Žádný přesný výsledek pro "program "Step nebyl nalezen, zkusme místo něj použít program Step ...

Žádný přesný výsledek pro step"" nebyl nalezen, zkusme místo něj použít step ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.26 vteřin. 
Partnerství a klientský přístup ve spolupráci rodiny a školy
Linhartová, Andrea ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá partnerstvím a klientským p ístupem ve spolupráci rodiny a školy. Teoretická část se zam uje na rodinu a školu jako instituci, jejich definici, funkci a kurikulární dokumenty. Dále se zabývá vztahy mezi rodinou a školou, vývojem názor , které se týkají vzájemné spolupráce, vzájemného očekávání výsledné spolupráce, výchovným a sociálním partnerstvím, vlivem rodič na vzd lávání d tí, formami vzájemné spolupráce, ale také limity a riziky, které mohou p i komunikaci a spolupráci nastat. Charakterizuje a srovnává kritéria efektivní spolupráce rodiny a školy dvou r zných autor . Práce dále mapuje kritéria efektivní spolupráce a formy spolupráce v programu Začít spolu. Empirická část prezentuje pozorování, akční výzkum a rozhovory, které zjiš ují spolupráci školy a rodiny ve t íd pracující podle programu Začít spolu. Mezi výzkumné metody pat í pozorování, které je zam ené na konzultace typu učitel-rodič-žák, dále akční výzkum, který probíhal b hem tvo ivých dílen určené i pro rodiče a rozhovory, realizovány jak s rodiči, tak i s učitelem a s d tmi, pro které autorka diplomové práce zvolila rozhovor skupinový. KLÍýOVÁ SLOVA: Rodina, škola, komunikace, spolupráce, kritéria spolupráce, program Začít spolu
Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky
Cihelková, Monika ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Hejlová, Helena (oponent)
Název: Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Jana Kargerová, PhD. Autor diplomové práce: Monika Cihelková Abstrakt: Diplomová práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinu a školou na počátku školní docházky. Teoretická část se zabývá charakteristikou pojmů rodina, škola a učitel. Dále rodinou a školou jako výchovně - vzdělávací institucí či zapojením rodičů do vzdělávacího procesu. Věnuje se možným formám komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou. A zabývá se pojetím spolupráce v kurikulárních a dalších dokumentech. Empirická část se zabývá kvalitativním výzkumem, tj. (pozorování, rozhovor, dotazník), který se zaměřuje na jednu z efektivních forem spolupráce mezi rodinou a školou na počátku školní docházky, tj. konzultace rodič - žák - učitel. Empirická část podává informace o výsledcích spolupráce rodiny a školy v programu Začít spolu. Snaží se zjistit a zmapovat, zda jsou konzultace efektivní formou spolupráce na počátku školní docházky a jaký je jejich přínos pro rodiče, žáka a učitele. Klíčová slova: Škola a rodina, spolupráce mezi rodinou a školou na počátku školní docházky, dokumenty zabývající se pojetím spolupráce rodiny a školy, program Začít spolu, konzultační hodiny, zkušenosti, názory.
Specifika komunikace v mateřské škole
Havlová, Markéta ; Filippová, Eva (vedoucí práce) ; Šormová, Kateřina (oponent)
(česky): Předložená bakalářská práce se zajímá o základní specifika komunikace v mateřské škole. Teoretické část této práce se věnuje jak obecné, tak specifické komunikaci mezi učitelkou a dětmi. Hlavní pozornost je věnována komunikačním funkcím, na kterých je vlastní komunikace postavena. Tato práce dále nabízí krátký pohled na český předškolní vzdělávací systém a stručně představuje alternativní vzdělávací programy se zvláštním zaměřením na program Začít spolu, na jehož základě funguje mateřská škola, ve které se natáčely audiovizuální podkladové materiály pro praktickou část této práce. Praktická část je koncipována jako kvalitativní popisná analýza specifických, často se opakujících ústředních znaků komunikace mezi učitelkou a dětmi. V závěru je možné navázání na zkoumanou problematiku vyjádřeno nutností dlouhodobého detailního výzkumu.
