Název: Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce
Překlad názvu: Private brands in a chosen trading unit
Autoři: KOMEDOVÁ, Monika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; obchodní (výrobní) značka; privátní značka; spotřebitel a reklamace; značka; brand; consumer and reclamation; marketing research; private trademark; trade mark
Citace: KOMEDOVÁ, Monika. Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14927

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50625


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet