Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku
Luňák, Miroslav ; Herout, Adam (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem tvorby grafického intra 64kB s použitím sledování paprsku. V dokumentu jsou popisovány problémy a principy související s danou tématikou práce. Dokument dále popisuje vlastní realizaci aplikace a dosažené výsledky práce. Závr pak obsahuje zhodnocení a možné cesty pro pokraování práce na projektu.
Distributed Ray Tracing
Slovák, Radek ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá studiem globální zobrazovací metody distribuované sledování paprsku. Ta z matematického popisu scény generuje dvourozměrné obrazy o vysoké kvalitě a realističnosti. Práce rozebírá problematiku a vysvětluje postupy řešení s touto technikou spojené. Popisuje také neoddělitelnou součást této metody a to klasické sledování paprsku.
Rychlý průsečík paprsku se scénou
Stříž, Martin ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Zobrazení scény metodou sledování paprsku patří k používaným zobrazovacím metodám. Ačkoliv se nejedná o fotorealistickou zobrazovací metodu, poskytuje výstup s vysokou kvalitou obrazu. Její nevýhodou je značná výpočetní náročnost, proto se v praxi používají různé optimalizace. Práce se zabývá optimalizací dělením prostoru, konkrétně pomocí BSP a KD stromů a jejich vzájemným srovnáním.
Realistická vizualizace alkoholických nápojů
Bartl, Vojtěch ; Kučiš, Michal (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit jednoduchý program, který má sloužit k vizualizaci alkoholických nápojů. Použita byla globální zobrazovací metoda sledování paprsků (raytracing), která slouží k vizualizaci 3D scény ve fotorealistické kvalitě. Do scény jsou vysílány paprsky, které se odrážejí a lámou na prostředích, na něž dopadají, a tím nesou informaci o barvě jednotlivých povrchů. Ve výsledku paprsek určí barvu pixelu. Jedná se o složitý proces, při kterém je potřeba řešit průchody paprsků různými prostředími.
Raytracing virtuálních grafických scén
Kendra, Matej ; Kučiš, Michal (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo nastudovat knihovnu OpenSceneGraph a algoritmy používané pro metody sledování paprsku. Z nastudovaných materiálů pak vytvořit aplikaci umožňující zobrazovat akcelerovanou a raytracingovou metodou se zaměřením na zrcadlící se povrchy.
Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku
Krupa, Martin ; Navrátil, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V mé bakalářské práci jsem mňel za úkol seznámit se s fenoménem grafického intra s omezenou velikostí, prostudovat existujíci zobrazovací techniky, které využívají sledování paprsku v reálnem čase a za pomocí týchto technik vytvořit vlastní grafické intro, kterého spustitelná verze nebude přesahovat 64kB. Taky popisuji historii těchto grafických inter a důvody ich vzniku. Práce obsahuje popis technik použitých při vytváření intra a taky porovnání těchto technik. Dále popisuje vlastní implementaci aplikace a dosažené výsledky. V závěru jsou pak zhodnoceny přínosy práce a způsoby pokračování práce.
Optimalizované sledování paprsku
Zamazal, Zdeněk ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací programu pro vytvoření obrazu, který využívá optimalizované metody sledování paprsku. Hlavní optimalizací je rozdělení scény do pravidelné mřížky.
Zobrazování scény v moderních počítačových hrách
Wilczák, Martin ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Práce popisuje metody používané pro osvětlování rozsáhlých scén v moderních počítačových hrách. Jsou porovnány možnosti klasického (dopředného) osvětlování a rozšiřující se metoda odloženého stínování. Krátce jsou popsány možnosti vykreslování pomocí metody sledování paprsku. V práci jsou obsaženy i poznatky o vrhaných stínech, částicových systémech a post-processing efektech. Nakonec je navržena architektura pro zobrazování komplexních scén za pomoci XNA a popsána implementace použitá ve výsledné hře.
Zobrazení šachů pomocí sledování paprsku
Turek, Vojtěch ; Seeman, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá technikou zobrazování pomocí sledování paprsku, zaměřenou na vykreslování šachové scény a popisu materiálů pomocí procedurálních textur. Na základě těchto poznatků je vytvořen program, který zobrazí zadaný stav šachové partie.
Photon mapping
Nečas, Ondřej ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V rámci této práce byla provedena praktická implementace algoritmu photon mapping. Pro dosažení kvalitnějšího výstupu byly zkoumány některé základní a pokročilejší metody globálního osvětlení. Tyto náročné algoritmy jsou často prakticky nepoužitelné a je nutná jejich optimalizace. Základem praktické implementace je optimalizace raytraceru. Vzorky nepřímého difuzního osvětlení počítané metodou Monte Carlo je možné mezi sebou interpolovat s použitím vhodné techniky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.