Formy spolupráce rodiny a školy na 1. stupni ZŠ
Bakalárová, Tereza ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinou a školou v programu Začít spolu. Teoretická část se zaměřuje na rodinu a školu jako výchovně vzdělávací instituce, popisuje jejich historický vývoj a na něj navazující současné trendy v komunikaci a ve spolupráci mezi školou a rodinou. Práce převážně čerpá z programu Začít spolu. Věnuje se dvěma vybraným standardům, které vymezují kritéria kvality spolupráce školy s rodinou, a oba dokumenty porovnává. Empirická část prezentuje akční výzkum, který se zaměřuje na "Smlouvy o učení", jako jednu z možných forem spolupráce školy s rodinou. Mapuje implementaci "Smluv" na základní škole X a zkoumá přínosy těchto "Smluv" pro žáka, rodiče, učitele a pro jejich vzájemnou spolupráci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Význam komunitních kruhů a ranních dopisů v primárním vzdělávání
Pišlová, Zuzana ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Linková, Marie (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám významem komunitních kruhů a ranních dopisů v primárním vzdělávání. Snažím se obecně přiblížit pojem komunitní kruh a blíže se pak věnuji komunitním kruhům v programu Začít spolu, které pro mě byly inspirací. Na komunitní kruhy nahlížím také z hlediska Rámcového vzdělávacího programu a klíčových kompetencí, neboť především k rozvoji kompetence sociální a personální a kompetence komunikativní v kruzích dochází. Cílem mé diplomové práce je především uvést předpoklady pro efektivní komunitní kruh, které mají sloužit jako vodítko pro začátky s komunitními kruhy a vytvořit časově nenáročné činnosti v ranním kruhu spolu s návrhy různorodých ranních dopisů, které jsou využitelné i na běžné škole. Klíčová slova: komunitní kruhy, ranní dopis, klíčové kompetence, program Začít spolu, pravidla, komunikace, bezpečné prostředí
Formy spolupráce rodiny a školy v programu Začít spolu na 1. stupni ZŠ
Horáková, Simona ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinou a školou v programu Začít spolu. Teoretická část se zaměřuje na rodinu a školu jako výchovně-vzdělávací instituce, jejich definici, historický vývoj a na něj navazující současné trendy ve spolupráce mezi školou a rodinou. Dále se věnuje formám spolupráce v programu Začít spolu s vymezením standardu pro tuto oblast. Empirická část prezentuje akční výzkum, který se zaměřuje na sebehodnocení spolupráce s rodiči autorkou diplomové práce. Sebehodnocení vychází ze standardu v oblasti spolupráce s rodinou v programu Začít spolu. Autorka dokladuje ukazatele kvality práce učitele ve sledované oblasti na příkladech vlastní praxe, kterou reflektuje s využitím kolegiální zpětné vazby i dotazníkového šetření rodičů.
Formy závěrečného hodnocení ve vzdělávacím programu Začít spolu
Šimáčková, Lenka ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Šlechtová, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou závěrečného hodnocení ve vzdělávacím programu Začít spolu - konkrétně slovním hodnocením. Teoretická část nejprve popisuje program Začít spolu z pohledu implementace do českého školství, dále popisuje obecná východiska tohoto programu a součástí této kapitoly je také oblast hodnocení v programu Začít spolu. Druhá kapitola teoretické části se zabývá hodnocením obecně. Podrobně popsáno je hodnocení školní se svými funkcemi a různými typy. Značná část této kapitoly je věnována slovnímu hodnocení. Výzkumná část diplomové práce se zabývá zjišťováním toho, jakým způsobem jsou formulována závěrečná slovní hodnocení. Zjišťuje tedy obsah i formu závěrečného slovního hodnocení. Klíčová slova Program Začít spolu Hodnocení Průběžné hodnocení Závěrečné hodnocení Slovní hodnocení Očekávané výstupy
Srovnávání procesu integrace dětí v běžných základních školách a ve školách s programem Začít spolu
Šindelářová, Veronika ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Křivánek, Zdeněk (oponent)
Tato práce si klade za cíl přiblížit a co nejkonkrétněji popsat proces a organizaci integrace (inkluze) dětí v běžných základních školách a v základních školách se vzdělávacím programem Začít spolu. Záměrem je tyto dva typy škol postavit vedle sebe a provést srovnání jejich přístupu k dané problematice. Výsledky by měly pomoci rodičům dobře zvolit instituci pro základní vzdělávání svých dětí, které mají jakékoli znevýhodnění, měly by pomoci také pedagogům, kteří hledají co nejvíce podnětů a možností k začlenění všech žáků do třídy. Důležitým vedlejším výstupem šetření je zjistit, jak kvalitně jsou učitelé a učitelky na 1. stupni základních škol seznámeni s procesem integrace žáků.
Jak zapojit rodiče do environmentální výchovy v mateřské škole
PANOCHOVÁ, Ivana
Předkládaná bakalářská práce pojednává o možných způsobech spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou, o způsobech zapojení rodičů do aktivit školy a o tom, jak rodiče pro tyto aktivity získat. Teoretická část je zaměřena na představení principů programu Začít spolu, který nabízí konkrétní možnosti, jak realizovat na dítě orientovanou výchovu a vzdělávání v předškolním věku. Nosným prvkem tohoto programu je spolupráce s rodinou. Vzhledem k zaměření práce jde především o rozvoj spolupráce rodiny a školy v environmentální oblasti. V praktické části jsou potom popsány již fungující principy spolupráce v konkrétní mateřské škole a nově pak přímé zapojení rodičů v environmentálně zaměřených projektech Zdravé stravování a Živá zahrada.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.