| |
|
Nové trendy v marketingu
Zíková, Kristýna ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu tří českých guerilla kampaní (Vodafone -- "Pryč s falešnými soby", Poštovní spořitelna -- "Tady už je zavřeno, banka na Vaší poště má otevřeno", www.skoly.cz -- "Měl jsem se líp učit"), kterou následně vyhodnotím a porovnám jednotlivé výsledky. Na základě výsledků ukážu, jaký mají spotřebitelé postoj k tomuto typu marketingové komunikace. V samotném závěru pak sama navrhnu jednu guerilla kampaň, kterou aplikuji na otevření nového solária.
|
|
Guerilla marketing and its use in commercial communications
Koišová, Stanislava ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem mé diplomové práce je "Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích." Za hlavní cíl práce jsem si stanovila vymezení nových forem marketingové komunikace a posouzení jejich možného uplatnění v segmentu malých a středních firem se zvláštním důrazem na guerilla marketing. Celá práce je koncipována do tří základních částí, kdy první dvě kapitoly představují teoretický pohled, jak na marketing obecně, komerční komunikace a nové trendy v oboru, tak i na samotný guerilla marketing, prostřednictvím jeho definování a vymezení hlavních charakteristik, jakož i základních druhů. Třetí kapitola je tvořena představením dvou konkrétních marketingových kampaní využívajících nástroje Guerilla marketingu a jejím závěrem je analýza dotazníkového šetření.
|
|
Virální a guerillový marketing v kultuře
Moudrá, Martina ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Diplomová práce Virální a guerillový marketing v kultuře vychází z definice virálu coby cesty šíření informací a guerilly jakožto přístupu k marketingu. Virální šíření sdělení je staré jako reklama sama, ale nová média sdílení informací poskytla další rozměr a kontext. Virální a guerillový marketing představují pro umělecké organizace nevyužitý potenciál, protože kultura může pro tyto účely využívat svou virální (šíření) a guerillovou povahu (boj za lepší svět, hledání momentu překvapení a nových cest prezentace). Výchozí tezi této diplomové práci, tedy, že tyto formy marketingu kultura nedostatečně využívá, potvrzuje rozbor publika umění, specifik arts marketingu v porovnání s marketingem zboží, definování silných a slabých stránek virálu i guerilly, aktivizace veřejného prostoru ve prospěch umění a v neposlední řadě i případové studie kampaní českých kulturních organizací a výzkum znalosti a užívanosti virálu.
|
|
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
JIROVSKÁ, Kristýna
Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných trendů marketingu na konkrétních příkladech kampaní uskutečněných v České republice a Spolkové republice Německo. Součástí bakalářské práce je dotazník, který se bude zabývat všeobecnou znalostí českých i německých občanů o guerilla a virálním marketingu a o uskutečněných kampaních s využitím těchto nových trendů, které probíhaly v České republice a Spolkové republice Německo. Na základě dotazníku pak dojde k vyhodnocení celkové úspěšnosti a povědomosti o jednotlivých kampaních.
|
|
Návrh externí komunikace pro Robert Bosch, spol. s r. o.
SOLAROVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá problematikou externí komunikace se zaměřením na vztahy s veřejností (public relations). Předkládaná práce je aplikována na českobudějovickou společnost Robert Bosch, spol. s r. o. Hlavním cílem bylo vytvoření vlastního návrhu externí komunikace pro rok 2012 se zaměřením na vybranou zájmovou skupinu společnosti, kterou se stali studenti vysokých škol technického a ekonomického zaměření jakožto potenciální budoucí zaměstnanci společnosti. Návrh obsahuje vybrané vhodné prvky z nových trendů v marketingové komunikaci (virální marketing, guerilla marketing, event marketing).
|
|
Návrh komunikační strategie produktu GoGirl se zaměřením na český trh.
Horká, Sabina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesem plánování marketingové komunikace, jejímž předmětem je výrobek GoGirl. Cílem je nalezení optimální kombinace komunikačních nástrojů a jejich nasazení způsobem, který bude nejen respektovat podmínky českého trhu, ale prostřednictvím kterého budou splněny stanovené komunikační cíle. Diplomová práce dále zohledňuje problematiku omezených finančních prostředků, s níž se mohou potýkat nejen drobní podnikatelé, ale díky rostoucímu tlaku na snižování nákladů, i velké korporace. Vzhledem k této skutečnosti se práce věnuje tomu, jak za použití nekonvenčních marketingových metod, avšak při maximálním respektování všech marketingových přístupů, vytvořit efektivní komunikační strategii.
|
|
Guerilla marketing in the banking sector
Bláhová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo posoudit vhodnost a účinnost marketingové komunikace (zkráceně GM) v bankovnictví u cílové skupiny mladých lidí. Dotazníkového šetření se zúčastnily dvě skupiny respondentů, Češi a Němci. Teoretická část obsahuje základy marketingové komunikace, včetně komunikačních trendů v bankovnictví ČR, popis GM a GM technik. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že GM komunikace vyvolá zájem a virální šíření u dané cílové skupiny. Poptávka po dalších informacích o bankovním produktě, po vyvolaném zájmu GM komunikací je výrazně vyšší u Němců než u Čechů.
|
| |
| |