Název:
Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Horeca Select
Překlad názvu:
Analysis of chosen quality mark (Programme CzQ): Horeca Select
Autoři:
BOROVKOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce bylo analyzovat silné a slabé stránky značky Horeca select, která je zařazena do Programu Česká kvalita. Analýza byla provedena prostřednictvím dotazníkového šetření u spotřebitelů, výrobců a správce značky.The aim of this thesis was to analyze the strengths and weaknesses Horeca Select brand, which is included in the Czech Quality Programme. The analysis was conducted through a questionnaire survey among consumers, manufacturers and brand manager.
Klíčová slova:
kvalita; privátní značka; Program Česká kvalita; značka; značka kvality; mark; mark of quality; privat label; quality; the Czech quality program Citace: BOROVKOVÁ, Lucie. Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Horeca Select. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18537