Název: Privátní značky
Překlad názvu: Private Labels
Autoři: VASTL, Martin
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: co-brading; obchodní řetězec; Privátní značka; spotřebitel; výrobní značka; řízení značek; brand; brand management; co-brading; consumer; Private label; retailer
Citace: VASTL, Martin. Privátní značky. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/10816

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-49786


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet