Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání privátních značek mezi spotřebiteli
Partynglová, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem práce je představit nabídku privátních značek vybraných obchodních řetězců a analyzovat vnímání privátních značek mezi spotřebiteli pomocí dotazníkového šetření. Sortiment s privátními značkami zahrnuje veškeré produkty, které pod vlastní značkou obchodník prodává. Obal je opatřen jménem a logem distributora, tudíž takto označený výrobek u jiného obchodníka nenajdeme. Pod privátní značkou jsou prodávány nejen potraviny a nápoje, jak tomu bylo dříve, ale nyní i drogerii, domácí spotřebiče, sportovní potřeby a další. Privátní značky představují výhody i nevýhody jak pro výrobce, tak i pro obchodníky a spotřebitele. Podle ceny a kvality produktů lze privátní značky rozdělit do třech kategorií -- ekonomické, standardní a speciální. Nejrozvinutější trh s privátními značkami najdeme ve Švýcarsku, podíl na trhu zde dosahuje 53 %. V České republice jejich podíl představuje téměř 35 %. Vlastní značky jsou zařazovány do sortimentu všech obchodních řetězců v ČR. Přední postavení náleží společnosti Tesco. Z výzkumu, který jsem provedla prostřednictvím dotazníkového šetření vyplývá, že privátní značky kupuje 85 % respondentů. Z výsledků se jeví jako nejdůležitější kritérium pro nákup privátních značek jejich nízká cena. Naopak proti nákupu se staví nedůvěra kupujících a nižší kvalita zboží.
The perception of private labels by Czech and Slovak consumers
Nemčíková, Alica ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Šalamoun, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem: "Vnímaní privátních značek českými a slovenskými spotřebiteli," bylo provést vlastní marketingový průzkum zaměřený na vnímání sortimentu pod označením "BIO" spotřebiteli, rovněž na potravinářský biosortiment pod privátními značkami obchodních řetězců působících v České a Slovenské republice. Na základě výsledků průzkumu a analýzy trhu zhodnotit momentální stav a trendy na trhu s biovýrobky a také přinést závěry a doporučení týkající se strategie dalšího působení subjektů v biooblasti.
Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Horeca Select
BOROVKOVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat silné a slabé stránky značky Horeca select, která je zařazena do Programu Česká kvalita. Analýza byla provedena prostřednictvím dotazníkového šetření u spotřebitelů, výrobců a správce značky.
Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce
KOMEDOVÁ, Monika
Bakalářské práce je zaměřena na privátní značky ve vybrané obchodní jednotce. Skládá se ze dvou částí. První částí je literární rešerše a druhou částí je marketingový výzkum. Výsledky marketingového výzkumu jsou porovnány s agenturním marketingovým výzkumem. Nakonec jsou uvedeny návrhy na zlepšení prezentace privátních značek.
Privátní značky
VASTL, Martin
Privátní značky označují zboží, které je prodáváno nikoliv pod značkou výrobce, ale pod značkou obchodního řetězce, který toto zboží prodává. Charakteristickým znakem privátních značek je právě jejich příslušnost ke konkrétnímu obchodnímu řetězci, jehož jméno mnohdy přímo nesou. V některých případech privátní značka náleží seskupení prodejců tvořící distribuční řetězec, jehož členové mají právo tuto značku používat. Výhodou privátních značek pro spotřebitele je možnost koupě potravinářských i nepotravinářských produktů za výhodnější cenu, než za kterou by pořídil adekvátní zboží pod značkou výrobce. Zboží privátních značek je vyrobeno ze stejně kvalitních ingrediencí, jako výrobní značky. Obchodní řetězec se svou značkou zaručuje, že dané výrobky splňují jeho nároky na kvalitu pro tu kterou privátní značku. Privátní značky se dělí do tří supin: ekonomické, standardní a exkluzivní. Výrobce privátních značek lze rovněž rozdělit do tří skupin: velcí výrobci, kteří produkují jak pod svou značkou, tak dodávají obchodním řetězcům pod značkou privátní; malí a střední výrobci, kteří se zaměřují na produkci pro obchodní řetězce a na maloobchodní a velkoobchodní řetězce, které provozují vlastní výrobny, ze kterých dodávají do svých prodejen. Nejvíce rozvinutý trh privátních značek je v Evropě, přičemž jejich největší tržní podíly jsou ve Švýcarsku, Velké Británii, Belgii, Německu a Španělsku. Český republika se řadí k regionům s největším růstem podílu privátních značek v Evropě. Od roku 2005 zde vzrostl podíl značek obchodních řetězců o 20 %.
Analýza chování spotřebitele v segmentu privátních značek
KŘÍŽOVÁ, Edita
Cílem diplomové práce na téma "Analýza chování spotřebitele v segmentu privátních značek" bylo na jedné straně seznámení s nabídkou privátních značek u vybraných obchodních řetězců na českém trhu, na druhé straně provedení analýzy chování českého spotřebitele při nabídce a poptávce po těchto značkách. Následně se kladlo za cíl i navrhnout určitá opatření či změny v této oblasti. První část práce je věnována teoretickému vymezení pojmů značky, privátní značky, výzkumu trhu a chování spotřebitele. V další části práce je charakterizován vývoj obchodu a vztahu obchodníků a výrobců k privátní značce. Rovněž je zde představeno TOP 10 obchodních řetězců v České republice a analyzovány vlastní značky. V praktické části práce jsou rozebrána data získané z dotazníkového šetření.
Privátní značky na českém trhu
Horká, Zuzana ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Cílem práce je seznámit s nabídkou privátních značek u vybraných obchodních řetězců na českém trhu a provést analýzu chování spotřebitele ve vztahu k výrobkům privátních značek.
Privátní značky a jejich vnímání spotřebiteli
Laštovičková, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Produkty privátních značek zahrnují všechno zboží, které prodává pod svojí značkou obchodník. Tato značka může nést přímo název obchodního řetězce, nebo je pojmenována jinak. Takovéto značky v jiných obchodních řetězcích nenajdeme. Privátní značky zajisté znamenají pro všechny tři zúčastněné strany (výrobce, obchodník a spotřebitel) výhody, ovšem také nějaké nevýhody. Můžeme je rozdělit do třech kategorií: economy, standard a premium. Nejrozvinutější trh s privátními značkami najdeme v Evropě ve Švýcarsku, jejich podíl zde dosahuje 45%. V České republice je jejich podíl téměř 20%. V současné době má téměř každý obchodní řetězec svoji privátní značku, nejrozšířenější jsou v prodejnách diskontního typu. Z výzkumu který jsem prováděla pomocí dotazníkového šetření vyplynulo,že 67% dotázaných nakupuje privátní značky pravidelně. Podle respondentů je jejich největší výhodou nízká cena, naopak jako nevýhodu vidí nižší kvalitu a neatraktivní obal.
Možnosti podnikání českých firem v Nizozemí
Potočková, Zuzana ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce) ; Petruš, Štěpán (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Tato práce pojednává o vzájemných obchodních vztazích České republiky a Nizozemí. Cílem práce je nalézt vhodné komodity pro vývoz do Nizozemí a objevit možnosti pro výrobní spolupráci těchto zemí. Pro dosažení cíle jsou využity široké analýzy statistických údajů a současných poptávek. Hlavním zdroj pro dosažení cíle však představují zkušenosti z praxe a informace, získané od zastupitelských úřadů a CzechTrade. Z důvodu výborného geografického umístění Nizozemska se práce se ve svém závěru zabývá i možností reexportu České republiky prostřednictvím tohoto státu.
Zavedení nové privátní značky kontaktních čoček na trh v České republice
Hradilová, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Michálek, Lubomír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou trhu kontaktních čoček v České republice, vyhodnocením procesu zavádění kontaktních čoček privátní značky společnosti FOKUS optik na trh a dále upozorňuje na faktory, které negativně nebo pozitivně ovlivnily celkové výsledky tohoto procesu. Na základě zjištěných skutečností je formulován optimální postup při vytváření marketingové strategie pro zavádění kontaktních čoček privátní značky na trh v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.