
Návrh na podporu prodeje služeb společnosti
Matějka, Lukáš ; Lebeda, Martin (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na podporu prodeje služeb společnosti vytvořením internetového portálu, na kterém bude možné snadno a rychle založit internetové stránky včetně jejich administrace. V práci je analyzováno tržní prostředí, popsán proces vytvoření portálu a navrženy cenové varianty.
Podnikatelský záměr
Vaško, Michal ; Vomočilová, Květa (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro vytvoření internetového portálu pro snadné založení elektronických obchodů včetně jejich následné administrace. V práci jsou analyzovány podmínky tržního prostředí, konkurence, proces založení takového portálu a jeho údržby.
Model internetového obchodu pro multimediální oblast
Sedlář, Vítězslav ; Horejsek, Rostislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci jsem se zabýval vytvořením návrhu internetového obchodu s knihami. Součástí práce je popsání teoretických poznatků z oblasti internetového obchodování, analýza současné situace a trendy v oblasti knih a jejich prodeje, návrh modelu internetového obchodu a změn ve firmě po jeho zavedení včetně ekonomického zhodnocení.
Návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Horsák, David ; Svoboda, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce charakterizuje a analyzuje obchodní společnost. Obsahuje návrh řešení vyplývajících z analýzy, řešení implementačních problémů a je projektovým nástrojem pro zlepšení budoucího postavení firmy na trhu, a to pomocí elektronického obchodu a jeho prostředků. Dále popisuje ekonomické zhodnocení návrhu elektronického obchodu a jeho implementaci ve společnosti.
Podnikatelský plán
Kavina, Pavel ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Tato práce Podnikatelský plán obsahuje teoretická východiska a zásady pro tvorbu podnikatelského plánu, která jsou poté prakticky využita v praktické části. Praktická část pojednává o podnikatelském plánu vznikajícího internetového obchodu zaměřeného na originální oblečení a módní doplňky s motivem psa mopse. Předlohou pro návrhy se stal skutečný mops Kvído, který propůjčil své jméno i značce. Podnikatelský plán je určen pro potenciálního partnera, který by měl zájem na tomto projektu spolupracovat.
Tvorba marketingové strategie internetového obchodu OriginálníBrýle.cz
Šuška, Filip ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Malačka, Lena (oponent)
Cíl práce je seznámit čtenáře s aktuálními trendy marketingu na internetu a jejich využití pro tvorbu marketingové strategie začínajícího internetového obchodu OriginálníBrýle.cz. V první části se zabývám srovnáním e-komerce v České republice s ostatními státy Evropské unie. V této části také uvedu základní marketingové pojmy upravené pro prostředí internetu. V druhé části práce zmapuji samotný trh, na kterém se internetový obchod snaží prosadit. Pokusím se dotazníkovým šetřením získat informace o zákazníkovi. V této části práce budu sestavovat marketingovou strategii. Na konci uvedu, která doporučení zkoumaný obchod provedl a vyhodnotím jejich výstup.
Návrh internetového obchodu s využitím sociálnícj sítí
Brejcha, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tématem diplomové práce je návrh internetového obchodu s airsoftovými doplňky, ovšem za podmínky, že vytvoření e-shopu bude zdarma. Tento e-shop bude propojen se stejnojmennou stránkou na sociální síti Facebook.com, kde se budou tyto výrobky primárně představovat. K tomuto cíli je nutno zmapovat a prozkoumat možnosti vytvoření internetového obchodu zdarma. Současně s tím zprovoznit a zoptimalizovat na sociální síti Facebook.com stránku zmíněného e-shopu se zaměřením na vylepšené airsoftové díly. Dílčím cílem této práce je využít nástrojů Competitive Intelligence na analýzu již zmíněnou Facebookovou stránku i na Facebookové stránky konkurence k získání důležitých informací pro lepší nebo výhodnější zacházení s Facebookovou stránkou internetového obchodu.
Podnikatelský plán
Pešková, Zuzana ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na sestavení konkrétního podnikatelského plánu a ověření jeho realizovatelnosti a konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v teoretické části se zabývám základními pojmy z oblasti podnikání a samotným podnikatelským plánem -- proč a jak se sestavuje, jak by měl vypadat a co by v něm nemělo chybět. Následuje praktická část, ve které je sestaven konkrétní podnikatelský plán na založení internetového obchodu se sortimentem kávy a čaje. Na základě plánu se pokusím záměr zrealizovat a porovnat plán se skutečností. Cílem mojí diplomové práce je tedy zpracování samotného podnikatelského plánu, a poté ověření jeho realizovatelnosti a životaschopnosti v praxi.
Internetový obchod v rodinném podnikání
Duchková, Veronika ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce je zaměřena na internetový obchod v rodinném podniku. V první části práce jsou vymezeny pojmy elektronický obchod a rodinné podnikání. Je zde popsán jejich vznik, vývoj, výhody, nevýhody, použití internetu v marketingu, faktory úspěchu a problémy rodinného podnikání. Druhá část práce se podrobněji zabývá vybranými oblastmi firmy Ryor - prostředím e-shopu, reklamou a distribucí výrobků. Tato část práce představuje jak společnost, tak fungování zmíněných oblastí. Skutečný stav je konfrontován s odbornou literaturou. Na základě toho jsou získány nedostatky. Navíc jsou zde sestaveny návrhy na zlepšení těchto oblastí. Druhá část také obsahuje SWOT analýzu e-shopu, rozbor konkurence společnosti a dotazník spokojenosti zákazníků firmy s oblastmi, kterými se práce zabývá.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.