Název:
Privátní značky na českém trhu
Překlad názvu:
Private labels in the czech market
Autoři:
Horká, Zuzana ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je seznámit s nabídkou privátních značek u vybraných obchodních řetězců na českém trhu a provést analýzu chování spotřebitele ve vztahu k výrobkům privátních značek.The object of this work is identification with the private label offer of selective chain stores in the czech market and make the analyse of consumer behaviour in relation to private label products.
Klíčová slova:
maloobchod; privátní značka; spotřebitel; značka; brand; consumer; private label; retail
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21749