Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Asistent v podpoře vysokoškolského studia studentů s postižením
Marková, Aneta ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra Speciální pedagogiky Asistent v podpoře vysokoškolského studia studentů s postižením - Projekt Asistence při studiu na Univerzitě Karlově v Praze Bc. Aneta Marková Vedoucí práce: Doc. PhDr. Iva Strnadová, PhD. Anotace Tato práce si klade za cíl analyzovat službu Asistence při studiu ze všech pohledů účastníků, kteří se na službě podílejí. Pomocí rozhovorů s pracovníky Univerzity Karlovy, kteří zastupují tuto podporu v rámci Kanceláře pro studenty se speciálními potřebami, s uživateli služby, ale zejména se samotnými "vykonavateli" služby neboli asistenty, zachycuje jednotlivé úspěchy a problematické body služby a přikládá návrhy na způsob řešení možných problémů. Práce vychází z poznatků dotazníkového šetření a z analýzy rozhovorů, kterých se účastnilo celkem 33 asistentů a 10 uživatelů služby. Klíčová slova: Asistent při studiu, vysokoškolský student s postižením, systém podpory na Univerzitě Karlově, Projektová kancelář, Vztah mezi asistentem a uživatelem služby, Školení, Motivace Shrnutí Předkládaná diplomová práce prezentuje výsledky výzkumného šetření služby Asistence při studiu z pohledu všech jejích účastníků. Za pomoci dotazníkového šetření a analýzy rozhovorů s asistenty a uživateli služby metodou Zakotvené teorie vytváří obraz fungování...
Aktivizující metody ve firemním vzdělávání
Mikešová, Jana ; Krpálek, Pavel (vedoucí práce) ; Krpálková Krelová, Katarína (oponent)
Diplomová práce Aktivizující metody ve firemním vzdělávání je zaměřena na školení projektového řízení Prince2 pro společnost Symphera. Cílem práce je vytvořit aktivizující metody pro školení Prince2 a zařadit je do nové metodiky tohoto školení. V teoretické části práce si přiblížíme aktivizující metody. Vysvětlíme si, co znamenají a jaké vzdělávací metody do nich patří. V části tvorba aktivizujících metod je popsáno, jaký byl postup při práci na zařazení aktivizujících metod do školení projektové metodiky Prince2. Přiblížíme si výběr a následnou tvorbu jednotlivých metod. Cílem porovnání úspěšnosti kurzu je zjistit, zda studenti, kteří absolvovali kurz s aktivizujícími metodami, dosahují lepších výsledků testu, než ti, co absolvovali kurz klasickou metodou.
Vzdělávání zaměstnanců
Tarasova, Olga ; Kříž, Josef (vedoucí práce)
Práce je věnována problematice vzdělávání zaměstnanců v organizacích. Téma je velmi aktuální v moderních podmínkách, kdy zaměstnavatele již chápou důležitost a vysokou hodnotu lidského kapitálu. Hlavním cílem práce je na základě vlastně provedených analýz vytvořit doporučení pro konkrétní český podnik v oblasti vzdělávacích programů pro pracovníky, jejichž zavedení předpokládá následné zvýšení motivace a výkonnosti zaměstnanců.
Systém vzdělávání ve vybrané organizaci
HRDINKOVÁ, Michaela
Cílem bakalářské práce je analyzovat vzdělávací systém ve vybrané organizaci, jeho zhodnocení a návrh změn pro zlepšení současné situace. Literární rešerše popisuje teoretická východiska vzdělávání zaměstnanců. V praktické části je zpracována analýza současného systému vzdělávání ve společnosti KOVOSVIT MAS v Sezimově Ústí a podle zjištěných nedostatků podány návrhy na zlepšení.
Bezpečnost práce a ochrana zdraví na Městském úřadě v Přešticích
Malánová, Václava ; Světlíková, Daniela (vedoucí práce) ; Hájková, Ivana (oponent)
Obsahem této práce je vyhodnocení možných rizikových faktorů vyskytujících se při výkonu pracovních činností na pracovištích ve veřejné správě. Je zde zmíněna legislativa Evropské unie v oblasti bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci. Je stanovena platnými mezinárodními smlouvami a rámcovou směrnicí Evropského společenství s dílčími směrnicemi zapracovanými do zákonů České republiky. Pracovněprávní vztahy jsou upraveny aktuálním zákoníkem práce a je zde zmíněn harmonizovaný systém evidence pracovních úrazů na úrovni EU. V části práce věnující se konkrétní organizaci jsou zařazeny pracovní profese do kategorií a na základě vyhodnocení rizik jsou doporučena preventivní bezpečnostní opatření.
