Název: Privátní značky na českém trhu
Překlad názvu: Private labels in the czech market
Autoři: Horká, Zuzana ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: maloobchod; privátní značka; spotřebitel; značka; brand; consumer; private label; retail

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21749

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17719


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet