Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  předchozí4 - 13dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Letní tábory z pohledu vedoucích
SLANINOVÁ, Tereza
Diplomová práce se zabývá vedoucími na letních táborech. Hlavním cílem práce je pokusit se pomocí kvalitativních rozhovorů zjistit, co motivuje vedoucí k tomu, aby se dále zapojovali do táborové činnost na pozici vedoucího táborů. Teoretická část práce je zaměřena na pedagogiku volného času a volný čas, dále jsou v teoretické části představeny letní tábory, jejich pracovníci a pojem motivace. Výzkumná část se zabývá samotnou výzkumnou otázkou. V této části jsou analyzovány čtyři příběhy získané pomocí individuálních rozhovorů s vedoucími na táborech. Analýza příběhů byla provedena formou narativně orientovaného výzkumu pomocí dvou perspektiv, které se pohybují v obsahové rovině.
Letní tábory, jako způsob trávení volného času dětí s poruchou autistického spektra
KŘEMENOVÁ, Lenka
Bakalářská práce je zaměřena na téma poruch autistického spektra a trávení volného času, respektive na letní tábor, jako možnost trávení volného času. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku poruch autistického spektra, historický vývoj a základní klasifikaci poruch autistického spektra dle Mezinárodní klasifikace nemocí MKN-10. Dále na charakteristiku volného času, historický vývoj volného času, funkci a možnosti trávení volného času. V poslední teoretické kapitole jsou popsány letní tábory. Praktická část je zaměřena na dva výzkumné cíle. Prvním cílem je identifikace přístupů organizací připravující letní tábory pro děti s poruchou autistického spektra. Výzkumný cíl je zjišťován pomocí ankety, kterou vyplnilo 103 organizací připravující letní tábory nejen pro děti s poruchou autistického spektra. Druhým cílem praktické části je představení vybraného letního tábora z pohledu několika aktérů, a to z pohledu vedení organizace, samotnými pracovníky připravující letní tábory pro děti s poruchou autistického spektra a z pohledu rodičů dětí s PAS. Tento cíl byl naplněn pomocí polostrukturovaných rozhovorů s aktéry tábora, a to konkrétně s vedoucími organizace, dvěma pracovnicemi organizace a matkou dítěte s poruchou autistického spektra, které se účastnilo letního tábora.
Využití prvků artefiletiky při práci s dětmi na letním dětském táboře
SLANINOVÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá využíváním prvků artefiletiky při práci s dětmi na letním dětském táboře. Teoretická část je věnována umělecko-pedagogické disciplíně artefiletika, jejím možnostem využití ve volnočasové pedagogice, základním pojmům spojenými s touto disciplínou, jako je exprese a reflexe, přiblížení historického vývoje, osobnosti pedagoga v artefiletice a náhledu na možnost využití této disciplíny konkrétně na letních táborech. Praktická část obsahuje popis praktického využití výtvarných metod a technik spojenými s prvky artefiletiky, při přímé práci s dětmi na letních dětských táborech. A následné představení metodických listů s aktivitami vhodnými pro realizaci na dětských táborech. Hlavním cílem práce je představit artefiletiku v rámci volnočasové pedagogiky, seznámit se s artefiletikou samotnou a následné využití jejích prvků na letním dětském táboře.
Rozvíjení hudebnosti ve starším školním věku v rámci letního tábora
JURÁŠOVÁ, Lucie
Práce se zabývá rozvíjením hudebnosti ve starším školním věku. Teoretická část popisuje hudebnost, hudební schopnosti, nadání, hudební činnosti. Charakterizuje starší školní věk a přibližuje ho i vzhledem k hudebnímu vývoji. Dále se zabývá oblastí volného času a letním táborem. Druhá část řeší vhodné náměty pro náplň letního tábora. Aktivity, činnosti a hry byly vybírány s cílem podpořit rozvoj hudebnosti cílové skupiny.
Případová studie letního ministrantského tábora Rožnov pod Radhoštěm
Morcinek, Jan ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
Název: Případová studie letního ministrantského tábora Rožnov pod Radhoštěm Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvoření komplexního a systematického souboru poznatků o problematice managementu letního ministrantského tábora Rožnov pod Radhoštěm s akcentem na zobecnění závěrů, a nalezení pozitivních a negativních stránek z manažerského pohledu jako východisko pro ovlivňování budoucího vývoje akce. Metody: Zúčastněné pozorování, strukturovaný rozhovor, analýza dokumentů. Výsledky: Výstupem práce je soubor poznatků a obecných závěrů vyplývajících z managementu letního ministrantského tábora Rožnov pod Radhoštěm z hlediska sekvenčních manažerských funkcí a financování. Fungování managementu je ovlivněno mnoha faktory. Silné stránky ministrantského tábora jsou organizace, financování a personalistika naopak plánovací a kontrolní procesy patří mezi slabé stránky. Klíčová slova: Letní tábor, management, aktivity v přírodě, volný čas, ministrant, případová studie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   předchozí4 - 13dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.