Změna přístupu k zajištění požární ochrany na Jaderné elektrárně Temelín po havárii na jaderné elektrárně Fukušima
KŘÍŽEK, Luboš
Tématem diplomové práce je změna přístupu k zajištění požární ochrany na jaderné elektrárně Temelín po havárii na jaderné elektrárně Fukušima. Teoretická část se zabývá úvodem do předmětu požární ochrany. Především ukazuje na vyplývající zákonné povinnosti jak pro veřejný, tak i pro soukromý sektor, přecházející až k podnikovému hasičskému záchrannému sboru. Souběžně s tím dochází k propojení s legislativou a bližší specifikací požární ochrany v rámci států Evropské unie. Popisuje vytvoření jednotného informačního systému, problematiku zvládání bezpečnosti a předcházení zniku nebezpečných situací. Postupně je zde rozebírána historie jaderné energetiky a to od samotného objevení rozpadu jádra uranu v roce 1938, přes prvotně řízenou reakci uvolňování uranu štěpením jádra v roce 1942, kdy zároveň došlo k vystavení prvního reaktoru. Bohužel tímto objevem nebyla odkryta pouze pozitivní vlastnost řízené reakce, ale i odvrácená tvář jaderné energie v podobě atomových bomb využívaných během druhé světové války. Po druhé světové válce se začaly ve světě postupně rozšiřovat organizace civilní obrany. Hlavním cílem všech organizací bylo zabránění šíření jaderných zbraní. V dnešní době máme tři silné mezinárodní organizace zabývající se štěpením jádra. Přes veškerou snahu o vytvoření systému radiační ochrany, nebyla zcela propracována ochrana životního prostředí a dopad na vše živé. Nejprve se pracovalo s pasivními postoji zacílenými na ochranné pomůcky, které se v posledních letech promítají do aktivního přístupu ochrany, tak aby se zabránilo jevům vyvolávajícím rizika ohrožení životního prostředí a života samotného. Samotná historie jaderných elektráren je velmi spletitá a obsáhlá. Principem všech těchto elektráren, ať již je jejich fungování založeno na různých typech reaktorů, vždy založeno na štěpení jádra, které při chybné manipulaci, uschovávání, skladování, má nedozírné důsledky pro celou světovou populaci. Vývoj jaderné energetiky v České republice byl pozvolný, toto bylo zapříčiněno obsazením Jáchymských dolů po druhé světové válce armádou Sovětského svazu, která vytěžený uran po dohodě s Československem vyvážela do Sovětského svazu a na území Československa ponechala pouhých 10% uranu. V této době se začaly v Československu stavět jaderné elektrárny jako jaderná elektrárna Jaslovské Bohunice, Dukovany a poslední je jaderná elektrárna Temelín, jejíž výstavba začala ještě za doby tehdejšího Československa, její dostavění a spuštění provozu proběhlo již v době existence České republiky. Při využívání FMEA analýzy dochází k odhalování možných rizik a selhání. Zaciluje se na eliminaci rizik a zvýšení bezpečnosti. Výsledkem je objektivní zhodnocení a zvyšování bezpečnosti v rámci jaderné elektrárny Temelín. Značnou negativní stránkou této analýzy je to, že je velmi časově náročná a v čase se mění díky proměnlivosti sledovaných faktorů. Výsledkem celé práce je vyhodnocení stávajícího stavu Hasičského záchranného sboru podniku prostřednictvím SWOT analýzy.
Studie efektivnosti podnikového vzdělávání ve strojírenském podniku
Kabelíková, Kateřina ; Ing. Eva Rousová, Ph.D (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nastavením procesu hodnocení efektivity vzdělávání ve strojírenském podniku. Je vybráno několik konkrétních aktivit, na kterých je nejdříve provedena analýza, poté je nastaven a aplikován systém hodnocení. Účelem práce je nastavení efektivního využívání firemních zdrojů pro vzdělávání zaměstnanců a způsob jejich hodnocení. Cílem celého procesu je nastavení hodnocení efektivity vzdělávání u konkrétní aktivity.
Financování projektů z fondů EU
Vrtílková, Eva ; Moravec, Petr (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá regionální politikou Evropské unie, jejími strukturálními fondy a moţnostmi čerpat finanční zdroje z jednotlivých programů. Zaměřuje se především na financování lidských zdrojů a zaměstnanosti. V praktické části je analyzován projekt školení zaměstnanců firmy s cílem rozvoje kvalifikační úrovně a dovedností zaměstnanců a zvýšení efektivity práce.
Motivace, hodnocení a odměňování zaměstnanců ve společnosti Roche
Giverts, Anna ; Hubinková,, Zuzana (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Cílem moje diplomové práce je: popsat a analyzovat motivace, hodnoceni a odměňování zaměstnanců na přikladu jedné úspěšné moderní společnosti. Metodika rozdělila práci na část teoretickou a část analytickou. Teoretická část je soustředěna na řešení konkrétních postupů, které mají souvislost se získáváním teoretických poznatků týkajících se motivace a jejího působení na odváděný pracovní výkon zaměstnanců v průběhu pracovního procesu. Analytická část se věnuje řešení motivace ve společnosti ROCHE, s. r. o. Řešení výzkumného problému je stanovení výzkumných otázek. Východiskem práce jsou návrhy týkající se lepšího uplatňování motivace.
Příprava školicích materiálů pro rozváděče vysokého napětí
Nosek, Jan ; Kozel, Tomáš (oponent) ; Lázničková, Ilona (vedoucí práce)
Bakalářská práce dokumentuje tvorbu školicích materiálů pro rozváděče vysokého napětí. Převážná část práce je věnována seznámení s produkty firmy ABB, ke kterým jsou školicí materiály vypracovány. Hlavní důraz byl kladen na seznámení s rozváděčem UniGear ZS1, který je hlavním produktem firmy ABB v oblasti rozváděčů vysokého napětí. Poslední kapitola je věnována rozboru jednotlivých úrovní školicích materiálů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.